quote:Het is geen boekverfilming, maar een film losjes gebaseerd op het levensverhaal van Frank Abagnale. De bedragen die in de film genoemd worden zijn bijvoorbeeld veel hoger dan in werkelijkheid het geval was. Het is entertainment, geen biografie...
Op vrijdag 24 januari 2003 15:19 schreef Bujin het volgende:
het boek is beter
Het is wel een aardige film maar op het einde gaat ie te lang door, het had zeker een kwartier korter gemogen.
[spoiler]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het is trouwens weer een typische Spielberg feelgood einde.
Vooral het allerlaatste zinnetje:
En tot op vandaag zijn ze nog goede vrienden ![]()
Alleen dat zinnetje verpest voor mij (bijna) al de hele film.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[/spoiler]
quote:In dit geval is het boek stukken beter dan de film.
Op maandag 13 januari 2003 18:42 schreef Bujin het volgende:
ik heb het boek al een aantal jaren terug gelezen, ik vondt het leuk om te lezen over bepaalde "truukjes" -> ... social engineering...frank abagnale was toch duidenlijk een geval van een "hacker" op het niveau van procedures...
eens kijken of de film net zo goed is als het boek ...
Hoorde hier ook al aardig wat mensen praten dat het zeker een oscar kanshebber is!!
quote:uhm waar niet?
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:14 schreef Theeboon het volgende:Interesting to say the least. DiCaprio ziet er best clownesk uit hier
![]()
ik vind hem in elke film al overkomen als een kleuter die het met zn moeder doet
quote:Als je dat hebt, valt een film meestal tegen.
Op vrijdag 31 januari 2003 05:15 schreef Dagootje het volgende:
Had er hoge verwachtingen van..
quote:Haha, er is weer een ventje jaloers
Op vrijdag 31 januari 2003 04:29 schreef CRu5H0n3 het volgende:[..]
uhm waar niet?
ik vind hem in elke film al overkomen als een kleuter die het met zn moeder doet
Ik blijf er bij dat Di Caprio een aardige acteur is. Dan vooral zijn films voor Titanic (What's Eating... Basketball Diaries... die film met Robbert de Niro als zijn stiefvader (titel even kwijt)).
Maargoed, eigenlijk heb ik verder niets te melden over Catch Me If You Can.
quote:Ik wel. Vandaag gezien, en ik heb me prima vermaakt. Vakkundig verteld verhaal, met sympathieke centrale personages.
Op vrijdag 7 februari 2003 16:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:Maargoed, eigenlijk heb ik verder niets te melden over Catch Me If You Can.
En DiCaprio kan dus echt wel acteren, hoor.
V.
Maar zeer zekers een aanrader
.
quote:idd maar dat is een kwaaltje dat Spielberg wel vaker heeft.
Op woensdag 29 januari 2003 00:30 schreef victorinox het volgende:
[spoiler]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het is trouwens weer een typische Spielberg feelgood einde.Vooral het allerlaatste zinnetje:
En tot op vandaag zijn ze nog goede vriendenAlleen dat zinnetje verpest voor mij (bijna) al de hele film.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[/spoiler]
Ik vond het een leuke film niet echt een hoogvlieger
[spoiler]
.
.
.
.
.
.
.
Vooral om dat stukje waarin hij de Franse leraar vervangt moest ik érg lachen! ![]()
.
.
.
.
[/spoiler]
quote:Verpesten? Juist niet, daardoor had ik een fuzzy warm gevoel van binnen toen ik de zaal verliet
Op woensdag 29 januari 2003 00:30 schreef victorinox het volgende:Het is trouwens weer een typische Spielberg feelgood einde.
Vooral het allerlaatste zinnetje:
En tot op vandaag zijn ze nog goede vriendenAlleen dat zinnetje verpest voor mij (bijna) al de hele film.
* Tijn likes that
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |