Deze shot doet me trouwens denken aan iets wat Terry Gilliam zou hebben gemaakt voor bijvoorbeeld Brazil.
Ik kijk er iig erg naar uit. Tom Hanks en Leonardo DiCaprio spelen erin: beiden volgens mij nooit eerder in een Spielberg geweest. Christopher Walken zit er ook in.
Gebaseerd op een waar verhaal:
quote:
An FBI agent tracks down and catches a young con artist who successfully impersonated an airline pilot, doctor, assistant attorney general and history professor, cashing more than $2.5 million in fraudulent checks in 26 countries.
6 februari pas in Nederland.
Die Spielberg begint ook aan de lopende band films uit te poepen, en ik denk dat de kwaliteit daar een beetje onder te lijden heeft.
quote:Saving Private Ryan zit Tom Hanks in.
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:14 schreef Theeboon het volgende:Ik kijk er iig erg naar uit. Tom Hanks en Leonardo DiCaprio spelen erin: beiden volgens mij nooit eerder in een Spielberg geweest. Christopher Walken zit er ook in.
quote:Minority Report was anders een heel aardige film. Als hij ze op dat niveau uit blijft poepen, dan graag zelfs.
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:43 schreef StrayDog het volgende:
Lijkt me (weer) niks aan.Die Spielberg begint ook aan de lopende band films uit te poepen, en ik denk dat de kwaliteit daar een beetje onder te lijden heeft.
quote:Idd..Walken roeleert
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
De Heer Walken!Ik ga zeker kijken!
einde kan ik wel raden, ze worden vrienden en hij ontkomt.
Maargoed, Spielberg heerst in mijn ogen dus ik zal ook genieten van deze film gok ik
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 22-10-2002 17:02]
Dus laat maar snel komen die film..
quote:Tis een waargebeurd verhaal....volgens mij werkt die con-artist nu als consultant bij de FBI....
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
het is een beetje het talented mister Ripley verhaal
einde kan ik wel raden, ze worden vrienden en hij ontkomt.
*spoilertje?*
Die persoon heeft inderdaad bij de FBI gewerkt en bijna niet na te maken cheques ontworpen waarvoor hij elk jaar enkele miljoenen krijgt
*spoilertje?*
quote:Alleen wordt hij dan net zo mainstream als Sodenbergh en Tony Scott. Nouja, ik zeg alsof het iets ergs is, eigenlijk wel prima zo.
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:31 schreef Mike het volgende:[..]
Minority Report was anders een heel aardige film. Als hij ze op dat niveau uit blijft poepen, dan graag zelfs.
Lijkt me een prima film. En GONY ook (Fight Club kwaliteit?)
Zeker naar Hanks, die ik in Road to Perdition voor de eerste keer echt super vond.
Hij doet zich voor als leraar, piloot, advocaat, dokter, noem het maar op, en ondertussen zit Tom Hanks hem op de hielen...
Heel goed gedaan allemaal, heel goed gefilmd en verzonnen..
Weer een superfilm van Steven Spielberg!!
Inderdaad weer een keer een film zonder special effects maar wel een heel cool verhaal!
Beetje jammer dat je alweer aan het begin van de film weet hoe deze afloopt maar dat schijnt weer in te zijn de laatste tijd, anyhow, blijft toch een topfilm dit...
(ps zocht net op catch me en de search engine vond niks )
Ja deze film ga ik zeker kijken
frank abagnale was toch duidenlijk een geval van een "hacker" op het niveau van procedures...
eens kijken of de film net zo goed is als het boek ...
quote:Artificial Intelligence was geen goede film, maar Minority report is 1 van de beste films van het afgelopen jaar (naar mijn mening) en "Catch me if you can" wordt zeer goed beoordeeld door de bezoekers van imdb.com (7.8/10 3.769 stemmen) dus ik weet eigenlijk niet wat je bedoeld met "Die Spielberg begint ook aan de lopende band films uit te poepen" Maargoed, meningen verschillen.
Op dinsdag 22 oktober 2002 01:43 schreef StrayDog het volgende:
Lijkt me (weer) niks aan.Die Spielberg begint ook aan de lopende band films uit te poepen, en ik denk dat de kwaliteit daar een beetje onder te lijden heeft.
Na het zien van de trailer lijkt me best een geinig filmpje. Leuk (waargebeurd) verhaaltje met een goede cast. Ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |