Ze vragen het jou omdat jij daar solliciteert, die andere mensen niet. Aan die andere mensen wordt het vast ook wel gevraagd, maar je bent toch niet 100% van de tijd bij hun dus dat merk je niet.quote:Soms is dat nuttig (bijvoorbeeld als ik moet presenteren voor een groep), maar bij bijbanen ben ik er ook wel vrij grof op gewezen. Recruiters stellen de raarste vragen: of ik wat op heb, of ik uberhaupt wel zie, enzovoort. Nu ken ik zelf legio mensen die scheel kijken, dus ik vraag me af waarom ze dat mij wel vragen en hen niet.
Je wil toch een man en niet de media daten? Genoeg mannen die dat niet erg vinden.quote:Maar als vrouw moet je er bijna altijd tiptop uitzien volgens de media
Mijn moeder kijkt ook scheel en haar vraagt niemand iets. Misschien is het omdat zij een bril draagt en ik lenzen, waardoor je bij haar meteen snapt dat er wat mis is en bij mij niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:23 schreef LookAtMe het volgende:
Je maakt je veel te druk
2 keer afgewezen ligt zo'n 15 onder het gemiddelde als ik hier topics lees af en toe.
[..]
Ze vragen het jou omdat jij daar solliciteert, die andere mensen niet. Aan die andere mensen wordt het vast ook wel gevraagd, maar je bent toch niet 100% van de tijd bij hun dus dat merk je niet.
[..]
Je wil toch een man en niet de media daten? Genoeg mannen die dat niet erg vinden.
Corrigeren jouw lenzen dat loensen dan niet enigszins? Mijne wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt ook scheel en haar vraagt niemand iets. Misschien is het omdat zij een bril draagt en ik lenzen, waardoor je bij haar meteen snapt dat er wat mis is en bij mij niet.
Mijne ook, zonder is het veel erger. Met is het zo dat als ik moe ben of het heel grauw weer is, mijn oog een beetje naar buiten staat. Als ik tegen je praat en een paar meter van je af sta is het niet duidelijk of ik je aankijk. Vroeger zat ik er niet mee. Ik heb zelfs een tijdje lesgegeven en daar gaf ik het in het begin gewoon aan. De kinderen deden niet moeilijk. Maar nu begin ik er steeds onzekerder van te worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Corrigeren jouw lenzen dat loensen dan niet enigszins? Mijne wel.
Dat zul je toch echt zelf uit moeten zoeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:32 schreef PyramidSong het volgende:
Het is alsof er iets aan me is wat de normale, verstandige mannen afschrikt. Misschien is het mijn onzekerheid. Misschien is het mijn uiterlijk...
Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Raar dat je er juist nu steeds onzekerder of wordt. Je zou toch denken dat het als kind/puber veel erger is. Of heb je het niet al sinds jongs af aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Mijne ook, zonder is het veel erger. Met is het zo dat als ik moe ben of het heel grauw weer is, mijn oog een beetje naar buiten staat. Als ik tegen je praat en een paar meter van je af sta is het niet duidelijk of ik je aankijk. Vroeger zat ik er niet mee. Ik heb zelfs een tijdje lesgegeven en daar gaf ik het in het begin gewoon aan. De kinderen deden niet moeilijk. Maar nu begin ik er steeds onzekerder van te worden.
Ik ben 24. En ik heb heel jong hele serieuze relaties gehad, waardoor ik me er niet mee bezig hield. Immers, ik had al een vent en die vond het niet erg, die had zelf ook zijn handicap.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:37 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Raar dat je er juist nu steeds onzekerder of wordt. Je zou toch denken dat het als kind/puber veel erger is. Of heb je het niet al sinds jongs af aan?
Nee, ik heb nooit aan zo'n man gevraagd of hij het erg vond. Heb het wel altijd vooraf gezegd bij zo'n afspraakje, maar dat leken ze niet erg te vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat zul je toch echt zelf uit moeten zoeken.
Uiterlijk kunnen wij niks over zeggen.
Je komt hier onzeker over, maar dat is logisch als je een topic opent over onzekerheid. Praat je ook wel eens hierover met die mannen die je date? Zo ja, dan kan dat zeker wel van invloed zijn.
Heeft ook met jouw leeftijd te maken gok ik Ohh 24 valt nog wel mee. De meeste gewilde mannen (zoals jij die ook wil) zijn al bezet. Sowieso is tinder niet het medium om serieuze relaties aan te gaan. Meer kans heb je (Betaal) datingsites volgens mij. Die zijn over het algemeen serieuzer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Mijne ook, zonder is het veel erger. Met is het zo dat als ik moe ben of het heel grauw weer is, mijn oog een beetje naar buiten staat. Als ik tegen je praat en een paar meter van je af sta is het niet duidelijk of ik je aankijk. Vroeger zat ik er niet mee. Ik heb zelfs een tijdje lesgegeven en daar gaf ik het in het begin gewoon aan. De kinderen deden niet moeilijk. Maar nu begin ik er steeds onzekerder van te worden.
Maar kies dan wel een goede site uit, want het merendeel is neppe gelduitdezakklopperijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef WvdL het volgende:
[..]
Heeft ook emt jouw leeftijd te maken gok ik. De meeste gewilde mannen (zoals jij die ook wil) zijn al bezet. Sowieso is tinder niet het medium om serieuze relaties aan te gaan. Meer kans heb je (Betaal) datingsites volgens mij. Die zijn over het algemeen serieuzer.
O, dus het gaat om nice guys met een Robbie Williams look?quote:
Voglens mij zitten er genoeg experts op dat gebied in R&P datingsites slowchat dingus.. ben zelf ook geen expertquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar kies dan wel een goede site uit, want het merendeel is neppe gelduitdezakklopperij
Nice guys met domme hipster hoedjes in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
O, dus het gaat om nice guys met een Robbie Williams look?
Lijkt wel een nerdy typequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:42 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Dat is een hoed die gedragen wordt door zulke types:
[ afbeelding ]
Ook wel M'Lady genoemd, omdat ze heel creepy praten alsof we in de middeleeuwen leven.
Brr, nee, nooit meer. Ik zat eerst op OKC en kreeg constant stalkers op mijn LinkedIn. Die mannen daar waren zo needy dat ze mijn foto's door dat Google programmaatje haalden om te kijken waar ik nog meer op voor kwam.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:40 schreef WvdL het volgende:
[..]
Heeft ook met jouw leeftijd te maken gok ik Ohh 24 valt nog wel mee. De meeste gewilde mannen (zoals jij die ook wil) zijn al bezet. Sowieso is tinder niet het medium om serieuze relaties aan te gaan. Meer kans heb je (Betaal) datingsites volgens mij. Die zijn over het algemeen serieuzer.
Ik hamer niet op uiterlijk. Ik zeg zelf net dat een kleine imperfectie niks uit maakt bij mij. De fedora types zijn zelf erg needy en claimerig, dat is wat ze afstotelijk maakt. Dat zou het ook zijn als de fedora in kwestie de looks van Brad Pitt in zijn jongere jaren had.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef twiFight het volgende:
Niet dat je mij zou willen daten hoor, maar als ik jouw verhaal zo lees knap ik al ontzettend op jou af. Je hamert erg op uiterlijk en kraakt daarbij gelijk sociaal andere mensen af. Heb je er ooit aan gedacht dat niet jouw uiterlijk, maar jou karakter het probleem zou kunnen zijn? Een loens (zeg ik dat zo goed?) zou voor mij in ieder geval geen afknapper zijn.
Lijkt me eerder dat ze wilden weten of je een faker was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:43 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Brr, nee, nooit meer. Ik zat eerst op OKC en kreeg constant stalkers op mijn LinkedIn. Die mannen daar waren zo needy dat ze mijn foto's door dat Google programmaatje haalden om te kijken waar ik nog meer op voor kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |