abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6404177

Interesting to say the least. DiCaprio ziet er best clownesk uit hier

Deze shot doet me trouwens denken aan iets wat Terry Gilliam zou hebben gemaakt voor bijvoorbeeld Brazil.

Ik kijk er iig erg naar uit. Tom Hanks en Leonardo DiCaprio spelen erin: beiden volgens mij nooit eerder in een Spielberg geweest. Christopher Walken zit er ook in.

Gebaseerd op een waar verhaal:

quote:
An FBI agent tracks down and catches a young con artist who successfully impersonated an airline pilot, doctor, assistant attorney general and history professor, cashing more than $2.5 million in fraudulent checks in 26 countries.

6 februari pas in Nederland.

pi_6404303
Hmmmm... Die korte beschrijving heeft m'n aandacht nog niet getrokken eig...
signature
pi_6404638
Lijkt me (weer) niks aan.

Die Spielberg begint ook aan de lopende band films uit te poepen, en ik denk dat de kwaliteit daar een beetje onder te lijden heeft.

dinsdag 22 oktober 2002 @ 01:49:40 #4
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_6404704
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:14 schreef Theeboon het volgende:

Ik kijk er iig erg naar uit. Tom Hanks en Leonardo DiCaprio spelen erin: beiden volgens mij nooit eerder in een Spielberg geweest. Christopher Walken zit er ook in.

Saving Private Ryan zit Tom Hanks in.
Gekloond: ♫
pi_6404721
De Heer Walken! Ik ga zeker kijken!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2002 @ 11:31:09 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_6407100
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:43 schreef StrayDog het volgende:

Die Spielberg begint ook aan de lopende band films uit te poepen, en ik denk dat de kwaliteit daar een beetje onder te lijden heeft.

Minority Report was anders een heel aardige film. Als hij ze op dat niveau uit blijft poepen, dan graag zelfs.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_6407616
ik vind die screenshot er best kewl uitzien. gewoon de zwart-wit setting. als het ook zo'n film is die teruggrijpt naar oudere films ben ik zeker benieuwd
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_6407995
En HIER de trailer!
What the heart requires may never be understood by the mind!
pi_6408503
Lijkt me wel coole film
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 13:15:38 #10
30919 mitt
Michael Corleone
pi_6408900
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
De Heer Walken! Ik ga zeker kijken!
Idd..Walken roeleert Maar Spielberg films zijn altijd wel te pruimen
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_6408942
Trailer is een beetje
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6409022
het is een beetje het talented mister Ripley verhaal

einde kan ik wel raden, ze worden vrienden en hij ontkomt.

pi_6409767
't Is denk ik wel een 'tussendoortje'. Na twee grote films (A.I. en Minority Report) ff iets luchtigers.
(zoals What Lies Beneath een tussendoortje was van Cast Away)

Maargoed, Spielberg heerst in mijn ogen dus ik zal ook genieten van deze film gok ik

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 22-10-2002 17:02]

pi_6411759
Dit is inderdaad maar een 'tussendoortje', de laatste film voordat Spielberg gaat beginnen met Indiana Jones IV..

Dus laat maar snel komen die film..

pi_6411813
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
het is een beetje het talented mister Ripley verhaal

einde kan ik wel raden, ze worden vrienden en hij ontkomt.

Tis een waargebeurd verhaal....volgens mij werkt die con-artist nu als consultant bij de FBI....
pi_7764699
Net gezien, en het is een erg leuke film moet ik zeggen
Hanks en dicaprio spelen wel goed vind ik, als die in gangs of new york ook zo speelt dan ga ik zo ook zo kijken

*spoilertje?*

Die persoon heeft inderdaad bij de FBI gewerkt en bijna niet na te maken cheques ontworpen waarvoor hij elk jaar enkele miljoenen krijgt

*spoilertje?*

Redactie Frontpage dinsdag 7 januari 2003 @ 22:13:23 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_7765773
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:31 schreef Mike het volgende:

[..]

Minority Report was anders een heel aardige film. Als hij ze op dat niveau uit blijft poepen, dan graag zelfs.

Alleen wordt hij dan net zo mainstream als Sodenbergh en Tony Scott. Nouja, ik zeg alsof het iets ergs is, eigenlijk wel prima zo.

Lijkt me een prima film. En GONY ook (Fight Club kwaliteit?)

dinsdag 7 januari 2003 @ 23:19:14 #18
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7767709
Ben heel benieuwd.

Zeker naar Hanks, die ik in Road to Perdition voor de eerste keer echt super vond.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7767772
Ik heb er zin in! Eindelijk weer een Spielberg zonder al te veel special effects. Ik hoop wel dat hij het weer terug heeft want sinds Jurrasic Park zit de klad er een beetje in.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:42:32 #20
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_7816737
6 Februari gaat ie in Nederland draaien, de film speelt zich af in de jaren zestig, de ouders van Leonardo gaan scheiden en Leonardo gaat ervandoor, en om aan geld te komen probeert hij op alle mogelijke manier met vanalles te frauderen.

Hij doet zich voor als leraar, piloot, advocaat, dokter, noem het maar op, en ondertussen zit Tom Hanks hem op de hielen...

Heel goed gedaan allemaal, heel goed gefilmd en verzonnen..

Weer een superfilm van Steven Spielberg!!

Inderdaad weer een keer een film zonder special effects maar wel een heel cool verhaal!

Beetje jammer dat je alweer aan het begin van de film weet hoe deze afloopt maar dat schijnt weer in te zijn de laatste tijd, anyhow, blijft toch een topfilm dit...

(ps zocht net op catch me en de search engine vond niks )

Laat die gedachte maar even marineren...
  vrijdag 10 januari 2003 @ 14:17:13 #21
42998 Pacino
Who will refuse?
pi_7819579
Film al even terug gezien - 20/12 vroege persvoostelling! - en moet zeggen; erg amusante film. Inderdaad tussendoortje voor Spielberg, maar DiCaprio is prima bezig (ik heb zoieso niks tegen die kerel, hoeveel slechte films heeft hij nou echt gemaakt?) en Hanks is niet verrassend maar wel goed gecast. Christopher Walken is natuurlijk altijd leuk.
Als je niet weet dat dit op waargebeurde feiten gebaseerd zou iedereen de film ongeloofwaardig vinden. Dat is de kracht van de film, want het is echt ongelofelijk wat die Abagnale meegemaakt heeft. Ook leuk om te lezen; de reactie van de échte Abagnale op de film: http://www.abagnale.com/facomments.html.
  zondag 12 januari 2003 @ 01:17:55 #22
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_7848421
Kheb de trailer alweer een tijdje geleden gezien.
t Lijkt me inderdaad ee luchtige film,leuk voor het oog.
Endoor mr Spielberg himself, een rolletje voor mr Walken.

Ja deze film ga ik zeker kijken

Komt een bakker bij de man
  maandag 13 januari 2003 @ 18:42:29 #23
36917 Bujin
life's secret teachings
pi_7877733
ik heb het boek al een aantal jaren terug gelezen, ik vondt het leuk om te lezen over bepaalde "truukjes" -> ... social engineering...

frank abagnale was toch duidenlijk een geval van een "hacker" op het niveau van procedures...

eens kijken of de film net zo goed is als het boek ...

never stop moving when you feel pain.. you aint dead yet
pi_7879821
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:43 schreef StrayDog het volgende:

Artificial Intelligence was geen goede film, maar Minority report is 1 van de beste films van het afgelopen jaar (naar mijn mening) en "Catch me if you can" wordt zeer goed beoordeeld door de bezoekers van imdb.com (7.8/10 3.769 stemmen) dus ik weet eigenlijk niet wat je bedoeld met "Die Spielberg begint ook aan de lopende band films uit te poepen" Maargoed, meningen verschillen.

Na het zien van de trailer lijkt me best een geinig filmpje. Leuk (waargebeurd) verhaaltje met een goede cast. Ben benieuwd.

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
  maandag 13 januari 2003 @ 20:40:26 #25
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_7879951
Hmm, het lijkt me eigenlijk geen onaardige film. Zonder meer mag ik Tom Hanks graag in een Film zien spelen, DiCaprio is volgens mij erg geschikt om die rol te spelen. Ik heb gelukkig nog even de tijd om te bedenken of ik er een euro of 8 aan ga besteden. Een twijfelgevalletje wat mij betreft.
Speculeren is andere koek dan speculaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')