Als zelf knuffelhollander Diederik Samsom oorlogstaal gaat uitslaan is het wel zeker dat we een oorlog in gaan rollen.quote:Het crisisteam van het Kabinet is al vanaf twee uur vanmiddag bijeen en nog steeds in overleg. Ook inlichtingendiensten AIVD en MIVD zijn bij het overleg aanwezig.
Diederik Samsom gaf telefonisch op de radio aan dat het 'bijna zeker' geen ongeluk is, maar een aanslag. Hij roept op goed uit te zoeken wie verantwoordelijk is en de daders hard te straffen.
En de rest van de fokker te dik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ben toch te oud om opgeroepen te worden.
Ik hoop het niet. Dat vind ik het absoluut niet waard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef A-mineur het volgende:
Denken dat van dit soort incidenten oorlog komt
Niet huilen als er een raket naast je huis landt over een aantal weken hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef A-mineur het volgende:
Denken dat van dit soort incidenten oorlog komt
Dit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel helemaal niet de behoefte om de dood van rijke patsers die een vakantie naar Zuid-Oost Azië kunnen veroorloven te wreken.
En dat team aidsdenkundigen mis je ook niet ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel helemaal niet de behoefte om de dood van rijke patsers die een vakantie naar Zuid-Oost Azië kunnen veroorloven te wreken.
You homo?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef blek het volgende:
[..]
En dat team aidsdenkundigen mis je ook niet ?
Wauw, al wel bijna anderhalf uur overleg. Dat is wel omin lang Gquote:Het crisisteam van het Kabinet is al vanaf twee uur vanmiddag bijeen en nog steeds in overleg.
fixedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ben toch te dik om opgeroepen te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |