Die neusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
hier een random chick voor jou
[ afbeelding ]
zou nooit doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
random, nooit gezegd een lekker chickquote:
Ik zou haar hard doen, tenminste als ze me dat lief zou vragen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
zoek je mensen met een vercrackt hoofd ofzo? Zou misschien ooit doen
je bent kansloos als je zo praat weet je dat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alleen perfectie. (ben niet eens zo veel eisend maar je kiest ze wel uit)
Ik heb nogsteeds een vriendin. Maar buiten dat. Er zijn genoeg wel mooie waarom zou je voor een one night ook naar innerlijk kijken ( die je ook niet ziet op een foto)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bent kansloos als je zo praat weet je dat?
gaat erom dat dit gewoon best mooie vrouwen zijn natuurlijk is er altijd wel een mooierequote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds een vriendin. Maar buiten dat. Er zijn genoeg wel mooie waarom zou je voor een one night ook naar innerlijk kijken ( die je ook niet ziet op een foto)
als ze iets zou hebben om te compenseren zoals een mooie persoonlijkheid. Het is wel echt een min punt hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gaat erom dat dit gewoon best mooie vrouwen zijn natuurlijk is er altijd wel een mooiere
maar als jij single zou zijn en deze chick wil wat van je dan doe jij dat echt wel
Black Lagoonquote:
zou doen ookal is het Aziaat. Kijk spongeboss kan het welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Black Lagoon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
zou doen ookal is het Aziaat. Kijk spongeboss kan het wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |