abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142446911
Vroeger kreeg ik behoorlijk wat aandacht van mannen. Leuke mannen, die serieuze plannen met me hadden en niet alleen maar uit waren op een avondje seks. Ik heb vrij jong twee lange, serieuze relaties gehad en heb zelfs samen gewoond. Drie jaar lang! Sinds dat uit is ben ik echter enorm onzeker. Ik ben het daten geloof ik een beetje verleerd, want het gaat niet meer zo goed. Zelf ben ik niet heel erg veranderd. Ik ben iets ouder geworden en ik ben vijf kilo aangekomen. Ik zie er eigenlijk niet heel anders uit dan toen. Toch krijg ik nu alleen maar aandacht van mensen waar ik niks mee wil. Dat zijn ofwel de types die op elk feestje alle aanwezige vrouwen af gaan in de hoop dat iemand toegeeft, of het type "nice guy", inclusief fedora. De leuke, intelligente, stabiele mannen lijken me niet meer te willen. Ik ben al twee keer afgewezen door zo'n man, wat me enorm pijn heeft gedaan.

Nu begin ik steeds meer te denken dat het vanwege mijn geloens is. Ik heb al jaren een lui oog en de laatste tijd lijkt het meer mensen op te vallen. Ik word er naar gevraagd bij sollicitaties. Soms is dat nuttig (bijvoorbeeld als ik moet presenteren voor een groep), maar bij bijbanen ben ik er ook wel vrij grof op gewezen. Recruiters stellen de raarste vragen: of ik wat op heb, of ik uberhaupt wel zie, enzovoort. Nu ken ik zelf legio mensen die scheel kijken, dus ik vraag me af waarom ze dat mij wel vragen en hen niet. Zou het dan zo extreem zijn? Ik heb zat foto's van mezelf en daar valt het niet enorm op. Je ziet het wel, maar het is niet alsof mijn oog permanent naar buiten staat. Ik ben er zo onzeker door geworden dat ik laatst naar het ziekenhuis ben gegaan in verband met een mogelijke operatie. Als kind heb ik die ook gehad maar het is weer erger geworden. Echter duurt het maanden voor dit uberhaupt rond is.Mijn volgende gesprek heb ik pas over 8 weken...

Ik begin me er steeds meer bewust van te worden en in mijn hoofd heb ik het beeld gecreeerd dat ik gewoon niet datebaar ben. Ik ben niet mij, maar "dat schele mormel". Mijn vrienden zeggen dat het meevalt en dat iedereen wel wat heeft, maar er zijn ook mannen in mijn omgeving die zeggen dat sommigen er over kunnen struikelen. Zelf heb ik meermaals iemand gedate waar wat "mis" mee was. Mijn ex had een pigmentstoornis waardoor hij vlekken op zijn lichaam had. Een ander vriendjes loenste ook. Weer een ander was al jong kalend. Maar bij mannen lijkt het veel minder erg te zijn als je een handicap heb. Vrouwen letten er niet heel erg op zolang de man zelfverzekerd en leuk in de omgang is. Maar als vrouw moet je er bijna altijd tiptop uitzien volgens de media. En hoe erg ik probeer (ik sport elke dag, heb altijd make up op, zal nooit zo maar naar buiten gaan in sweatpants), ik heb gewoon het idee dat ik qua uiterlijk niet goed genoeg ben. Ik zat gisteren er over na te denken om gewoon niet meer te daten tot die operatie. Maar stel dat het niet door gaat (ze weten niet zeker of ze het kunnen fixen in dit stadium), wat moet ik dan? Altijd alleen blijven...?
pi_142447385
Je maakt je veel te druk :')

2 keer afgewezen ligt zo'n 15 onder het gemiddelde als ik hier topics lees af en toe.

quote:
Soms is dat nuttig (bijvoorbeeld als ik moet presenteren voor een groep), maar bij bijbanen ben ik er ook wel vrij grof op gewezen. Recruiters stellen de raarste vragen: of ik wat op heb, of ik uberhaupt wel zie, enzovoort. Nu ken ik zelf legio mensen die scheel kijken, dus ik vraag me af waarom ze dat mij wel vragen en hen niet.
Ze vragen het jou omdat jij daar solliciteert, die andere mensen niet. Aan die andere mensen wordt het vast ook wel gevraagd, maar je bent toch niet 100% van de tijd bij hun dus dat merk je niet.

quote:
Maar als vrouw moet je er bijna altijd tiptop uitzien volgens de media
Je wil toch een man en niet de media daten? Genoeg mannen die dat niet erg vinden.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:27:42 #3
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_142447547
Net alsof je altijd alleen zult blijven, als die operatie niet doorgaat? Je maakt je er veel te druk om, probeer het minder belangrijk te maken dan het is. En ja, ik kan het weten: Ik loens ook. Vroeger kon ik me daar enorm druk om maken, nu interesseert het me geen zier :)
pi_142447737
Ja, ik heb geen idee waarom het nu gewoon niet gaat. Ook als ik dates heb via Tinder, dan klikt het online erg maar dan merk ik toch dat het face to face anders is. Niet dat ik al die mannen leuk vind maar toch.

Ik wil zelf een man die serieus is, die geestelijk volwassen is (voor zover mogelijk ;) ), die intelligent en sociaal is en humor heeft. Gewoon iemand waar ik wat mee kan opbouwen. Maar ik krijg nu alleen van die types achter me aan waar ik soms een beetje bang van word (heel needy, alles liken op Facebook, constant ophemelen). Het is alsof er iets aan me is wat de normale, verstandige mannen afschrikt. Misschien is het mijn onzekerheid. Misschien is het mijn uiterlijk...
pi_142447814
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef LookAtMe het volgende:
Je maakt je veel te druk :')

2 keer afgewezen ligt zo'n 15 onder het gemiddelde als ik hier topics lees af en toe.

[..]

Ze vragen het jou omdat jij daar solliciteert, die andere mensen niet. Aan die andere mensen wordt het vast ook wel gevraagd, maar je bent toch niet 100% van de tijd bij hun dus dat merk je niet.

[..]

Je wil toch een man en niet de media daten? Genoeg mannen die dat niet erg vinden.
Mijn moeder kijkt ook scheel en haar vraagt niemand iets. Misschien is het omdat zij een bril draagt en ik lenzen, waardoor je bij haar meteen snapt dat er wat mis is en bij mij niet.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:34:35 #6
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_142447847
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Mijn moeder kijkt ook scheel en haar vraagt niemand iets. Misschien is het omdat zij een bril draagt en ik lenzen, waardoor je bij haar meteen snapt dat er wat mis is en bij mij niet.
Corrigeren jouw lenzen dat loensen dan niet enigszins? Mijne wel.
pi_142447921
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Corrigeren jouw lenzen dat loensen dan niet enigszins? Mijne wel.
Mijne ook, zonder is het veel erger. Met is het zo dat als ik moe ben of het heel grauw weer is, mijn oog een beetje naar buiten staat. Als ik tegen je praat en een paar meter van je af sta is het niet duidelijk of ik je aankijk. Vroeger zat ik er niet mee. Ik heb zelfs een tijdje lesgegeven en daar gaf ik het in het begin gewoon aan. De kinderen deden niet moeilijk. Maar nu begin ik er steeds onzekerder van te worden.
pi_142447947
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:32 schreef PyramidSong het volgende:
Het is alsof er iets aan me is wat de normale, verstandige mannen afschrikt. Misschien is het mijn onzekerheid. Misschien is het mijn uiterlijk...
Dat zul je toch echt zelf uit moeten zoeken.

Uiterlijk kunnen wij niks over zeggen.

Je komt hier onzeker over, maar dat is logisch als je een topic opent over onzekerheid. Praat je ook wel eens hierover met die mannen die je date? Zo ja, dan kan dat zeker wel van invloed zijn.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:37:54 #9
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_142447983
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Mijne ook, zonder is het veel erger. Met is het zo dat als ik moe ben of het heel grauw weer is, mijn oog een beetje naar buiten staat. Als ik tegen je praat en een paar meter van je af sta is het niet duidelijk of ik je aankijk. Vroeger zat ik er niet mee. Ik heb zelfs een tijdje lesgegeven en daar gaf ik het in het begin gewoon aan. De kinderen deden niet moeilijk. Maar nu begin ik er steeds onzekerder van te worden.
Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Raar dat je er juist nu steeds onzekerder of wordt. Je zou toch denken dat het als kind/puber veel erger is. Of heb je het niet al sinds jongs af aan?
pi_142448051
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:37 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Raar dat je er juist nu steeds onzekerder of wordt. Je zou toch denken dat het als kind/puber veel erger is. Of heb je het niet al sinds jongs af aan?
Ik ben 24. En ik heb heel jong hele serieuze relaties gehad, waardoor ik me er niet mee bezig hield. Immers, ik had al een vent en die vond het niet erg, die had zelf ook zijn handicap.
pi_142448087
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dat zul je toch echt zelf uit moeten zoeken.

Uiterlijk kunnen wij niks over zeggen.

Je komt hier onzeker over, maar dat is logisch als je een topic opent over onzekerheid. Praat je ook wel eens hierover met die mannen die je date? Zo ja, dan kan dat zeker wel van invloed zijn.
Nee, ik heb nooit aan zo'n man gevraagd of hij het erg vond. Heb het wel altijd vooraf gezegd bij zo'n afspraakje, maar dat leken ze niet erg te vinden.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:40:10 #12
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_142448091
Domme vraag maar wat is fedora?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142448106
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Heeft ook met jouw leeftijd te maken gok ik Ohh 24 valt nog wel mee. De meeste gewilde mannen (zoals jij die ook wil) zijn al bezet. Sowieso is tinder niet het medium om serieuze relaties aan te gaan. Meer kans heb je (Betaal) datingsites volgens mij. Die zijn over het algemeen serieuzer.
newb
pi_142448123
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hoedje.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:41:29 #15
3647 B.R.Oekhoest
pi_142448140
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef WvdL het volgende:

[..]

Heeft ook emt jouw leeftijd te maken gok ik. De meeste gewilde mannen (zoals jij die ook wil) zijn al bezet. Sowieso is tinder niet het medium om serieuze relaties aan te gaan. Meer kans heb je (Betaal) datingsites volgens mij. Die zijn over het algemeen serieuzer.
Maar kies dan wel een goede site uit, want het merendeel is neppe gelduitdezakklopperij
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:42:03 #16
3647 B.R.Oekhoest
pi_142448169
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Hoedje.
[ afbeelding ]
O, dus het gaat om nice guys met een Robbie Williams look?
pi_142448184
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Maar kies dan wel een goede site uit, want het merendeel is neppe gelduitdezakklopperij
Voglens mij zitten er genoeg experts op dat gebied in R&P datingsites slowchat dingus.. ben zelf ook geen expert :P
newb
pi_142448187
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is een hoed die gedragen wordt door zulke types:

Ook wel M'Lady genoemd, omdat ze heel creepy praten alsof we in de middeleeuwen leven.
pi_142448191
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

O, dus het gaat om nice guys met een Robbie Williams look?
Nice guys met domme hipster hoedjes in ieder geval.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:43:03 #20
3647 B.R.Oekhoest
pi_142448214
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Dat is een hoed die gedragen wordt door zulke types:

[ afbeelding ]

Ook wel M'Lady genoemd, omdat ze heel creepy praten alsof we in de middeleeuwen leven.
Lijkt wel een nerdy type
pi_142448226
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef WvdL het volgende:

[..]

Heeft ook met jouw leeftijd te maken gok ik Ohh 24 valt nog wel mee. De meeste gewilde mannen (zoals jij die ook wil) zijn al bezet. Sowieso is tinder niet het medium om serieuze relaties aan te gaan. Meer kans heb je (Betaal) datingsites volgens mij. Die zijn over het algemeen serieuzer.
Brr, nee, nooit meer. Ik zat eerst op OKC en kreeg constant stalkers op mijn LinkedIn. Die mannen daar waren zo needy dat ze mijn foto's door dat Google programmaatje haalden om te kijken waar ik nog meer op voor kwam.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:43:20 #22
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142448230
Niet dat je mij zou willen daten hoor, maar als ik jouw verhaal zo lees knap ik al ontzettend op jou af. Je hamert erg op uiterlijk en kraakt daarbij gelijk sociaal andere mensen af. Heb je er ooit aan gedacht dat niet jouw uiterlijk, maar jou karakter het probleem zou kunnen zijn? Een loens (zeg ik dat zo goed?) zou voor mij in ieder geval geen afknapper zijn.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_142448295
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef twiFight het volgende:
Niet dat je mij zou willen daten hoor, maar als ik jouw verhaal zo lees knap ik al ontzettend op jou af. Je hamert erg op uiterlijk en kraakt daarbij gelijk sociaal andere mensen af. Heb je er ooit aan gedacht dat niet jouw uiterlijk, maar jou karakter het probleem zou kunnen zijn? Een loens (zeg ik dat zo goed?) zou voor mij in ieder geval geen afknapper zijn.
Ik hamer niet op uiterlijk. Ik zeg zelf net dat een kleine imperfectie niks uit maakt bij mij. De fedora types zijn zelf erg needy en claimerig, dat is wat ze afstotelijk maakt. Dat zou het ook zijn als de fedora in kwestie de looks van Brad Pitt in zijn jongere jaren had.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:45:17 #24
3647 B.R.Oekhoest
pi_142448318
Een loens kan toch tegenwoordig gecorrigeerd worden met een laseroperatie?
pi_142448332
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef PyramidSong het volgende:

[..]

Brr, nee, nooit meer. Ik zat eerst op OKC en kreeg constant stalkers op mijn LinkedIn. Die mannen daar waren zo needy dat ze mijn foto's door dat Google programmaatje haalden om te kijken waar ik nog meer op voor kwam.
Lijkt me eerder dat ze wilden weten of je een faker was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')