quote:VCD
Op donderdag 6 maart 2003 19:48 schreef jogie het volgende:
Ik heb hem net vorige week op DVD gekeken,
Wat heb ik er over te zeggen?
Een vermakelijke film, een goede Leonardo di Caprio, subtiele humor, goede soundtrack (o.a. Girl from Ipanema, Kinks - You really got me going), maar net iets te lang.
Een meesterwerkje. Let ook even op de muziek van John Williams. Prachtig. Ook de 60's-gedesignde opening is fenomenaal!
Het wordt alsmaar wonderlijker waarom Spielberg nog steeds bekeken wordt door velen als de simpele commerciele blockbuster regisseur. Ik wil niets afdoen aan 'helden' als Fincher, Lynch, Soderbergh en Mendes, maar nog nooit heb ik een regisseur zoveel verschillende stijlen perfect zien afhandelen.
Ik begin zelfs te denken dat A.I. misschien beter was geweest als dat kutscript van Kubrick niet in de weg gezeten had.
film!
quote:Het einde is wel typisch Spielberg zo van "ze leefde nog lang en gelukkig"
Op vrijdag 11 april 2003 18:40 schreef UFOtje het volgende:
Ik heb hem vandaag gezien als een divxje..
Moet zeggen, zeker een goede film!!
Volgens mij waren die laatste 15 min nog wel van belang voor de film.... om te laten zien dat er een soort van vertrouwen was tussen Carl & Frank.
film!
quote:En wat is daar erg aan?
Op vrijdag 11 april 2003 18:55 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Het einde is wel typisch Spielberg zo van "ze leefde nog lang en gelukkig"
quote:ja idd...
Op vrijdag 11 april 2003 19:10 schreef Theeboon het volgende:[..]
En wat is daar erg aan?
De actrice die Brenda speelt speelt trouwens ook Kathryn in Cruel Intentions 2. Zijn wel twee heel verschillende types!
.
quote:Tuurlijk niet met Brenda!
Op maandag 12 mei 2003 15:24 schreef SmashBro het volgende:
Op het eind krijg je dat stukje tekst te zien over hoe het Frank vergaan is na de gebeurtenissen in de film zeg maar en dan staat er ook bij dat hij inmiddels al 26 jaar getrouwd is. Wat ik me nou afvraag: met Brenda?De actrice die Brenda speelt speelt trouwens ook Kathryn in Cruel Intentions 2. Zijn wel twee heel verschillende types!
.
[spoiler]
Zij heeft hem verraden door de politie mee te sturen naar het vliegveld.. daar zou ik iig niet meer willen trouwen
.
[/spoiler]
* Zero_Cool heeft hem als divx gezien
wat een goede film! ![]()
Eindelijk eens een film zonder special effects en stunts.
Di Caprio speelt erg goed. (maarja ik vind hem gewoon een goede acteur)
Er zaten erg mooie stukken in (als leraar Frans dat hij die dikke voor lul zet, en al die vliegtuigjes in bad en al dat geld dattie krijgt als ie in pak loopt...Vliegveld, met die taxichauffeur met dat bordje haha) ![]()
een aanrader deze film..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |