quote:Ik ken wel 2 foksters die goed in deze catogorie vallen! mjummie!
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:55 schreef Pimterminus het volgende:
Die jonge meisjes zijn wel leuk maar worden snel verliefd
ja ik generaliseer nogal maar toch lijkt het me wel wat om met een vrouw van 30 te vrijen..wat jullie?
Leeftijd boeid dus niet. nou ja oke er zijn grenzen.
Tussen wiegen dood en schijndood. What the fuck........
quote:
Gister is mijn vriendin 30 geworden en het was nog net zo heerlijk als eergisteren.
Leeftijd boeid dus niet. nou ja oke er zijn grenzen.Tussen wiegen dood en schijndood. What the fuck........
quote:Hoi
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:57 schreef Mirage het volgende:
MANNE van 30 +...
die zijn nog beterJUMMIE
quote:Was dus een grapje, ..........
Op vrijdag 6 december 2002 17:33 schreef Knakker het volgende:
Tussen wiegen dood en schijndood. What the fuck........
[..]
ik merk wel at haar huid niet meer zo strak is als mijn vroegere vriendinnen, maarja... dat gebeurt later toch wel.
maarre .. nix speciaals een oudere vrouw
hoewel ik het met een jongere vrouw (18-24) lekkeder vin (gewoon een innerlijk gevoel )
3 van die vier waren wel aziatisch en die andere noors misschien dat dat er iets mee te maken had? ik=zelf 25.
quote:Klopt.....enne ik merk zelf dat ik er meer van geniet dan toen ik een twintiger was. Maar ik zit ook lekkerder in mijn vel etc.... Ik mag niet klagen en mijn vriend klaagt in de verste verte ook niet hoor
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:57 schreef Mirage het volgende:
MANNE van 30 +...
die zijn nog beterJUMMIE
quote:Alsof een vrouw van 30+ niet enthousiast is, duhhhhhh
Op donderdag 24 oktober 2002 18:09 schreef Aernout het volgende:
Ik vind het 'meer ervaring hebben' absoluut niet opwegen tegen het enthousiasme + super strak lichaam van een jonger meisje. De juiste kneepjes van het vak leert je haar snel genoeg (en bovendien is dat leuk om te doen).
quote:*kuch*
Op zondag 8 december 2002 19:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zo'n oude vrouw
quote:het was te verwachten
Op dinsdag 22 oktober 2002 02:02 schreef yvonne het volgende:[..]
Mij lijkt het super, geil, toll, irre
quote:En dat was zeker tien jaar geleden?
Lijkt me wel lachen en wat anders.. ik heb nog nooit sex gehad met zo'n oude vrouw gehad , de oudste was 23 tot nu toe..
quote:nee hoor.
Op zondag 8 december 2002 20:48 schreef Cora het volgende:[..]
En dat was zeker tien jaar geleden?
quote:Met zo'n oude vrouw?
Lijkt me wel lachen en wat anders.. ik heb nog nooit sex gehad met zo'n oude vrouw gehad , de oudste was 23 tot nu toe..
quote:Het is maar hoe je het wilt lezen!
Op zondag 8 december 2002 21:16 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Met zo'n oude vrouw?
![]()
Tsssssssss...
quote:Hoe moet ik het lezen
Op zondag 8 december 2002 21:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Het is maar hoe je het wilt lezen!
quote:Je kan het negatief lezen, maar ook positief!
Op zondag 8 december 2002 21:23 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Hoe moet ik het lezen
![]()
![]()
Pffffffff nou ik weet wel dat ik alles dubbel zo lekker ervaar hoor en mijn partner ook... Onverzadigbaar
Het is gewoon een feit dat ik nog nooit sex heb gehad met een vrouw vad die leeftijd (zo'n oude vrouw dus) dat wil niet zeggen dat ik dat niet zou willen, of dat dat negatief is..
Bovendien is het beslist een fabeltje dat vrouwen van 30+ een minder mooi figuur zouden hebben. Op alle leeftijden hangt het figuur deels van je eigen inspanningen af (als je als 30+er veel traint zie je er met gemak een stuk beter uit dan iemand van 22 die niet traint). Dat gezegd hebbend dacht ik nog altijd dat het om het innerlijk ging, maar goed, ik ben 34 en dus ouderwets in die dingen.
Kan wel verklappen dat mijn persoonlijke ervaring is dat de sex vééél beter wordt als je ouder wordt, domweg omdat je meer zelfvertrouwen krijgt en meer diepgang in de relatie. Dat geldt voor mannen (in mijn beperkte ervaring) ook.
Mja, ik heb dat ook een oudere vent, en de sex is
quote:Jij verwoordt precies wat ik wil zeggen
Op zondag 8 december 2002 21:38 schreef Nijntjuh het volgende:Kan wel verklappen dat mijn persoonlijke ervaring is dat de sex vééél beter wordt als je ouder wordt, domweg omdat je meer zelfvertrouwen krijgt en meer diepgang in de relatie. Dat geldt voor mannen (in mijn beperkte ervaring) ook.
Mja, ik heb dat ook een oudere vent, en de sex is
*Muurbloempje ook al 31 is maar alleen maar meer en meer geniet*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |