abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:21:53 #51
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_8451617
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:14 schreef Theeboon het volgende:

Ik kijk er iig erg naar uit. Tom Hanks en Leonardo DiCaprio spelen erin: beiden volgens mij nooit eerder in een Spielberg geweest. Christopher Walken zit er ook in.

The blackboard that Carl Hanratty is writing on toward the end of the movie contains a small note at the bottom that says, "Steven and Tom's 4th project". Steven Spielberg and Tom Hanks, had previously collaborated on _Band of Brothers_ (2001), _Saving Private Ryan_ (1998) and _Joe Versus the Volcano_ (1990).
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 13 februari 2003 @ 11:57:18 #52
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_8453826
Leuke film

nuff said

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_8459777
Ik heb hem nu ook afgekeken, DiCaprio maakt het weer een beetje goed na dat saaie gangs of new york (ok persoonlijke mening dan)

Leuke film!

Bij tijd en wijle aanwezig...
  donderdag 13 februari 2003 @ 16:33:52 #54
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_8459817
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:32 schreef greatgonzo het volgende:
Ik heb hem nu ook afgekeken, DiCaprio maakt het weer een beetje goed na dat saaie gangs of new york (ok persoonlijke mening dan)

Leuke film!

helemaal mee eens
pi_8561745
Ik heb hem dit weekend 2 keer mogen aanschouwen (eerst een divx screener, dan nog eens in de bioscoop) en ik vond het een erg leuke film.
Het blijft heel raar om te weten dat de grote lijnen van deze film ook werkelijkwaar gebeurd zijn.
Ik heb hem dus 2 keer na elkaar gezien, en hij begon helemaal niet te vervelen de tweede keer. Dat zegt iets, voor iemand bij wie films vaak de eerste keer al gaan vervelen.

De film zat goed in elkaar, niet echt een uitschieter op 1 of ander gebied, maar gewoon een goede, zeer degelijke film.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 17:14:59 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8563468
Een erg goeie film. Er leuk om naar te kijken dan bedoel ik.
Ik heb hem op dvd liggen hier. En ik heb hem al 3X gezien. Kan er elke keer weer om laggen. En dan te bedenken dat het ECHT gebeurd is in grote lijnen dan. Ik vind dat stukje van die klas top. En met die FBI agent. In dat hotel. Kijk daar loopt hij. Hij is net opgepakt. SUPER
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8658604
Heb 'em gister in de bios gezien en het was echt een leuke film!
Het verhaal zelf is al prachtig, maar dan te bedenken dat het gewoon echt waar is!!!
DiCaprio zette een goede rol neer trouwens, hij deed totaal niet denken aan de Titanic-tienerhunk.
En Tom Hanks is natuurlijk altijd geweldig

Zonder echte actie toch een spannende, leuke en grappige film. En niet eens veel romantisch gezeik. Zoals het nu was, was het prima.
Zo zouden er meer moeten zijn.

Mijn favo stukje was denk ik toch wel als hij doet als hij van de Secret Service is en Hanratty achterlaat met een portemonnee vol rommel
Of dat stukje dat Hanratty denkt Abagnale te pakken te hebben, maar dan is het zo'n ingehuurde knul.
Of dat beeld met al die PanAm-vliegtuigen in de badkuip.
Of aan het begin: als invaller Frans
Ik weet het niet eens meer, zoveel leuke stukjes!

Redactie Frontpage zondag 23 februari 2003 @ 00:08:12 #58
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8658984
Vanavond gezien. Wat een leuke film, zo goed gefilmd dat je niet door hebt dat het een film is, fantastische beeldgrapjes, een mooie titelsequence, alles klopt hier, zeker het einde, dat je weet dat de echte Frank nu multi-miljonair is omdat hij fraude-expert is.

Leo en Tom zijn uitmuntend.

pi_8659222
quote:
Op zondag 23 februari 2003 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond gezien. Wat een leuke film, zo goed gefilmd dat je niet door hebt dat het een film is, fantastische beeldgrapjes, een mooie titelsequence, alles klopt hier, zeker het einde, dat je weet dat de echte Frank nu multi-miljonair is omdat hij fraude-expert is.
En ik weet ook dat ik iets fout doe!

En die ma die vraagt oftie Luthers is, met dat gebed

pi_8664791
Ik heb me prima vermaakt met deze film... Veel subtiele grapjes die nét dat beetje extra aan de film geven.

.
  zondag 23 februari 2003 @ 14:12:22 #61
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_8664826
Even better!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Redactie Frontpage zondag 23 februari 2003 @ 14:57:48 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8665943
Spielberg is echt de meester. Die scene waarin je eerst een, dan twee en dan drie revolvers close ziet.
  zondag 23 februari 2003 @ 15:30:29 #63
39446 303
(C) Roland
pi_8666629
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 16:07 schreef sweek het volgende:
Ik heb hem dit weekend 2 keer mogen aanschouwen (eerst een divx screener, dan nog eens in de bioscoop) en ik vond het een erg leuke film.
Vervelend he, dat downloaden. Heb je alles al gezien
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  Redactie Frontpage woensdag 26 februari 2003 @ 00:06:45 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8720773
Net was er op RTL5 goede docu/making off waarbij de echte Abagnale aan het woord kwam en de FBI agent die model stond voor het karakter van Hanks. Ook met foto's uit die tijd.
  woensdag 26 februari 2003 @ 22:50:31 #65
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_8740596
Leuke film! Ik wil zeker het boek ook nog lezen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator donderdag 27 februari 2003 @ 10:37:04 #66
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8746543
Een aanrader.

Toch knap hoe Spielberg de ene goeie film na de andere blijft regisseren. Voor mij viel alleen A.I. er wat negatief uit, maar dat kan voor anderen weer totaal anders liggen.

Het verhaal van Catch me if you can vroeg ook echt om een filmbewerking. Erg knap hoe de hoofdpersoon continu uit de handen van de FBI bleef...je gaat op een gegeven moment gewoon hopen dat 'ie niet gepakt wordt.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_8746563
quote:
Op zondag 23 februari 2003 15:30 schreef 303 het volgende:

[..]

Vervelend he, dat downloaden. Heb je alles al gezien

Nouw, nee hoor. Ik ben erg blij me die mogelijkeheid.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8747312
Zeer leuke en onderhoudende film.
Daarna kwam(bij puur toeval) de making of ervan op TV, gelijk gekeken en het blijkt allemaal nog ongeloofwaardiger gegaan te zijn dan de film
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_8813091
Wie heeft er eigenlijk echte foto's van Frank Abagnale JR, ben wel benieuwd hoe die eruit ziet!
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_8813386
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:58 schreef Pretzel het volgende:
Wie heeft er eigenlijk echte foto's van Frank Abagnale JR, ben wel benieuwd hoe die eruit ziet!
Dit is zijn site http://www.abagnale.com/index.html
lees ook even dat stukje over de comments op het book en de film
held
pi_8815498
Ik heb de film ook gisteravond gezien en ik vond hem erg goed.

Verhaal was leuk, acteurs speelden goed, mooie cameravoering, leuke grapjes en veel aandacht voor details. Alleen het einde vond ik een beetje jammer, het was net iets te veel een happy-end.

Maar wel een enorme aanrader voor iedereen die hem nog niet gezien heeft.

And there was much rejoicing.
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:40:12 #72
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_8881874
Prima film voor het vermaak, verwacht geen hoogstaand drama. Zoals viel te verwachten een vakkundig gemaakt product.

Grootste winst voor de film: Ik vond Tom Hanks eens niet stront-vervelend. Dit is een aardige prestatie.

Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
pi_8882084
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 10:37 schreef Mike het volgende:
Een aanrader.

Toch knap hoe Spielberg de ene goeie film na de andere blijft regisseren. Voor mij viel alleen A.I. er wat negatief uit, maar dat kan voor anderen weer totaal anders liggen.

Het verhaal van Catch me if you can vroeg ook echt om een filmbewerking. Erg knap hoe de hoofdpersoon continu uit de handen van de FBI bleef...je gaat op een gegeven moment gewoon hopen dat 'ie niet gepakt wordt.

Empire of the sun, hook of amistad vond ik ook niet echt superieur eigenlijk...

A.I heeft een sterk begin, maar zakt na een uur ongeloofelijk in helaas..

-ontopic- catch me if you can is een prima film, lekkere entertainment, niets op af te dingen. Geen typisch spielberg product overigens.

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:59:25 #74
23441 F1-dude
POWDER SNOW RULEZ
pi_8886578
Wat een ruk film was dat zeg...ik ben er 2 weken geleden geweest, gelukkig had ik een 6-pack Amstel Bright bij me (jaja wel gekoeld)...
Tip of the day: Don't eat yellow snow.
pi_8918035
Ik heb hem net vorige week op DVD gekeken, en moet zeggen dat dit een van de weinige films is waarvan ik NIET halverwege dacht, als er nou niet snel iets gebeurt.... Echt een onderhoudende film, goed in elkaar gezet en leuke one-liners.

Kortom echt een toppertje in mijn boekje

"When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')