Jep maar dat zit er niet bij, vandaar de klachtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
En anders moeten ze gewoon een los zakje croutons erbij doen, dan kun je ze erin doen wanneer je zelf wilt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vermicelli in cup a soup gezien?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep maar dat zit er niet bij, vandaar de klacht
Nou dan ben ik nu uitgeluld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:01 schreef P4tje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijk zichtbaar, die blokjes zijn de croutons.
Komt door de croutonsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:14 schreef vaarsuvius het volgende:
Cup a soup![]()
Ik trap er steeds weer in als ze in de Hamster weken zitten, en vervolgens liggen die doosjes een jaar in de voorraadkast te verstoffen
Loop niet zo te zeiken joh. Alsof de wereld nu ineens gestopt is met draaien?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:53 schreef tennis_jongen het volgende:
Mensen die zich druk gaan maken over de croutoms in cup a soup terwijl er pas geleden nog een vliegtuig is gecrasht! Wat een respect loze mensen
Pro tipquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:33 schreef P4tje het volgende:
Gewoon een stagiair de opdracht geven de croutons van de soep te scheiden.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:07 schreef Gutanoth het volgende:
De croutons worden zacht voordat de vermicellitjes dat zijn
Klacht lijkt me duidelijk en terecht
Ik lees je reactie nu pas,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken joh. Alsof de wereld nu ineens gestopt is met draaien?
Elke dag gaan er honderden mensen dood in Afrika, daar jank je ook niet om
oohquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:01 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ik lees je reactie nu pas,
Maar het was sarcastisch bedoeld
Haten op cup a soupquote:
Cup a Shit, met vieze zachte croutonsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Haten op cup a soup_____! Onwetende
De enige soep met croutons die ik heb is champignon-ham, maar die blijven echt wel lang genoeg krokant. Tenzij je een uur wacht natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Cup a Shit, met vieze zachte croutons
Tomaat, zitten croutons in en vermicellitjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De enige soep met croutons die ik heb is champignon-ham, maar die blijven echt wel lang genoeg krokant. Tenzij je een uur wacht natuurlijk.
Reguliere tomaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tomaat, zitten croutons in en vermicellitjes
De vermicellitjes zijn nog hard als je niet wacht en de croutons zacht als je het wel doet
Mijn collega vertikt het om nieuwe soep te halen bij de Makroquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Reguliere tomaat![]()
![]()
Chinese tomaat![]()
Pittige tomaat
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |