quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dan neem ik jou ook niet meer serieus.
Meest kansloze opmerking van de dagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Woelwater het volgende:
En als die 150 Nederlanders individueel waren omgekomen bij een verkeersongeval had je er ook niemand over gehoord. Enkel omdat het nu zo door de media gehyped wordt moet iedereen zo nodig schijnheilig zijn medeleven tonen.
Inderdaad, die kaarsjes zijn van een dieptrieste kwaliteit. Je kan de pixels gewoon tellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kots op mensen die dit maken.
ze spreekt over kaarsje, maar ik tel er toch meer dan 1quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kots op mensen die dit maken.
vind het eigenlijk best realistisch.quote:
Echt zo ontzettend dom sommige mensen.... Godverdomme zegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef wise het volgende:
[..]
vind het eigenlijk best realistisch.
Maar dat is voor vele een schop tegen het verkeerde been is vaak gebleken hier op fok
echt hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt zo ontzettend dom sommige mensen.... Godverdomme zeg
Gewoon Facebook en alle andere 'sociale media' afschaffen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eens met klacht, Alle huismoeders en oma's een facebook verbod geven is het enige wat helpt.
Jouw post dwingt mij om een pot jam in de vriezer te leggen. Bedankt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:26 schreef spierbal het volgende:
Ja heel erg voor ze, ook voor de familie. Maar door iedereen wordt ik steeds geinformeerd dat er weer meer doden bij zijn, weer meer Nederlanders. Ja heel erg allemaal maar het is een ver van mijn bed show dus waarom is iedereen zo in rep en roer.
Al die zogenaamde warmhartige mensen die straks luidkeels in de kroeg aanwezig zijn en er OOK geen fuck meer omgeven. En die facebookmensjes
Ja dat dus.
Gewoon geen oma's en huismoeders op sociale media befriendenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Gewoon Facebook en alle andere 'sociale media' afschaffen.
Een realistische vergelijking? Een auto ongeluk is toch even iets anders dan een vliegtuig dat naar beneden wordt gehaald.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef wise het volgende:
[..]
vind het eigenlijk best realistisch.
Maar dat is voor vele een schop tegen het verkeerde been is vaak gebleken hier op fok
Dood is dood.. Is een auto ongeluk minder erg dan? Hoe vaak sta je stil bij die 600 mensen die elk jaar in het verkeer omkomen? Precies, nooit..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Een realistische vergelijking? Een auto ongeluk is toch even iets anders dan een vliegtuig dat naar beneden wordt gehaald.
Het is natuurlijk allemaal gebaseerd op emotie. Dat er mensen in het verkeer dood gaan weet iedereen en dat zijn ongelukken. Het komt echter nooit voor dat er een vliegtuig dat over een gebied vliegt waar hij over heen zou moeten kunnen vliegen, met westerlingen er in naar de grond wordt gehaald.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:43 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dood is dood.. Is een auto ongeluk minder erg dan? Hoe vaak sta je stil bij die 600 mensen die elk jaar in het verkeer omkomen. Precies, nooit..
Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik zie vaak in het nieuws over auto ongelukken en ik heb het er ook wel over. Er is pas een 16 jarig meisje in de buurt dood gereden. Dus je bewering klopt niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:54 schreef Woelwater het volgende:
En als die 150 Nederlanders individueel waren omgekomen bij een verkeersongeval had je er ook niemand over gehoord. Enkel omdat het nu zo door de media gehyped wordt moet iedereen zo nodig schijnheilig zijn medeleven tonen.
Haha lijken... Toepasselijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:29 schreef vera166 het volgende:
Goh. Ik vind het juist mooi dat mensen er wat om >>>lijken<<< te geven.
Ze hoeven hun hele leven er niet voor stil te zetten? Maar ben blij dat niet iedereen zo reageert als jij. Ronduit mongolisch.
Fijn voor je dat het ver van je bed is.
Jij vindt het mooi dat mensen om lijken geven?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:29 schreef vera166 het volgende:
Goh. Ik vind het juist mooi dat mensen er wat om lijken te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp mij niet verkeerd, ook die mensen zullen emotie hebben maar bij hun heb ik altijd het idee alsof het zo gemaakt is. Met, kijk mij is interessant doen en medeleven betuigen maar 2 tellen later alles in iedereen weer de tyfus en kanker inschelden (want dan heb ik het dus echt over zulke types).
Zelfde als van die (voornamelijk) vrouwen die halve analyses erop naslaan als een Nederlandse WK wedstrijd is afgelopen maar elke andere eredivisie, CL, EL of internationale wedstrijd niet kijken![]()
Hihihi jij bent ook al sososso garpigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij vindt het mooi dat mensen om lijken geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |