SPOILER: Wikipedia van FoklandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het idee is om Fok! users te laten inschrijven in een nieuwe competitie. Als deel van de inschrijving zal je een complete club moeten maken en spelers moeten "kopen".
Wees gerust, de inschrijving is zo makkelijk mogelijk gemaakt, maar je moet wel de regels en aanwijzigingen goed doorlezen.
Iedere deelnemer mag 1 club aanmaken op het Fok! eiland. Daarnaast krijgt hij de beschikking over een transferbudget van £ 100.000.000. De waardes van spelers worden bepaald door de reallife website www.transfermarkt.co.uk.
Naast spelers zal je ook een manager aan moeten stellen, ticket prijzen stellen e.a.
Steden zijn gesticht op het eiland. Er zijn meerdere kranten, TV stations en radiozenders verhuist naar het eiland om verslag te doen van het voetbal.
Gestichte steden op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Media op Fok eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangemaakte competities:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Het spel wordt gehost door één host per keer. De host kan de game overdragen aan een andere host naar gelang afspraak.
• De begindatum van het spel is Juli 2013. De einddatum is niet ingesteld.
• Het “Fok” land wordt aangemaakt in de FM editor. Ook steden, clubs, stadia en meer worden compleet aangemaakt.
• Elke deelnemer moet het inschrijvingsdocument downloaden, invullen en opsturen naar: fokalsclub@gmail.com
• Instructies voor in te vullen variabelen zullen gegeven worden als kommentaar in hetzelfde document.
• Er zijn 2 competities in Fokland, zijnde de 1e en 2e divisie. Er zijn 2 cups, zijnde de nationale beker (knockout rondes) en de Super Cup, waar de kampioen en bekerwinnaar voor eeuwige glorie vechten.
• Elke divisie bestaat uit 20 clubs. De nationale beker uit 32 clubs, waaronder alle 20 uit de 1e divisie en de top 12 uit de 2e divisie.
• Promotie is er voor de kampioen van de 2e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 2 t/m 5 wint.
• Degradatie is er voor de hekkensluiter van de 1e divisie, plus 1 club die via een korte play-off van plaatsen 16 t/m 19 verliest.
• Geldprijzen zijn er voor de top 5 van de 1e divisie en de top 3 van de 2e divisie, echter zijn de laatstgenoemde veel lager.
• Deelnemers worden toegevoegd aan de 1e divisie. In geval van 20+ deelnemers, zullen deelnemers 21 en verder toegevoegd worden aan de 2e divisie.
• Elke club krijgt automatisch een reserve team en jeugdteam, die zullen ingevuld worden met fictieve spelers door FM.
• Het bedrag, dat over is van de 100 miljoen na de aankopen van spelers, wordt gestort op de bankrekening van de club. (kapitaal) Dit kan positieve invloed hebben op je financiën, verbeteringen van je faciliteiten, etc.
• De eerste transferwindow is bevroren. (begin tot 2 september 2013) Dit om te voorkomen dat je spelers direct weggekocht worden. Daarna zijn er pas transfers mogelijk.
• Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City's van de wereld.
• In het geval dat er 2 of meer deelnemers eenzelfde speler willen kopen, zal Sejt deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen deze deelnemers een eenmalig bod (in %) doen op deze speler. Dit bod is bindend. Het hoogste bod wint. Het geboden bedrag wordt dan afgetrokken van de 100 miljoen.
• Er mogen over alle deelnemers genomen maximaal 10 spelers van 1 club gekocht worden. Indien de 10 overschreden wordt, zal de organisatie deze deelnemers op de hoogte hiervan stellen via PM of DM op Fok!
Hierna mogen de deelnemers eenmalig extra bieden (in %) voor deze speler(s). Dit bod is bindend. De 10 hoogste % boden winnen. De overige zullen een nieuwe speler moeten zoeken.
• Nadat een deelnemer een dergelijke veiling verloren heeft en een nieuwe speler moet zoeken, gaat de regel van kracht dat er alleen een nieuwe speler gekocht mag worden, die nog niet gekocht is door andere deelnemers. Dit om een eindeloos veiling proces te voorkomen.
Competitie regels
Fok! 1e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! 2e DivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Super CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Je hoeft niet in het bezit te zijn van het spel Football Manager om mee te doen.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Wat is er nieuw in dit topic ten opzichte van het "Fok! als speler" topic?
In dit topic wordt een complete club, waar je spelers aan het begin aan toe moet voegen. In het "Fok! als speler" topic ben je één speler die zich gedurende 20 jaar ontwikkeld.
4. Moet ik hier veel tijd in steken?
Alleen bij de inschrijving moet je er even tijd in steken om alles in te vullen. Daarna kan je achterover leunen en de updates van de host lezen om te zien hoe het met je club gaat.
5. Kan mijn club promoveren of degraderen?
Ja. Er zijn 2 divisies in Fokland. Er is direct degradatie en promotie voor respectievelijk de nummer 20 van de 1e Divisie en nummer 1 van de 2e Divisie. Daarnaast degradeert er 1 club via degradatie play-offs voor plek 16 t/m 19 in de 1e Divisie en promoveert er 1 club via promotie play-offs voor plek 2 t/m 5 in de 2e Divisie.
6. Ik wil ook hosten. Kan dat?
Ja, je moet echter wel de officiële versie van FM14 bezitten. Daarnaast is een bepaalde inzet en passie voor het concept een grote plus. De host maakt het spel tot een succes!
7. Ik wil zelf een logo en shirts maken. Hoe doe ik dit?
Je club logo kan een willekeurige afbeelding van minstens 200x200 grootte zijn. Voeg de afbeelding toe aan je email met je inschrijving.
Shirts kan je designen met deze handige tool: link (Met dank aan Nick-GizMo)
Inschrijvingen zijn gesloten!!
Deelnemers 1e Divisie:
superniger (Sporting Nigerhaven)
Drizzt_DoUrden (FC Odin)
Hermanna (FC Broski)
Sejt (Settlers United)
Bow (Kopa FC)
IkeDubaku99 (Dubakunoord)
Swaytje (FC Sway)
Hobbel_Rob (RKVV Volharding)
Jorwol (FC De Koekenbakkers)
Roceco (Henk's Angels)
Aguero (Anglerfish FC)
SiebeJ (Orde van de Tempeliers)
Fylax (FC Fylax)
Ciscus (SC Ciscus)
ambiance (FC Schweinhund)
Super-B (Creme de la Creme)
DeHovenier (FC Red Forest)
44rdbei (FC Rode Sokken)
HamburgerHenk (Hamburger FC)
YouriNL (Umbria FC)
Deelnemers 2e Divisie:
TornadoDK (FC Wervelwind)
mvdk_ (FC Bruno Martins Indi)
Nick-GizMo (Schnitzeljungs)
PierreTT (RTL Sterrenteam)
stalybridge (Stalybrug Celtic)
Happel (Phoenix United)
Een (Excel) overzicht van alle gekozen spelers is hier te downloaden: download link
Voor Super-B en toekomstige hosts, hier zijn de logo's te downloaden:
link
Direct in je Football Manager 2014/data map uitpakken, zodat het er zo uit ziet:
[ Bericht 0% gewijzigd door Roceco op 18-07-2014 12:30:58 ]![]()
Ik stel voor dat er aan de huidige teams niks verandert. Iedereen zou wel wat willen veranderen, maar dat geeft zoveel gedoe, zeker als het spelers zijn die je oorspronkelijk in een veilig hebt gewonnen etc.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Jorwol het volgende:
Ik stel voor dat er aan de huidige teams niks verandert. Iedereen zou wel wat willen veranderen, maar dat geeft zoveel gedoe, zeker als het spelers zijn die je oorspronkelijk in een veilig hebt gewonnen etc.![]()
Eens. Dan wil iedereen wel iets veranderen en blijf je bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Jorwol het volgende:
Ik stel voor dat er aan de huidige teams niks verandert. Iedereen zou wel wat willen veranderen, maar dat geeft zoveel gedoe, zeker als het spelers zijn die je oorspronkelijk in een veilig hebt gewonnen etc.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ga ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Jorwol het volgende:
Ik stel voor dat er aan de huidige teams niks verandert. Iedereen zou wel wat willen veranderen, maar dat geeft zoveel gedoe, zeker als het spelers zijn die je oorspronkelijk in een veilig hebt gewonnen etc.I love my mispoken words.![]()
Ik vind ook dat we niks moeten veranderen.. Ik had ook liever wat minder salaris lasten gehad, maar anders zijn alle keuzes wel een beetje voor niks geweestquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Jorwol het volgende:
Ik sluit me hier bij aan. Ik zou ook wel wat spelers willen vervangen, maar als iedereen dat gaat doen, dan wordt dit nog veel werk voor de organisatoren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:12 schreef Jorwol het volgende:
Super-B toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Maar gaat er nu wel iemand verder hosten ?![]()
Om het simpel te houden (en omdat het een doorstart is en geen nieuwe ronde), stel ik voor om voor nieuwe speler het volgende te hanteren.
De 1e nieuwe speler die zich meld moet spelers kiezen uit:
Database - excellijst Op.
De 2e speler moet spelers kiezen uit
Database - excellijst Op - spelerslijst speler 1
etc.
Dit monitoren wil ik dan wel op me nemen.![]()
Top! Enige waar je goed voor moet waken zijn typfouten! Daardoor kunnen we dubbele spelers betervoorkomen! Sejt heeft de laatste lijst met alle selecties (en misschien ook wel een verbodenlijst!)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef stalybridge het volgende:
Om het simpel te houden (en omdat het een doorstart is en geen nieuwe ronde), stel ik voor om voor nieuwe speler het volgende te hanteren.
etc.
Kan de poll in de OP?
Na twee keer via playoffs degradatie te hebben vermeden, ben ik zo trots op mijn jongens! Maar ok, mooi als de foutjes eruit gaan.
Ik ben tegen aanpassingen per club.
Ik ben er wel voorstander van om 2 korte transferperiodes in te voeren. Nu is niet bij te houden wie er wel en niet bij je spelen.![]()
Transferperiode is 1 van de geplande aanpassingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef Ciscus het volgende:
Kan de poll in de OP?
Na twee keer via playoffs degradatie te hebben vermeden, ben ik zo trots op mijn jongens! Maar ok, mooi als de foutjes eruit gaan.
Ik ben er wel voorstander van om 2 korte transferperiodes in te voeren. Nu is niet bij te houden wie er wel en niet bij je spelen.![]()
Als iemand nog verder wil hosten, dit is de game: http://ge.tt/3QyLOno1/v/0?c
En dit is de totale spelerslijst (voor in de OP): http://ge.tt/2p9tPno1/v/0?cI love my mispoken words.![]()
Maar zij krijgen dan wel minder budget, vind ik. Ik heb soms 1000% meer betaald dan de waarde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef stalybridge het volgende:
etc.
Dit monitoren wil ik dan wel op me nemen.
(Of we nemen een gemiddeld percentage van alle veiligen en dat komt op de waarde)![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef Grappenmakers het volgende:
[..]
Sejt![]()
: Kan ik nog meedoen? Ik wist niet dat je geen FM hoeft te hebben om mee te doen...
Heren als jullie nog in willen haken moet je je bij Stalybridge melden. We gaan de ronde herstarten en willen jullie een kans geven toch nog in te haken. Dit is echter wel onder bepaalde voorwaarden!quote:
OJA: Wie het eerst komt wie het eerst maalt!![]()
Thanks Hobbelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
[..]
Heren als jullie nog in willen haken moet je je bij Stalybridge melden. We gaan de ronde herstarten en willen jullie een kans geven toch nog in te haken. Dit is echter wel onder bepaalde voorwaarden!
OJA: Wie het eerst komt wie het eerst maalt!![]()
Ik weet niet of die zomaar gekopieerd kan worden en de resulaten dan blijven staan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:22 schreef Ciscus het volgende:
Kan de poll in de OP?
Ik doe de volgende ronde wel mee. Geen zin om jullie te belasten.![]()
Bovendien heb ik niet eens de kans meer om goede spelers te halen.![]()
Eventjes teruggezocht aan de hand van fok als spelers (het tijdstip waarop daar gepost was!quote:)
Waren en nog meer gegadigden?![]()
je mag nu inhaken alleen mis je dan de mogelijkheid om de reeds gekozen spelers te kiezen. Iets meer zoekwerk, maar niet per definitie nadelig!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef RustCohle het volgende:
Ik doe de volgende ronde wel mee. Geen zin om jullie nog verder te belasten.
Edit: Antwoord op je ninja edit: er zijn nog genoeg goede spelers. ZO heb ik Varane last minute gewoon toegevoegd. Alleen een kwestie van goed zoeken!![]()
Het zou eigenlijk fijn zijn als jij (of iemand anders) toch wel mee zou doen. De 2e divisie is gevuld met allemaal echte teams en dat is toch iets minder leuk dan als er "nep teams" zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef RustCohle het volgende:
Bovendien heb ik niet eens de kans om goede spelers meer te halen.:)![]()
Ik neem aan dat je bedoelt dat nieuwe spelers juist niet uit deze lijst mogen kiezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:19 schreef stalybridge het volgende:
etc.
Er was iig iemand die aangaf dit zelfs leuk vinden zonder zelf mee te doen! En volgens mij toen we net gestart waren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Eventjes teruggezocht aan de hand van fok als spelers (het tijdstip waarop daar gepost was!)
Waren en nog meer gegadigden?
Maar al die topics he!![]()
Een volgende ronde komt er misschien niet eens. Hier zijn we nog jaren zoet mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:27 schreef RustCohle het volgende:
Bovendien heb ik niet eens de kans meer om goede spelers te halen.![]()
Ja de - moet je lezen als -/-quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat nieuwe spelers juist niet uit deze lijst mogen kiezen.![]()
Ja de persoon die als eerste komt, mag ook als eerste kiezen. Dit voorkomt nieuwe veilingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat nieuwe spelers juist niet uit deze lijst mogen kiezen.
Wat je ook kan doen is mensen meteen laten bieden (wat heb je ervoor over als het een veiling wordt!)![]()
Al bezig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:30 schreef Hermanna het volgende:
Transferseizoenen inschakelen, nu kunnen spelers zomaar vertrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Het leek me een meisjesnaam (maar dat qas t niet),, iets met een A erin....hebben we niks aan he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Er was iig iemand die aangaf dit zelfs leuk vinden zonder zelf mee te doen! En volgens mij toen we net gestart waren.
Maar al die topics he!![]()
Niet als er maar twee bij komen. Ik ben voor een lager budget. We zullen gemiddeld zo'n 30 miljoen boven de transferwaarde hebben betaald, per club.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:30 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ja de persoon die als eerste komt, mag ook als eerste kiezen. Dit voorkomt nieuwe veilingen.
Wat je ook kan doen is mensen meteen laten bieden (wat heb je ervoor over als het een veiling wordt!)![]()
Kunnen we het salarisbudget bij iedereen niet iets verhogen? Zodat niet iedereen zijn spelers het eerste seizoen al kwijtraakt.
![]()
Dit formulier moet je invullen: download linkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:33 schreef RustCohle het volgende:
Oké tot hoe laat heb ik de kans om mijn spelerslijst in te vullen?I love my mispoken words.![]()
Bij nader inziens laat ik het maar voor wat het is. Duurt veelste lang tot ik al alles ingevuld heb.![]()
![]()
Moet je zelf weten, maar de kans op een nieuwe ronde zal niet zo groot meer zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:34 schreef RustCohle het volgende:
Bij nader inziens laat ik het maar voor wat het is. Duurt veelste lang tot ik al alles ingevuld heb.![]()
Nee sowieso niet. Sejt had aan het begin al aangegeven dat je rond de 200-250k moest zitten en het meerendeel heeft zich daar op ingesteld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:34 schreef Hermanna het volgende:
Kunnen we het salarisbudget bij iedereen niet iets verhogen? Zodat niet iedereen zijn spelers het eerste seizoen al kwijtraakt.
![]()
Ik vul het wel voor je inquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:34 schreef RustCohle het volgende:
Oh dat was wat ik vergeten was jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee sowieso niet. Sejt had aan het begin al aangegeven dat je rond de 200-250k moest zitten en het meerendeel heeft zich daar op ingesteld.Direct Vagner Love een contract van 250k per week geven is ook niet zo slim, maar dat is de schuld van Joling en Verlinde!
ben bang dat ik dat over het hoofd heb gezien....quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee sowieso niet. Sejt had aan het begin al aangegeven dat je rond de 200-250k moest zitten en het meerendeel heeft zich daar op ingesteld.![]()
![]()
Naldo en Darren Bent zitten samen al op rond de ¤150.000.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee sowieso niet. Sejt had aan het begin al aangegeven dat je rond de 200-250k moest zitten en het meerendeel heeft zich daar op ingesteld.![]()
![]()
Eén van de regels in de OP en het formulier:quote:Bij aankoop van een speler zal het salaris 1:1 overgenomen worden naar je club. Dit heeft grote impact op de financiën van je club, dus houd dat in gedachten bij het kopen van spelers, zodat je niet direct falliet gaat.
De Fokland clubs zullen (nog) niet kunnen concurreren met de Manchester City’s van de wereld.I love my mispoken words.![]()
En de mensen zonder FM kunnen dat volgens mij niet eens checken hoe hoog het salaris is van een speler. En uiteindelijk moest je wel een speler nemen hoog salaris of niet, anders heb je te weinig keuze uit spelers. Of je moet alleen bagger spelers kiezenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
![]()
Absoluut, maar in mijn enthousiasme een beetje overheen gekeken. Ga ik in de volgende ronde zeker wel (meer) rekening mee houden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:46 schreef Sejt het volgende:
Eén van de regels in de OP en het formulier:
[..]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nou, ik heb nooit FM gespeeld, maar toch ff gedacht van 'zou deze veel salaris verdienen?', vaak kun je dat wel een beetje opmaken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:47 schreef Hermanna het volgende:
[..]
En de mensen zonder FM kunnen dat volgens mij niet eens checken hoe hoog het salaris is van een speler. En uiteindelijk moest je wel een speler nemen hoog salaris of niet, anders heb je te weinig keuze uit spelers. Of je moet alleen bagger spelers kiezen![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Absoluut, maar in mijn enthousiasme een beetje overheen gekeken. Ga ik in de volgende ronde zeker wel (meer) rekening mee houden.![]()
Van gasten zoals Puyol, Van Persie enzo kun je heel simpel verwachten dat ze veel verdienen. Zelfde geldt voor vrijwel alle spelers die in Engeland, Spanje en andere topclubs spelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:47 schreef Hermanna het volgende:
[..]
En de mensen zonder FM kunnen dat volgens mij niet eens checken hoe hoog het salaris is van een speler. En uiteindelijk moest je wel een speler nemen hoog salaris of niet, anders heb je te weinig keuze uit spelers. Of je moet alleen bagger spelers kiezen![]()
Ik had niet verwacht dat Rene Adler (29) van HSV, 50,000+ per week verdiendequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef Roceco het volgende:
[..]
Nou, ik heb nooit FM gespeeld, maar toch ff gedacht van 'zou deze veel salaris verdienen?', vaak kun je dat wel een beetje opmaken..
![]()
Rossi verdient in FM slechts 60k,voor een topspits niet eens zoveel. En Vagner Love viel ook mee, maar die gaven ze direct een nieuw contractquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:48 schreef Roceco het volgende:
[..]
Nou, ik heb nooit FM gespeeld, maar toch ff gedacht van 'zou deze veel salaris verdienen?', vaak kun je dat wel een beetje opmaken.
HSV denk nog steeds dat het een topclub isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:49 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Rene Adler (29) van HSV, 50,000+ per week verdiende.
![]()
![]()
Zoveel is dat niet en het is wel hun topspelerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:49 schreef Hermanna het volgende:
[..]
![]()
Drimic ving maar ¤8500. Vond ik wel weinig voor iemand die in Duitsland in de Bundesliga speelde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:49 schreef Hermanna het volgende:
[..]
![]()
1/5 van het salaris budget voor een speler vind ik wel veelquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zoveel is dat niet en het is wel hun topspeler. Courtois verdient maar 23k per week.
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:50 schreef 44rdbei het volgende:
Ach het is wat het, we doen het er maar mee.
Prima om opnieuw te starten om de kinderziektes uit te halen.
Voor mij is het belangrijkste punt het doorstromen van jeugdspelers. Wellicht moet er een u19 competitie en reserve competitie worden aangemaakt?
Het aan passen van contracten vind ik persoonlijk wat minder van belang. Je weet immers van te voren dat een RvP liever in de PL speelt dan in onze competitie. Dat is een beetje de consequentie van een dergelijke speler kiezen.![]()
Die competities zijn er al.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:06 schreef Bow het volgende:
Prima om opnieuw te starten om de kinderziektes uit te halen.
Voor mij is het belangrijkste punt het doorstromen van jeugdspelers. Wellicht moet er een u19 competitie en reserve competitie worden aangemaakt?
Het aan passen van contracten vind ik persoonlijk wat minder van belang. Je weet immers van te voren dat een RvP liever in de PL speelt dan in onze competitie. Dat is een beetje de consequentie van een dergelijke speler kiezen.
RvP speelde ondertussen al 2 seizoenen in de Fok competitie, maar sloeg nieuwe contracten af door een lager aangeboden salarissen.I love my mispoken words.![]()
Je hoeft alleen een afbeelding te vinden met een grootte van minstens 200x200. De rest doe ik wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:07 schreef RustCohle het volgende:
Iemand hier een goede graphic designer? Kan geen logo's maken.I love my mispoken words.![]()
Precies, hij wilde niet weg uit de competitie, de club bood hem contracten aan met een lager salaris en dat doet hij dan niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Die competities zijn er al.
RvP speelde ondertussen al 2 seizoenen in de Fok competitie, maar sloeg nieuwe contracten af door een lager aangeboden salarissen.![]()
Ik vind het niet erg dat we opnieuw gaan beginnen, ben helemaal niet tevreden met een 17e en een 11e plek
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Je hebt toch de beker gewonnen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het niet erg dat we opnieuw gaan beginnen, ben helemaal niet tevreden met een 17e en een 11e plek![]()
Ik ben hartstikke tevreden net mijn 18e en 19e plek...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het niet erg dat we opnieuw gaan beginnen, ben helemaal niet tevreden met een 17e en een 11e plek![]()
Kans om in te stappen. Je moet snel zijn en er zijn restricties! Lees het topic even!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:12 schreef Lhyanna het volgende:
Dit topic is zelfs leuk om te volgen, als je geen team hebt!
Echt tof gedaan, alleen m'n werk....(Gelukkig is het niet druk)
Niet ten koste van je werk he!![]()
Hmm.. welke naam zal ik kiezen, heb tot nu toe dit:
-Real Getrid
-FC Class on Grass
-FC Golazo
-FC Stampot
-FC Kip
Ik neig naar FC Golazo.![]()
![]()
FC Kip met Judeska als logo of manager.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:12 schreef RustCohle het volgende:
-Real Getrid
-FC Class on Grass
-FC Golazo
-FC Stampot
-FC Kip
![]()
![]()
Ik ga volgende keer voor Jodeljongens '62. Ik zou voor SC Braadslee gaan, of FC Braadkipquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:12 schreef RustCohle het volgende:
-Real Getrid
-FC Class on Grass
-FC Golazo
-FC Stampot
-FC Kip
Die vind ik ook leuk!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
FC Kip met Judeska als logo of manager.
Hoewel een naam die gelinkt is aan je Nick wel makkelijk volgen is. Dan iets met Rust of Cohle (Goal)![]()
FC Kipquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
FC Kip met Judeska als logo of manager.![]()
Even alles terug lezen, hopelijk kan ik tijd vrijmaken om ook mee te doen. (Dit gaat mn baas niet leuk vinden, maar ach, hij is toch in Azie ^.^)![]()
Helemaal prima.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:14 schreef RustCohle het volgende:
Is het goed als ik ga voor Dubakum als stad?![]()
![]()
Ga voor Pierrevillequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:14 schreef RustCohle het volgende:
Is het goed als ik ga voor Dubakum als stad?
De Op lezen + de 1e bladzijde van dit topic voor ristrictiesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:15 schreef Lhyanna het volgende:
Even alles terug lezen, hopelijk kan ik tijd vrijmaken om ook mee te doen. (Dit gaat mn baas niet leuk vinden, maar ach, hij is toch in Azie ^.^)![]()
True, maar ik eindig liever hoog in de competitie dan dat ik een keer de beker winquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:16 schreef RustCohle het volgende:
Moet ik dit zelf invullen?
[ afbeelding ]![]()
Nee, rood nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:16 schreef RustCohle het volgende:
Moet ik dit zelf invullen?
[ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Weet je het zeker? Geld + Europees.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
True, maar ik eindig liever hoog in de competitie dan dat ik een keer de beker win
I love my mispoken words.![]()
Mocht je iets niet snappen, dan kun je hier wat vragen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:15 schreef Lhyanna het volgende:
Dit heb ik tot nu toe verwerkt:
• uit goals tellen
• 2e Divisie krijgt betere reputatie
• geen Goalkeeping Coaches
• Courtois niet uitlenen
• huidige prijzen verwerken in geschiedenissenI love my mispoken words.![]()
Er waren een paar spelers die meteen verhuurd werden, of is dat niet meer het geval nu ze echt een transfer maken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:19 schreef Sejt het volgende:
• uit goals tellen
• Courtois niet uitlenen
• huidige prijzen verwerken in geschiedenissen![]()
Ok ok...hoog eindigen, Europees spelen én de beker winnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Geld + Europees.
[ afbeelding ]
dat is net zo een consequentie. Ik zei in een van de vorige topics al dat je best een topper kan halen, maar dan wel in de problemen komt met salarissen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Die competities zijn er al.
RvP speelde ondertussen al 2 seizoenen in de Fok competitie, maar sloeg nieuwe contracten af door een lager aangeboden salarissen.
Consequentie van talenten halen is dat ze nog niet op hun top spelen. Het zelfde geldt voor de wat mindere helden. Dat zijn juist de keuzes die je moet maken.
Maar goed, als de rest het wil dan prima![]()
Ik zal ze allemaal doorlopen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:21 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Er waren een paar spelers die meteen verhuurd werden, of is dat niet meer het geval nu ze echt een transfer maken?I love my mispoken words.![]()
Ik heb dus tot 20:00 vanavond? En naar wie moet ik het sturen? Na mn werk maar ff knallen dan. Lezen en posten lukt nog wel, maar een team samenstellen kan ik echt niet maken![]()
Inschrijfformulier, en dat opsturen naar fokalsclub@gmail.comquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Lhyanna het volgende:
Ik heb dus tot 20:00 vanavond? En naar wie moet ik het sturen? Na mn werk maar ff knallen dan. Lezen en posten lukt nog wel, maar een team samenstellen kan ik echt niet makenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Er is nog geen eindtijd, ligt een beetje aan Sejt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Lhyanna het volgende:
Ik heb dus tot 20:00 vanavond? En naar wie moet ik het sturen? Na mn werk maar ff knallen dan. Lezen en posten lukt nog wel, maar een team samenstellen kan ik echt niet maken
Hoelang hij bezig is.
20:00 lijkt mij redelijk![]()
Sturen naar fokalsclub@gmail.comquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Lhyanna het volgende:
Ik heb dus tot 20:00 vanavond? En naar wie moet ik het sturen? Na mn werk maar ff knallen dan. Lezen en posten lukt nog wel, maar een team samenstellen kan ik echt niet maken
Maar als het niet lukt om je team te maken, dan vrees ik dat je niet mee kan doen - of je moet hulp krijgen van iemand.I love my mispoken words.![]()
Stalybridge neemt de nieuwe inschrijvingen op zich. Als er vragen of onduidelijkheden zijn kan iedereen je wel helpen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Lhyanna het volgende:
Ik heb dus tot 20:00 vanavond? En naar wie moet ik het sturen? Na mn werk maar ff knallen dan. Lezen en posten lukt nog wel, maar een team samenstellen kan ik echt niet maken![]()
Absoluut FC Golazo (makkelijk aan je te linken ook)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:12 schreef RustCohle het volgende:
-Real Getrid
-FC Class on Grass
-FC Golazo
-FC Stampot
-FC Kip
Ik neig naar FC Golazo.
Ciscislaag is overigens niet groot genoeg voor een tweede stadion, mocht je dat overwegen.![]()
Hoezo makkelijk te linken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:26 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Absoluut FC Golazo (makkelijk aan je te linken ook)
Ciscislaag is overigens niet groot genoeg voor een tweede stadion, mocht je dat overwegen.![]()
![]()
Begin te kijken welke spelers je graag wil hebben. Ik wilde bijvoorbeeld Manolev en Guidetti hebben. Voor jou wordt het een kwestie van kijken op de lijst of die spelers die je wil hebben niet al zijn gekozen. Ik dacht dat er in de OP een Excelbestand stond met gekozen spelers. Mocht je salarissen willen weten, dan kan iemand met FM even kijken in het spel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:23 schreef Lhyanna het volgende:
Het formulier invullen kost niet zoveel tijd (ex spelers). De Spelers zoeken wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:26 schreef Lhyanna het volgende:
Mwah, ik heb dik 2 uur de tijd als ik thuis ben, dus dat moet goedkomen.
Verzin een naam. Misschien wil er iemand een logo maken! Met de nadruk op misschien.
Wordt je wel verplicht satelitietclub, lol![]()
IkeDubaku is mijn rivaal dan en wat is jouw teamnaam?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:31 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Misschien leuk om iemand in de zelfde stad te pakken, maar anders mag je mij ook wel kiezen![]()
Volharding, maar je mag natuurlijk ook iemand anders kiezeN!:)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:32 schreef RustCohle het volgende:
[..]
IkeDubaku is mijn rivaal dan en wat is jouw teamnaam?![]()
Over rivalen gesproken.
Ik heb Wervelwind wel als rivaal op het zuid eiland. Maar is dat andersom ook zo?
Was wel de bedoeling. Is echter pas later doorgegeven (eerst een ander).![]()
Beide teams moeten aangeven dat ze elkaars rivaal zijn. Anders is het alleen 1 kant op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:34 schreef stalybridge het volgende:
Over rivalen gesproken.
Ik heb Wervelwind wel als rivaal op het zuid eiland. Maar is dat andersom ook zo?
Was wel de bedoeling. Is echter pas later doorgegeven (eerst een ander).I love my mispoken words.![]()
Manolev grrrrquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Begin te kijken welke spelers je graag wil hebben. Ik wilde bijvoorbeeld Manolev en Guidetti hebben. Voor jou wordt het een kwestie van kijken op de lijst of die spelers die je wil hebben niet al zijn gekozen. Ik dacht dat er in de OP een Excelbestand stond met gekozen spelers. Mocht je salarissen willen weten, dan kan iemand met FM even kijken in het spel.
Ik bood de tweede keer 41%, jij?![]()
Mijn club! (P.S; ik ga het nog verzenden hoor! Is alleen voor de mede-FOK!ers) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logo!:
http://www.golazofc.com/b(...)4/05/GolazoFCnew.png![]()
OMG, deze PC's op het werk. Ik kan niet eens die website openen om het inschrijfformulier al een beetje te bekijken... Nja, ik werk wel ff door om iig niet te hoeven overwerken.![]()
Tornado heeft later een verzoek gedaan op het forum toen duidelijk was dat we beide op het zuid eiland speelde!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Beide teams moeten aangeven dat ze elkaars rivaal zijn. Anders is het alleen 1 kant op.
Dus niet officieel. Maar anders is het zo ook goed hoor!![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:36 schreef RustCohle het volgende:
Mijn club! (P.S; ik ga het nog verzenden hoor! Is alleen voor de mede-FOK!ers) :De terugkeer van Makina MakarnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logo!:
http://www.golazofc.com/b(...)4/05/GolazoFCnew.png![]()
Omdat we merkten dat de stadion aardig vol zittenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch een beginnende club?
Zie edit voor logo![]()
![]()
Dit dus. Als je spelers gaat aantrekken die veel verdienen, moet je wel aardig wat inkomsten hebben.quote:![]()
Mijn club speelde in de Tweede Divisie en stond 16e en ik trok ook nog steeds 25000+ bezoekers.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:37 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch een beginnende club?
Zie edit voor logo:)![]()
Zelfs mijn stadion in de Eerste Divisie zat meestal voor meer dan driekwart (39.000 man) vol met die hoge kaartenprijzen die ik had.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Mijn club speelde in de Tweede Divisie en stond 16e en ik trok ook nog steeds 25000+ bezoekers.![]()
Wil je die in excel sturen naar antisankari@mail.com (ja, de jonge coach van Stalybrug heeft een eigen email)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef RustCohle het volgende:
Dit wordt hem:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog de spelers!
Het formulier kan gewoon naar de gmail account.![]()
Hoeft niet. Dit is mijn vaste keuze. Heb een goede strategie in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:42 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Maar we gaan je niet teveel helpen, dadelijk win je nog!![]()
![]()
Je attendance mag max. 50000 zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef RustCohle het volgende:
Dit wordt hem:
[ afbeelding ]
Nu alleen nog de spelers!I love my mispoken words.![]()
Zeikerd.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:44 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Zeikerd.Nu vind ik 40.000 ivm belediging van de host incl. voorkennis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Regels. De premier wil voorkomen dat er meer dan 50.000 toueschouwers zijn anders is hij volgens de wet verplicht gratis hotdogs uit te delen!quote:
Ken je de wet van Fokland niet ?![]()
Bescherming / leuk houden. De clubs mogen zelf uitbreiden als er behoefte is.quote:I love my mispoken words.![]()
Haha ik heb het "wikipedia artikel" van Fokland nog niet gelezen, behalve dat iedereen een Fokhont hadquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:47 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Regels. De premier wil voorkomen dat er meer dan 50.000 toueschouwers zijn anders is hij volgens de wet verplicht gratis hotdogs uit te delen!
Ken je de wet van Fokland niet ?:)![]()
Hihi, mijn toevoeging.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Haha ik heb het "wikipedia artikel" van Fokland nog niet gelezen, behalve dat iedereen een Fokhont had![]()
![]()
Staat er ook nog niet in. Misschien wil iemand het wetboek uitwerken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:48 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Haha ik heb het "wikipedia artikel" van Fokland nog niet gelezen, behalve dat iedereen een Fokhont had![]()
![]()
Trouwens Hobbel_Rob, je kan 105% attendance hebben - dat betekent dat de premier alsnog verplicht gratis hotdogs zou moeten uitdelen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:47 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Regels. De premier wil voorkomen dat er meer dan 50.000 toueschouwers zijn anders is hij volgens de wet verplicht gratis hotdogs uit te delen!
Ken je de wet van Fokland niet ?:)![]()
Sejt, mag ik nog een klein esthetisch verzoekje doen.quote:
De nickname van Stalybrug is The Mean Machine ik denk dat 'Brugwachters' leuker en duidelijker is.
Kan / mag dat gewijzigd worden?![]()
Regel 1: President Sejt heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:49 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Staat er ook nog niet in. Misschien wil iemand het wetboek uitwerken?
Regel 2: Mocht President Sejt niet gelijk hebben, zie dan regel 1.![]()
Dus eigenlijk is Fokland geregeerd door een dictator?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Regel 1: President Sejt heeft altijd gelijk
Regel 2: Mocht President Sejt niet gelijk hebben, zie dan regel 1.:)![]()
You know it.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Fokland geregeerd door een dictator?I love my mispoken words.![]()
Geen zin in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Fylax het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, kan iemand me op de hoogte brengenI love my mispoken words.![]()
Nee, ik verander niks aan de teams, aangezien dan iedereen wat wilt en het einde zoek is.quote:I love my mispoken words.![]()
Anders zitten er 1,5 miljoen inwoners op zondagmiddag in een stadion ( wie past er dan oo de kleintjes? )quote:![]()
Die gaan toch mee met hun pa naar het stadion?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Anders zitten er 1,5 miljoen inwoners op zondagmiddag in een stadion ( wie past er dan oo de kleintjes? )![]()
Er is niet zoveel te melden! Of heb je gemist dat we opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Fylax het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, kan iemand me op de hoogte brengen
Tussenstand eventueel 2 extra spelers!![]()
Dacht ik al, hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, ik verander niks aan de teams, aangezien dan iedereen wat wilt en het einde zoek is.![]()
![]()
Moeten er niet eigenlijk meer scheidsrechters aangemaakt worden? Fok! Competitie heeft 3 scheidsrechters die de 1ste en 2de divisie scheidsen, 2de elftal en -19. We willen toch niet dat ze een burn out krijgen.
![]()
De Derby op het Zuideiland is geen plaats voor kleintjes! De rest van het jaar is het pais en vreequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die gaan toch mee met hun pa naar het stadion?![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Na Manolev ben ik nu alweer boos op je...![]()
![]()
Dat hebben we namelijk gemerkt aan de rode en gele kaartenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:56 schreef Hermanna het volgende:
Moeten er niet eigenlijk meer scheidsrechters aangemaakt worden? Fok! Competitie heeft 3 scheidsrechters die de 1ste en 2de divisie scheidsen, 2de elftal en -19. We willen toch niet dat ze een burn out krijgen.
:)![]()
Doe even creatief dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:56 schreef Hermanna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste scheidsrechter:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:56 schreef Hermanna het volgende:
Kofi Drinken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Doe even creatief dan.http://nl.fakenamegenerator.com/gen-male-nl-us.phpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
Piet Swartquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eerste scheidsrechter:
Kofi Drinken.
:)![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Doe even creatief dan.Scheidsrechters John Williams, Herman den Blijker, Ramon Beuk en Ron BrandstederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braddie Blondje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Scheidsrechters John Williams, Herman den Blijker, Ramon Beuk en Ron Brandsteder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
JA en dan RTL fluiten zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Scheidsrechters John Williams, Herman den Blijker, Ramon Beuk en Ron Brandsteder![]()
![]()
Tering die namenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:05 schreef PierreTT het volgende:
Sum-Ting Wong, Do Ping, Hau-Yoo Baek-Young en Pu-Si MaoDat ik dat gemist heb
![]()
![]()
Ben weer terug van m'n vakantie. Zo op een pc typt toch wat lekkerder. Ik heb nog een paar dingen/bugs die me opgevallen zijn en eventueel aangepast kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:19 schreef Sejt het volgende:
• uit goals tellen
• Courtois niet uitlenen
• huidige prijzen verwerken in geschiedenissen
1. De CL-wedstrijden van clubs werden in het stadion van Fokland gespeeld. Kan dit ook in het eigen stadion.
2. Ik meen me te herinneren dat ik bij één van de screenshots van Fokland zag dat het inwoneraantal van Fokland 0 is. Niet erg realistisch als je wel zoveel toeschouwers hebt
3. Ik merk dat veel jonge spelers verhuurd worden naar clubs in het buitenland en zo dus moeilijk aan de HG-regel en de Foklandse nationaliteit te komen. Nou weet ik niet of er ook een U19 en reservecompetitie aangemaakt is. Anders zou dit misschien het probleem verhelpen. Scheelt ook als je spelers bij je club blijven als je veel blessures of schorsingen hebt.
4. Ga zo door![]()
![]()
U19 is er alleen beetje buggy.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ben weer terug van m'n vakantie. Zo op een pc typt toch wat lekkerder. Ik heb nog een paar dingen/bugs die me opgevallen zijn en eventueel aangepast kunnen worden.
1. De CL-wedstrijden van clubs werden in het stadion van Fokland gespeeld. Kan dit ook in het eigen stadion.
2. Ik meen me te herinneren dat ik bij één van de screenshots van Fokland zag dat het inwoneraantal van Fokland 0 is. Niet erg realistisch als je wel zoveel toeschouwers hebt
3. Ik merk dat veel jonge spelers verhuurd worden naar clubs in het buitenland en zo dus moeilijk aan de HG-regel en de Foklandse nationaliteit te komen. Nou weet ik niet of er ook een U19 en reservecompetitie aangemaakt is. Anders zou dit misschien het probleem verhelpen. Scheelt ook als je spelers bij je club blijven als je veel blessures of schorsingen hebt.
4. Ga zo door![]()
![]()
Maar is er nou al een beslissing genomen over de transfersommen tav de nieuwelingen. Niet 1:1, lijkt me?
We zijn veel geld verloren aan de veilingen... (en nee, de beste spelers zijn niet perse al weg. Is een kwestie van goed zoeken)![]()
FOK! als Speler loopt ook nog steeds, zodra HamburgerHenk weer doorhost of de link plaatstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tering die namenDat ik dat gemist heb
Deze editie hebben we de kneiters Yolo Swaggins, Jahman Jonko, Ziggi Blunt, Jonko Blunt, Uwot Mate, Shaggy Chiller en Hermann-Heinz von Munster zu Huttenkase!
1,2 zou eerlijk zijn schat ik inquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Ciscus het volgende:
Maar is er nou al een beslissing genomen over de transfersommen tav de nieuwelingen. Niet 1:1, lijkt me?
We zijn veel geld verloren aan de veilingen... (en nee, de beste spelers zijn niet perse al weg. Is een kwestie van goed zoeken)![]()
Wordt toegevoegd aan je budget voor de rest van het seizoen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef RustCohle het volgende:
Wat gebeurt er met het resterende transferbudget?:)![]()
Zo te zien nog geen reservercompetitie. Zou mooi zijn als die op bijvoorbeeld Jupiler League niveau zo zijn. Dan hebben de aanstormende talenten een mooie speelvijver om hun CA op te krikkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Hermanna het volgende:
[..]
U19 is er alleen beetje buggy.
[ afbeelding ]![]()
Komt op je budget van de club.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef RustCohle het volgende:
Wat gebeurt er met het resterende transferbudget?![]()
Cash om de cpu spelers te laten aantrekken, of wordt in infrastructuur gestoken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef RustCohle het volgende:
Wat gebeurt er met het resterende transferbudget?
Kortom, budget ja.![]()
Vreemd, want ik heb alleen dit ingevuld:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ben weer terug van m'n vakantie. Zo op een pc typt toch wat lekkerder. Ik heb nog een paar dingen/bugs die me opgevallen zijn en eventueel aangepast kunnen worden.
1. De CL-wedstrijden van clubs werden in het stadion van Fokland gespeeld. Kan dit ook in het eigen stadion.Dat moet in één of andere xml aangepast worden. Heb het geprobeerd, maar de beschrijvingen die ik vond, verwezen naar codes, die niet in mijn xml's staan.quote:2. Ik meen me te herinneren dat ik bij één van de screenshots van Fokland zag dat het inwoneraantal van Fokland 0 is. Niet erg realistisch als je wel zoveel toeschouwers hebtDie competities zijn er al:quote:3. Ik merk dat veel jonge spelers verhuurd worden naar clubs in het buitenland en zo dus moeilijk aan de HG-regel en de Foklandse nationaliteit te komen. Nou weet ik niet of er ook een U19 en reservecompetitie aangemaakt is. Anders zou dit misschien het probleem verhelpen. Scheelt ook als je spelers bij je club blijven als je veel blessures of schorsingen hebt.
I love my mispoken words.![]()
KKampioenen*quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef Hermanna het volgende:
Ik vind dat de kampioen van de eerste editie een scheidsrechter mag benoemen als eerbetoon:)![]()
Ja, maar wordt het direct aan het transferbudget toegevoegd dus bij die slider (als je naar bestuurkamer gaat) of komt het gewoon op de balans?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Roceco het volgende:
[..]
Cash om de cpu spelers te laten aantrekken, of wordt in infrastructuur gestoken.
Kortom, budget ja.![]()
Kunnen er U19- teams toegevoegd worden aan divisie 2? Neem aan van niet he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef Hermanna het volgende:
[..]
U19 is er alleen beetje buggy.
[ afbeelding ]![]()
Dolly!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
FOK! als Speler loopt ook nog steeds, zodra HamburgerHenk weer doorhost of de link plaatstDeze editie hebben we de kneiters Yolo Swaggins, Jahman Jonko, Ziggi Blunt, Jonko Blunt, Uwot Mate, Shaggy Chiller en Hermann-Heinz von Munster zu Huttenkase!
![]()
Ik word melig van al die namen die hier voorbij komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij zit echt nog steeds na te denken he![]()
Is de waardering van de reservecompetities niet te laag voor onze spelers?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vreemd, want ik heb alleen dit ingevuld:
[ afbeelding ]
[..]
Dat moet in één of andere xml aangepast worden. Heb het geprobeerd, maar de beschrijvingen die ik vond, verwezen naar codes, die niet in mijn xml's staan.
[..]
Die competities zijn er al:
[ afbeelding ]![]()
Op je balans.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:11 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Ja, maar wordt het direct aan het transferbudget toegevoegd dus bij die slider (als je naar bestuurkamer gaat) of komt het gewoon op de balans?I love my mispoken words.![]()
Er is geen veiling!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef RustCohle het volgende:
Zijn er naast mij nog andere nieuwe spelers? Want ik wil het liefst niet veilen![]()
Till Bal, Bennie Thuis, Wil de Pijper, Ab Louws, Dick Tevreden, Kerst Boomsma, Cock Blokker, Dies Groot, Joska Bouter
bron http://www.alletop10lijstjes.nl/10-raarste-namen-schaamnamen/:)![]()
Nee, je bent alleen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef RustCohle het volgende:
Zijn er naast mij nog andere nieuwe spelers? Want ik wil het liefst niet veilen
HELEMAAL ALLEEN![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Volgens mij geen veilingen, maar nu niet klagen hè, wij hebben met 26 man moet veilen en een pak teveel betaald in de meeste gevallenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:16 schreef RustCohle het volgende:
Zijn er naast mij nog andere nieuwe spelers? Want ik wil het liefst niet veilen![]()
![]()
Hahahaquote:
(Dat wordt wat als hij zich voorstelt aan Gerard)(dan begint de wedstrijd een kwartiertje later, vrees ik)![]()
Hoeveel inwoners heeft Fokland eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Anders zitten er 1,5 miljoen inwoners op zondagmiddag in een stadion ( wie past er dan oo de kleintjes? )Citius, Altius, Fortius.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:17 schreef mvdk_ het volgende:
Till Bal, Bennie Thuis, Wil de Pijper, Ab Louws, Dick Tevreden, Kerst Boomsma, Cock Blokker, Dies Groot, Joska Bouter
bron http://www.alletop10lijstjes.nl/10-raarste-namen-schaamnamen/![]()
Charrel Kip![]()
![]()
Constant Lam, Fokje Modder, Jos Tibant![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef Roceco het volgende:
[..]
Volgens mij geen veilingen, maar nu niet klagen hè, wij hebben met 26 man moet veilen en een pak teveel betaald in de meeste gevallen![]()
![]()
Salarissen worden gewoon overgenomen wat er op dit moment in FM staat bij de huidige club van de betreffende speler toch?![]()
Yepquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef RustCohle het volgende:
[..]![]()
![]()
Salarissen worden gewoon overgenomen wat er op dit moment in FM staat bij de huidige club van de betreffende speler toch?![]()
Op Folkand wonen naar schatting 3 miljoen vluchtelingen, die nergens geregistreerd staan. Zonder hun moet je denken aan nog eens 2 miljoen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoeveel inwoners heeft Fokland eigenlijk?![]()
Lee Biedoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Charrel Kip![]()
![]()
Constant Lam, Fokje Modder, Jos Tibant![]()
![]()
![]()
Andre Lon
Connie Veer
Etc..![]()
Hebben nu wel een aardige equipe denk ik Jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Er zijn dus zat namen voor scheidsrechters.
Ik heb lang niet alles aangemaakt. Is niet nodig en kon het simpelweg niet bijhouden. Daarnaast ken ik het effect op het spel nog niet.I love my mispoken words.![]()
Welke salaris wordt genomen trouwens? Waar staat salaris p/w of het netto p/w? Logisch lijkt mij het eerste, maar ik vraag het maar ff.![]()
Uiteraard wat de club kwijt is: Bruto dus!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:32 schreef RustCohle het volgende:
Welke salaris wordt genomen trouwens? Waar staat salaris p/w of het netto p/w? Logisch lijkt mij het eerste, maar ik vraag het maar ff.
[ Bericht 0% gewijzigd door Hobbel_Rob op 18-07-2014 14:40:11 ]![]()
Oh netto dus okequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Uiteraard wat de club kwijt is: Netto dus!![]()
![]()
Ik hoop niet dat je een eigen bedrijf hebt, anders ben je zo failliet!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Geen belastingen in Fokland?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Niet dat het op dit bedrag uitmaakt, maar je moet wel naar bruto kijken!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef RustCohle het volgende:
Ik heb een goede speler gevonden! Hij verdient maar 625 netto.![]()
![]()
![]()
![]()
Toch wel dus!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:37 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Niet dat het op dit bedrag uitmaakt, maar je moet wel naar bruto kijken!![]()
Netto is wat de speler krijgt, niet wat de club kwijt isquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
![]()
Fok!land is geen belastingsparadijs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:33 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Dat staat er ook helemaal niet!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Fok!land is geen belastingsparadijs.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar ik last van had, ik ken het verschil echt wel tussen netto en brutohaha
![]()
11 spelers heb ik tot nu toe (7 basis + 4 wissel) en ben nu tot nu toe 110k kwijt aan salarissen per week. Totaal transferwaarde tot nu toe is 11 miljoen.![]()
je neemt wel hun waarde van de site transfermarkt.co.uk toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef RustCohle het volgende:
11 spelers heb ik tot nu toe (7 basis + 4 wissel) en ben nu tot nu toe 110k kwijt aan salarissen per week. Totaal transferwaarde tot nu toe is 11 miljoen.![]()
Transferwaarde x 2, omdat je veilingen ontloopt, meegenomen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef RustCohle het volgende:
Zorg wel ff dat je team voor 17:00 af is, zodat ik zonder gezeik en in alle haast mijn team kan kiezenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef RustCohle het volgende:
![]()
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Transferwaarde x 2, omdat je veilingen ontloopt, meegenomen?![]()
![]()
Al een clubnaam jij?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Zorg wel ff dat je team voor 17:00 af is, zodat ik zonder gezeik en in alle haast mijn team kan kiezen![]()
Waar vind je dit in de editor?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:43 schreef Sejt het volgende:
Nog even bevestiging over de reserve en u19 divisies:
[ afbeelding ]
Enige wat fout zat waren oude dummy clubs, die niet uit deze competities verwijderd waren. Dat is nu wel het geval.![]()
![]()
FC EXTREME.quote:
En als iemand een logo kan maken, met de kop van Joe van family guy, dan zijn jullie helden ^^![]()
Onder 'Nation Rules' zodra de reserves en jeugd elftallen zijn aangemaakt voor deelnemende teams in dat land.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:50 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
FC EXTREME.
En als iemand een logo kan maken, met de kop van Joe van family guy, dan zijn jullie helden ^^
Deze kan je toch gebruiken![]()
![]()
Ik ontloop niks. Zie het als compensatie dat ik geen topspelers kan halen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Transferwaarde x 2, omdat je veilingen ontloopt, meegenomen?![]()
![]()
Hou wel rekening dat er een verhoging komt van je transfersommen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:54 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Ik ontloop niks. Zie het als compensatie dat ik geen topspelers kan halen.
Dat is niet onredelijk ivm veilingen, maar ook andere 'ervarings'voordelen als groot stadion en goed letten op je salarisbudget.
Daar zijn diverse deelnemers mee in de 'fout' gegaan en dus aankomende keer automatisch weer!![]()
Groot stadion + goed salarisbudget kan iedereen wel bedenken, met name als je goed de instructies doorneemt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:01 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Hou wel rekening dat er een verhoging komt van je transfersommen.
Dat is niet onredelijk ivm veilingen, maar ook andere 'ervarings'voordelen als groot stadion en goed letten op je salarisbudget.
Daar zijn diverse deelnemers mee in de 'fout' gegaan en dus aankomende keer automatisch weer!Dat de transfersommen daardoor verhoogt gaat worden, vind ik onredelijk.
Maar als de transfersommen verhoogt gaat worden i.v.m. dat ik niet meegedaan heb aan de veiling, dan kan ik er in meegaan ja.
Ik stel voor een verhoging van 1,3 a 1,5x![]()
Je wilde anders in eerste instantie ook 15K in je stadion doen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:08 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Groot stadion + goed salarisbudget kan iedereen wel bedenken, met name als je goed de instructies doorneemt.Dat de transfersommen daardoor verhoogt gaat worden, vind ik onredelijk.
Maar als de transfersommen verhoogt gaat worden i.v.m. dat ik niet meegedaan heb aan de veiling, dan kan ik er in meegaan ja.
Ik stel voor een verhoging van 1,3 a 1,5x![]()
![]()
Ja dat zou ik alsnog doen in verband met dat ik mijn prijzen hoog heb ingesteld, waardoor de kans kleiner is dat die vol zit. Kaartprijs is ¤45 en seizoenskaartprijs is ¤550 bij mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Je wilde anders in eerste instantie ook 15K in je stadion doen!
Ik doe nu toch maar 50.000 omdat mijn club dan niet een nieuw stadion hoef te bouwen na 10 jaar of wat dan ook en iemand zei dat die al +25.000 bezoekers kreeg in de tweede divisie.![]()
![]()
Aangezien we een dictator hebben in FOK!land kan die misschien een uitspraak doen.
Ik vind het voorstel van RustCohle redelijk!![]()
1,3 á 1,5 en niet hoger aangezien je ook rekening moet houden dat ik niet per se mee hoeft te doen aan een veiling en er ook van kan afzien door een nieuwe speler te kiezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:14 schreef stalybridge het volgende:
Aangezien we een dictator hebben in FOK!land kan die misschien een uitspraak doen.
Ik vind het voorstel van RustCohle redelijk!![]()
![]()
Het dubbele vind ik een beetje ver gaan. 1,5x ofzo lijkt me beter. Hij start namelijk ook al in de tweede divisie.
![]()
Ik denk dat ik gemiddeld al hoger dan 1.5x de transferwaarde heb betaald voor mijn spelers.
Vind dat wel echt het minimale dan![]()
Ja maar dat is jouw pakkie aan hé. Je kon ook een andere speler kiezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef Swaytje het volgende:
Ik denk dat ik gemiddeld al hoger dan 1.5x de transferwaarde heb betaald voor mijn spelers.
Vind dat wel echt het minimale dan![]()
![]()
Ja, ik wilde net zeggen hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Je wilde anders in eerste instantie ook 15K in je stadion doen!
Rust, het is mij niet om jou tegen te werken, maar ik vind het anders oneerlijk. Ik heb uiteindelijk zo'n 70 miljoen uitgegeven, wat ongeveer 35 miljoen 'teveel' was.
Misschien kan iemand obv de veilingen (en aankopen zonder veiligen natuurlijk ook) zien wat een eerlijke verhouding is. Lijkt mij 1:2, maar dan ga ik van SC Ciscus uit.![]()
We gaan gewoon op 1,4 zitten. denk ik zo? lijkt me redelijk fair!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:16 schreef Hermanna het volgende:
Het dubbele vind ik een beetje ver gaan. 1,5x ofzo lijkt me beter. Hij start namelijk ook al in de tweede divisie.
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen haha
Rust, het is mij niet om jou tegen te werken, maar ik vind het anders oneerlijk. Ik heb uiteindelijk zo'n 70 miljoen uitgegeven, wat ongeveer 35 miljoen 'teveel' was.
Misschien kan iemand obv de veilingen (en aankopen zonder veiligen natuurlijk ook) zien wat een eerlijke verhouding is. Lijkt mij 1:2, maar dan ga ik van SC Ciscus uit.Ik zeg 1,5. 2 lijkt me wel té veel, met name omdat die ook in de tweede divisie valt, zoals Hermanna al ze. Als hij in divisie 1 zou komen, dan zou ik zeggen 1,75.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:17 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
We gaan gewoon op 1,4 zitten. denk ik zo? lijkt me redelijk fair!![]()
![]()
Ok, 1,5...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:18 schreef Super-B het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg 1,5. 2 lijkt me wel té veel, met name omdat die ook in de tweede divisie valt, zoals Hermanna al zei, anders 1,75 (Divisie 1).
Eenmaal, andermaal....sejt?![]()
Ik ga hier mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef Super-B het volgende:
Ik zeg dus 1,5, wat zeggen de mede-organisatoren/hosters (Hobbel, Sejt en Swaytje)?![]()
Idd, me tooquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:21 schreef RustCohle het volgende:
Mij maakt het eigenlijk bar weinig uit hoor, zolang het maar fair is. Doe maar wat fair is.![]()
Ik hoop vooral dat je leuke spelers met Fokland laat kennis maken :-)![]()
Wat we ook kunnen doen, is gewoon kijken wat RustCohle zijn transferuitgave is als hij zijn selectie heeft gekozen en aan de hand daarvan je verhoging bepalen. Wat vinden jullie?![]()
Als we dan gewoon 1,5 als richtlijn aanhouden, maar we gaan niet op een paar euro zitten mieren. Dus het budget is ongeveer 66,67 miljoen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Idd, me too
Ik hoop vooral dat je leuke spelers met Fokland laat kennis maken :-)![]()
1.5 is primaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:20 schreef Super-B het volgende:
Ik zeg dus 1,5, wat zeggen de mede-organisatoren/hosters (Hobbel, Sejt en Swaytje)?![]()
Laten we het dan makkelijk afronden, en hem 70 miljoen geven?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:23 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Als we dan gewoon 1,5 als richtlijn aanhouden, maar we gaan niet op een paar euro zitten mieren. Dus het budget is ongeveer 66,67 miljoen?![]()
die 66,67 is dus die factor 1,5 die jullie hem willen meegeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:27 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Laten we het dan makkelijk afronden, en hem 70 miljoen geven?![]()
Dus stel dat ik 66 miljoen krijg, dat betekent dus dat het allemaal inclusief is? Dus als ik bijvoorbeeld 50 miljoen transfers heb verricht, dan gaat de overige 16 miljoen naar de balans i.p.v. 50 (als het 100 mil geweest zou zijn)?![]()
Dat snap ik.. Wat ik voorstelde was dom, 70 miljoen budget geven ipv 100 werkt niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:28 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
die 66,67 is dus die factor 1,5 die jullie hem willen meegeven.
Inderdaad gewoon 1.5x de transferwaardes aanhouden, 100 miljoen totaal budget.
Dat betekent dan inderdaad dat je voor 66.67 miljoen maximaal aan spelers kan kopen.![]()
Mag ik vragen waarom jullie sommige spelers niet gekozen hebben zoals Sneijder, Kaká, Gerrard etc? In verband met de salarissen of wat?
Gewoon nieuwsgierig. Ik heb mijn keuze al gemaakt.![]()
![]()
Ik zou gewoon je transfer uitgave x 1,5 doen. Dat bedrag haal je van 100 af en dat houdt je over!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef RustCohle het volgende:
Dus stel dat ik 66 miljoen krijg, dat betekent dus dat het allemaal inclusief is? Dus als ik bijvoorbeeld 50 miljoen transfers heb verricht, dan gaat de overige 16 miljoen naar de balans i.p.v. 50 (als het 100 mil geweest zou zijn)?
Dat is voor jou ook gunstiger!![]()
![]()
Waarom 15 miljoen voor Sneijder terwijl er betere keuzes zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef RustCohle het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie sommige spelers niet gekozen hebben zoals Sneijder, Kaká, Gerrard etc? In verband met de salarissen of wat?
![]()
Er zijn een aantal hele grote jongens gekozen idd, echter hebben de meesten dat niet gedaan ivm salarissen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef RustCohle het volgende:
Inderdaad in verband met salarissen, maar voor de langere termijn lopen ook hun eigenschappen en waardes terug in het spel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef RustCohle het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Waarom 15 miljoen voor Sneijder terwijl er betere keuzes zijnWat is het maximale salaris? Dat heb ik namelijk niet nog niet begrepen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Er zijn een aantal hele grote jongens gekozen idd, echter hebben de meesten dat niet gedaan ivm salarissen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals te zien, moet ik nog één CV's vinden en één drie ST's.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef RustCohle het volgende:
[..]
[..]
Wat is het maximale salaris? Dat heb ik namelijk niet nog niet begrepen?Er is geen maximum, maar je moet opletten dat je ploeg ook genoeg moet verdienen. Ik zit zelf rond de 3 ton per week, maar er zijn er ook die daar ver boven zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals te zien, moet ik nog één CV's vinden en één drie ST's.![]()
Ik wilde geen spelers zonder restwaarde. En daarnaast natuurlijk het salaris.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:31 schreef RustCohle het volgende:
Gewoon nieuwsgierig. Ik heb mijn keuze al gemaakt.
Moet wel zeggen dat Raul, Pelle en nog wat oudere gasten de dienst uit maken
Bij mij scoort de dure Pogrebnyak bijvoorbeeld redelijk veel. Achteraf had ik wat meer risico moeten nemen. Met name omdat mijn coach vervolgens zelf ging shoppen met hwt overgebleven geld.![]()
Ik zit bijvoorbeeld op meer dan het dubbele van dat!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Er is geen maximum, maar je moet opletten dat je ploeg ook genoeg moet verdienen. Ik zit zelf rond de 3 ton per week, maar er zijn er ook die daar ver boven zitten!![]()
![]()
Ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik sommige spelers heb verloren in de veiling want ze bakten er niks van![]()
![]()
Zul je zien dat ze dat in de volgende ronde wel doen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Hermanna het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik sommige spelers heb verloren in de veiling want ze bakten er niks van![]()
Namen willen we, namen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Hermanna het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik sommige spelers heb verloren in de veiling want ze bakten er niks van
Misschien draaien ze nu wel goed...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: