Wat als je binnen moet werken waar het nog veel warmer is?!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef Hoplahopla het volgende:
Als je niet buiten hoeft te werken moet je eigenlijk gewoon niet zeiken...
Dat is kut.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wat als je binnen moet werken waar het nog veel warmer is?!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:19 schreef NieuweNier het volgende:
Oh heerlijk dit.
Alleen minder dat ik moet werken zonder airco
baas dit hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heerlijk. Lekker wijntje erbij. Sigaartje. Wat wil een mens nog meer.
Want? Dat is stoerder?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
baas dit hoor
alleen gewoon bier is beter
rustig kees rustigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Want? Dat is stoerder?
Altijd maar weer "bier bier bier"_!
Het zit je echt diep dat jij je leven lang bent gepest volgens mij, altijd maar dat stoer stoer stoer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Want? Dat is stoerder?
Altijd maar weer "bier bier bier"_!
Je kan het gewoon niet verkroppen dat het NIET stoer is om een biertje open te trekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zit je echt diep dat jij je leven lang bent gepest volgens mij, altijd maar dat stoer stoer stoer.
frisse luchtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heerlijk. Lekker wijntje erbij. Sigaartje. Wat wil een mens nog meer.
Een goede whisky of cognac kan ik ook zeker waarderen. Maar niet met 30 graden in de volle zon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:08 schreef BlueMage het volgende:
Ik had bij Frank eigenlijk meer het beeld van 'm met 'n sigaar en 'n glas goede whisk(e)y in mijn hoofd.
Ieder glas wissel ik af met 2 glazen water. Dan gaat het prima.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:30 schreef BlueMage het volgende:
Sowieso niet zo'n goed idee om alcohol in de volle zon te gaan drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |