abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:06:58 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142976923
Bij ons thuis gold ook dat zodra je oud genoeg was, het zakgeld stopte en je maar wat ging doen voor je geld, dus dat was o.a. krantenwijken, vakkenvullen, vakantiewerk, promotiewerk, schoonmaken. Had ik met 16 dan een brommertje om naar school te tuffen i.p.v. op de fiets. Nou, hield ik per week van m'n weekendbaantje na aftrek van benzinekosten misschien eens 5 euro over. ;( Had ik nog studiefinanciering geplunderd om niet achter te blijven als men in de pauze bij Bakker Bart een broodje ging doen en bij de AH wat te drinken haalde, waar m'n vader later terecht over flipte. :P Niet iedereen heeft inderdaad de luxe van een rijke pappie en mammie die niet willen dat hun kind iets tekort komt. Soms moet je wat dingen opofferen om je doel te bereiken. Maar zelfs dan, met 17 was hier geen 5DmkIII mogelijk hoor. Maar goed, niet dat je het iemand niet gunt. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:34:24 #152
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_142978185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan nog. Het is dan als student maar waar je prioriteiten liggen. Ikzelf ga nauwelijks uit, terwijl mijn studie genoten ¤100 per weekend wegdrinken. Kijken ze raar op dat ik een 5dIII met wat mooie gear kan betalen.
Dat. Ik heb vooral goedkope kleding en goedkoop voedsel ^O^
pi_142978614
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:14 schreef angel008 het volgende:

[..]

hehe wil je dat ik hier echt op ga reageren :+ ?

leuk filmpje voor de familie/vrienden maar aftermovie.. nee.. haal maar eerst even door imovie heen en stabilizen ;)
Gewoon prima filmpje hoor
pi_142978708
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:43 schreef videonatic het volgende:

[..]

Gewoon prima filmpje hoor
Thnx :)

Zie dat het item van Angel008 alweer door ID&T eraf is gehaald _O-

Karma is a bitch :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 01:53:24 #155
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_142980720
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef angel008 het volgende:

[..]

die hebben vaak een groot budget en zijn geen student ;) dat is denk ik meer waar de rest op doelt
Ja klopt ook wel, maarja denk er zelf niet echt over na. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan nog. Het is dan als student maar waar je prioriteiten liggen. Ikzelf ga nauwelijks uit, terwijl mijn studie genoten ¤100 per weekend wegdrinken. Kijken ze raar op dat ik een 5dIII met wat mooie gear kan betalen.
Precies dit hehe. Verbaas me erover dat mensen voor tientallen euro's per dag uitgaan. Dát vind ik weer veel geld.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_142980777
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Thnx :)

Zie dat het item van Angel008 alweer door ID&T eraf is gehaald _O-

Karma is a bitch :P
Da's wel heel vaag. Iemand toestemming geven te filmen (beveiliging Tomorrowland laat je echt niet binnen met broadcastapparatuur) en vervolgens piepen over auteursrechten op YouTube? Waar liggen hun auteursrechten dan? Bij het concept? Aan de content kan het niet liggen..

Over je equipment bekostigen: sommige studenten hebben de luxepositie zelf ondernemend te zijn. De tijd van een krantenwijkje op je 16e om op een oude plof rond te kunnen rijden lijkt voorbij te trekken. Kijk maar naar de hoeveelheid studenten die websites bouwen, fotograferen, filmpjes maken en teksten schrijven. Ik koop al m'n spullen zelf. Papa en mama gaan me echt niet helpen. Ik woon bij ze in en krijg te eten (waarvoor ik hartstikke dankbaar mag zijn). Dus of 'rijke ouders' helpen om aan goede gear te komen.. Ik weet het niet. In mijn geval niet.

(Ik heb dan ook geen rijke ouders.. :+)
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:00:13 #157
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_142980886
Trouwens net wat meegemaakt: moest filmen op Solar, en ja ik naar de crew parkeerplaats rijden. Deze was erg afgelegen, een kilometer of 10 van het terrein af. Nu reden er pendelbussen... tot 9 uur. :')

Ik zat daar dus echt vast, dus ik rondbellen en kwam een kennis van de dj me ophalen, die had pasje voor terrein.

Nouja eenmaal daar bleek die tent enorm vochtig te zijn, echt niet normaal. Waren paar andere gasten (FS700, RED, C300, 5D3 en paar broadcast camera's) en iedereen keek naar elkaar met een :') gezicht terwijl ze steeds met hun shirt de objectieven afveegden. Serieus het water liep na 10 minuten van m'n body af.

Gelukkig ging het na een tijd weg, killer shots gemaakt en toen was het alweer tijd om naar m'n auto te gaan. Vriend was daar met de scooter, hij bracht me even.

Reden we op een totaal onverlichte weg, kwam er een bocht en jullie raden het al: we gingen vol op onze plaat.

Zoals een echte cameraman hoort te doen had ik in een reflex de a7s op de steadicam in de lucht gehouden, maar het mocht niet baten: zowel hij als ik, de scooter en de camera kwamen met een smak op de grond terrecht.

Meteen gecheckt of er niks ernstigs was, en vervolgens de camera geinspecteerd. Nu haten sommige van jullie op matteboxes zonder filters, maar nu was ik toch wel echt heel erg blij dat er een op het objectief zat: de mattebox was gescheurd en had krassen maar het objectief was 100% in orde. Ook de gloednieuwe body was gelukkig nog in orde.

Bestuurder en ik hadden gelukkig alleen wat schaafwonden, alles is dus wel goed afgelopen.

Nu maar weer verder en de beelden checken! Ben benieuwd. :D
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:11:19 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142981100
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Feivel1 het volgende:

[..]

Da's wel heel vaag. Iemand toestemming geven te filmen (beveiliging Tomorrowland laat je echt niet binnen met broadcastapparatuur) en vervolgens piepen over auteursrechten op YouTube? Waar liggen hun auteursrechten dan? Bij het concept? Aan de content kan het niet liggen..
Yay voor YouTube Content ID. :') Video's offline halen en dan pas eens gaan kijken of het wel terecht is. Da's gewoon een scrubber die door video's gaat en alles automatisch offline laat halen. Zelfs al is er toestemming voor gegeven.
quote:
Over je equipment bekostigen: sommige studenten hebben de luxepositie zelf ondernemend te zijn. De tijd van een krantenwijkje op je 16e om op een oude plof rond te kunnen rijden lijkt voorbij te trekken. Kijk maar naar de hoeveelheid studenten die websites bouwen, fotograferen, filmpjes maken en teksten schrijven.
Da's ook wel weer waar natuurlijk. :Y
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:00 schreef Susteren het volgende:
<lief dagboek>

Bestuurder en ik hadden gelukkig alleen wat schaafwonden, alles is dus wel goed afgelopen.
Gelukkig maar! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:20:00 #159
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_142981215
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Feivel1 het volgende:

[..]

(Ik heb dan ook geen rijke ouders.. :+)
Hehe ik ook niet, weet niet waarom dat steeds hier word gezegd. :P

Heb wel "fatsoenlijke" ouders, ook vrij oud vergeleken met sommige vrienden met ouders van 35/40. Maar net en rijk hoeft echt niet altijd samen te gaan. :)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:28:17 #160
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_142981343
De shots zijn het wel waard, al zeg ik het zelf. :D

Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:32:47 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142981402
Ben Woldring doet het andersom. Dat zijn ouders met een rijk kind. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:33:48 #162
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_142981413
Trouwens heb wat grind onder m'n huid, gaat dat vanzelf eruit? Krijg het er niet zo goed onderuit. Zo'n klein zwart spul.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:34:46 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142981425
Pincetje? En goed ontsmetten met alcohol.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:35:44 #164
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_142981442
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:34 schreef shiznuts het volgende:
Pincetje? En goed ontsmetten met alcohol.
Nee zit in een soort "kuiltje" onder andere, beetje kut. :P
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:36:02 #165
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_142981446
Maar zou dat niet vanzelf naar boven komen na een tijdje?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:39:39 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142981481
Vast wel geen idee. Vorige maand nog mooie schaafplekken op m'n knieën en elleboog opgelopen na contact met asfalt (fanatiek straatvoetbal ftw). Niet close-up naar gekeken verder, was niet diep ofzo, heelt vanzelf netjes.

Bij twijfel: je moeder of je huisarts ernaar laten kijken. :P

quote:
Bedek een schaafwond na een val op grind met brood vermengd met eierdooier en warme melk om kleine steentjes uit de wond te halen
_O- :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  FOK!fotograaf zaterdag 2 augustus 2014 @ 07:51:22 #167
151126 angel008
pi_142982688
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Thnx :)

Zie dat het item van Angel008 alweer door ID&T eraf is gehaald _O-

Karma is a bitch :P
Is inmiddels alweer gewonnen en staat vandaag/morgen weer online, we kennen ''toevallig de baas van id&t nederland en het is belgie die hem eraf heeft gehaald ^^

vergeet niet dat een ''artiest'' bij ghbtv zit en die hebben altijd carte blanche mbt filmpjes maken/publiceren :) + dat onze gear nooit binnen zou komen zonder toestemming.
pi_142983227
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 07:51 schreef angel008 het volgende:

[..]

Is inmiddels alweer gewonnen en staat vandaag/morgen weer online, we kennen ''toevallig de baas van id&t nederland en het is belgie die hem eraf heeft gehaald ^^

vergeet niet dat een ''artiest'' bij ghbtv zit en die hebben altijd carte blanche mbt filmpjes maken/publiceren :) + dat onze gear nooit binnen zou komen zonder toestemming.
Had ook niet anders verwacht, want die Gerard heeft heel wat grote namen voor de camera, dus vast ook de juiste connecties naar de heren van ID&T :)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_142992687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:32 schreef shiznuts het volgende:
Ben Woldring doet het andersom. Dat zijn ouders met een rijk kind. :P
Ben Woldring is overrated. Die wordt hier in Groningen als een afgod gezien. Hij wordt al 'De Groningse droom' genoemd..
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:05:50 #170
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_142992710
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:04 schreef Feivel1 het volgende:
Ben Woldring is overrated. Die wordt hier in Groningen als een afgod gezien. Hij wordt al 'De Groningse droom' genoemd..
Oh? Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die niet spontaan beginnen te nekken als ze de naam Woldring horen?
Ik ga naar huis.
pi_142993182
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:05 schreef nietzman het volgende:

[..]

Oh? Ik ken eigenlijk maar weinig mensen die niet spontaan beginnen te nekken als ze de naam Woldring horen?
Het is hét voorbeeld voor jonge ondernemende Groningers. Ik zie 'm als een jongen met vergelijkingsmodule op z'n website :+.
  FOK!fotograaf zondag 3 augustus 2014 @ 10:59:32 #172
151126 angel008
pi_143010630
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zat even te kijken wat er nou op je stabilisator staat qua prijzen, maar ik vermoed dat jij stiekem toch een lotterij gewonnen hebt of je hebt gewoon rijke ouders. ;)

Zo'n metabones is ook verdomde duur..... :o
dit gaat er bij ons meestal mee naar een festival (en ernaast gaat er nog een schoudertas mee waar de videolamp in gaat omdat die niet past en het er ook aan ligt of we de complete ring willen of alleen verlichting)




tja.. soms moet je wat.

Dit is trouwens nog exclusief glidecam dat was ''vroeger'' leuk om te doen maar weer teveel spul om mee te slepen :+

Elinchrom quadra's etc etc mist ook.
Maar dat is meer als we foto's maken en geen video.

ook nemen we vaak maar 1 Canon mee ipv 2 aangezien er nu al amper (lees niet) gefilmd meer word met de Canons, en de afgelopen gigs puur filmen was en geen fotografie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Thnx :)

Zie dat het item van Angel008 alweer door ID&T eraf is gehaald _O-

Karma is a bitch :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 01:55 schreef Feivel1 het volgende:

[..]

Da's wel heel vaag. Iemand toestemming geven te filmen (beveiliging Tomorrowland laat je echt niet binnen met broadcastapparatuur) en vervolgens piepen over auteursrechten op YouTube? Waar liggen hun auteursrechten dan? Bij het concept? Aan de content kan het niet liggen..

Over je equipment bekostigen: sommige studenten hebben de luxepositie zelf ondernemend te zijn. De tijd van een krantenwijkje op je 16e om op een oude plof rond te kunnen rijden lijkt voorbij te trekken. Kijk maar naar de hoeveelheid studenten die websites bouwen, fotograferen, filmpjes maken en teksten schrijven. Ik koop al m'n spullen zelf. Papa en mama gaan me echt niet helpen. Ik woon bij ze in en krijg te eten (waarvoor ik hartstikke dankbaar mag zijn). Dus of 'rijke ouders' helpen om aan goede gear te komen.. Ik weet het niet. In mijn geval niet.

(Ik heb dan ook geen rijke ouders.. :+)
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Yay voor YouTube Content ID. :') Video's offline halen en dan pas eens gaan kijken of het wel terecht is. Da's gewoon een scrubber die door video's gaat en alles automatisch offline laat halen. Zelfs al is er toestemming voor gegeven.

[..]

Da's ook wel weer waar natuurlijk. :Y

[..]

Gelukkig maar! :D
inmiddels is er een counterclaim tegen id&t gedaan omdat ze de huidige claim niet kunnen vinden en retracten (sorry sorry sorry!!! upload maar opnieuw..)

helaas gaat het niet zo makkelijk aangezien je als partner op youtube een paar extra's krijgt (langer dan 15 minuten uploaden etc) en die zijn we nu door deze claim kwijt.

verwacht dat de video met een weekje wel weer on-line komt aangezien het nu wachten is op de counterclaim die doorgevoerd moet worden en iemand die daar weer op een knopje moet drukken :)
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:30:57 #173
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_143011111
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:59 schreef angel008 het volgende:

[..]

dit gaat er bij ons meestal mee naar een festival (en ernaast gaat er nog een schoudertas mee waar de videolamp in gaat omdat die niet past en het er ook aan ligt of we de complete ring willen of alleen verlichting)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

tja.. soms moet je wat.

Dit is trouwens nog exclusief glidecam dat was ''vroeger'' leuk om te doen maar weer teveel spul om mee te slepen :+

Elinchrom quadra's etc etc mist ook.
Maar dat is meer als we foto's maken en geen video.

ook nemen we vaak maar 1 Canon mee ipv 2 aangezien er nu al amper (lees niet) gefilmd meer word met de Canons, en de afgelopen gigs puur filmen was en geen fotografie.

[..]


[..]


[..]

inmiddels is er een counterclaim tegen id&t gedaan omdat ze de huidige claim niet kunnen vinden en retracten (sorry sorry sorry!!! upload maar opnieuw..)

helaas gaat het niet zo makkelijk aangezien je als partner op youtube een paar extra's krijgt (langer dan 15 minuten uploaden etc) en die zijn we nu door deze claim kwijt.

verwacht dat de video met een weekje wel weer on-line komt aangezien het nu wachten is op de counterclaim die doorgevoerd moet worden en iemand die daar weer op een knopje moet drukken :)
L glas met een aftermarket tripod collar, wiens idee was dat? Hoop niet dat van jou. ;(

Ben je nu je yt partnership kwijt door die claim?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  FOK!fotograaf zondag 3 augustus 2014 @ 11:43:36 #174
151126 angel008
pi_143011327
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:30 schreef Susteren het volgende:

[..]

L glas met een aftermarket tripod collar, wiens idee was dat? Hoop niet dat van jou. ;(

Ben je nu je yt partnership kwijt door die claim?
En dan gebruiken als steun voor vingers :)

Collars zijn overrated en worden niet gebruikt waar ze voor bedoelt zijn (behalve dus het vingertje ter ondersteuning van het stabiel maken van de camera)

Nee je raakt geen partnership kwijt door een claim maar jij als videoman met je eigen youtube partner kanaal zou moeten weten wat er gebeurd met een claim..

Oh wacht...
  zondag 3 augustus 2014 @ 11:57:33 #175
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_143011607
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:43 schreef angel008 het volgende:

[..]

En dan gebruiken als steun voor vingers :)

Collars zijn overrated en worden niet gebruikt waar ze voor bedoelt zijn (behalve dus het vingertje ter ondersteuning van het stabiel maken van de camera)

Nee je raakt geen partnership kwijt door een claim maar jij als videoman met je eigen youtube partner kanaal zou moeten weten wat er gebeurd met een claim..

Oh wacht...
Collars zijn overrated? Een EF mount is nou niet echt de meest stevige mount die er is.

Mijn doel is niet een populair youtube kanaal te hebben, besteed er dan ook nouwelijks tijd aan. :)

Was dit een verkapte belediging? Ik geef je een 5'je voor het proberen.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')