quote:The blackboard that Carl Hanratty is writing on toward the end of the movie contains a small note at the bottom that says, "Steven and Tom's 4th project". Steven Spielberg and Tom Hanks, had previously collaborated on _Band of Brothers_ (2001), _Saving Private Ryan_ (1998) and _Joe Versus the Volcano_ (1990).
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:14 schreef Theeboon het volgende:Ik kijk er iig erg naar uit. Tom Hanks en Leonardo DiCaprio spelen erin: beiden volgens mij nooit eerder in een Spielberg geweest. Christopher Walken zit er ook in.
nuff said
Leuke film!
quote:helemaal mee eens
Op donderdag 13 februari 2003 16:32 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb hem nu ook afgekeken, DiCaprio maakt het weer een beetje goed na dat saaie gangs of new york (ok persoonlijke mening dan)Leuke film!
De film zat goed in elkaar, niet echt een uitschieter op 1 of ander gebied, maar gewoon een goede, zeer degelijke film.
Zonder echte actie toch een spannende, leuke en grappige film. En niet eens veel romantisch gezeik. Zoals het nu was, was het prima.
Zo zouden er meer moeten zijn.
Mijn favo stukje was denk ik toch wel als hij doet als hij van de Secret Service is en Hanratty achterlaat met een portemonnee vol rommel ![]()
Of dat stukje dat Hanratty denkt Abagnale te pakken te hebben, maar dan is het zo'n ingehuurde knul.
Of dat beeld met al die PanAm-vliegtuigen in de badkuip.
Of aan het begin: als invaller Frans ![]()
Ik weet het niet eens meer, zoveel leuke stukjes!
Leo en Tom zijn uitmuntend.
quote:En ik weet ook dat ik iets fout doe!
Op zondag 23 februari 2003 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond gezien. Wat een leuke film, zo goed gefilmd dat je niet door hebt dat het een film is, fantastische beeldgrapjes, een mooie titelsequence, alles klopt hier, zeker het einde, dat je weet dat de echte Frank nu multi-miljonair is omdat hij fraude-expert is.
En die ma die vraagt oftie Luthers is, met dat gebed
quote:Vervelend he, dat downloaden. Heb je alles al gezien
Op dinsdag 18 februari 2003 16:07 schreef sweek het volgende:
Ik heb hem dit weekend 2 keer mogen aanschouwen (eerst een divx screener, dan nog eens in de bioscoop) en ik vond het een erg leuke film.
Toch knap hoe Spielberg de ene goeie film na de andere blijft regisseren. Voor mij viel alleen A.I. er wat negatief uit, maar dat kan voor anderen weer totaal anders liggen.
Het verhaal van Catch me if you can vroeg ook echt om een filmbewerking. Erg knap hoe de hoofdpersoon continu uit de handen van de FBI bleef...je gaat op een gegeven moment gewoon hopen dat 'ie niet gepakt wordt.
quote:Nouw, nee hoor.
Op zondag 23 februari 2003 15:30 schreef 303 het volgende:[..]
Vervelend he, dat downloaden. Heb je alles al gezien
quote:Dit is zijn site http://www.abagnale.com/index.html
Op zondag 2 maart 2003 14:58 schreef Pretzel het volgende:
Wie heeft er eigenlijk echte foto's van Frank Abagnale JR, ben wel benieuwd hoe die eruit ziet!
Verhaal was leuk, acteurs speelden goed, mooie cameravoering, leuke grapjes en veel aandacht voor details. Alleen het einde vond ik een beetje jammer, het was net iets te veel een happy-end.
Maar wel een enorme aanrader voor iedereen die hem nog niet gezien heeft.
Grootste winst voor de film: Ik vond Tom Hanks eens niet stront-vervelend. Dit is een aardige prestatie.
quote:Empire of the sun, hook of amistad vond ik ook niet echt superieur eigenlijk...
Op donderdag 27 februari 2003 10:37 schreef Mike het volgende:
Een aanrader.Toch knap hoe Spielberg de ene goeie film na de andere blijft regisseren. Voor mij viel alleen A.I. er wat negatief uit, maar dat kan voor anderen weer totaal anders liggen.
Het verhaal van Catch me if you can vroeg ook echt om een filmbewerking. Erg knap hoe de hoofdpersoon continu uit de handen van de FBI bleef...je gaat op een gegeven moment gewoon hopen dat 'ie niet gepakt wordt.
A.I heeft een sterk begin, maar zakt na een uur ongeloofelijk in helaas..
-ontopic- catch me if you can is een prima film, lekkere entertainment, niets op af te dingen. Geen typisch spielberg product overigens.
Kortom echt een toppertje in mijn boekje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |