Wow 2NutZ zou niet pikken. :Squote:
Care.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow 2NutZ zou niet pikken. :S
Weer iemand die zoiets tegen je zegt beter snel flamen, hoe durven ze!
Waarom vind je dat erg? Bang dat het te dichtbij komt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja wat heb jij daarmee te maken. en waarom voelt iedereen de behoefte dit te melden
Makkelijk roepen vanaf daar beneden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Care.
Ik weet toch dat ik boven jochies zoals jullie sta
Haha jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Makkelijk roepen vanaf daar beneden.
Pak ze 2NutZ, pak ze!
'Zie empathisch vermogen'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:40 schreef wickedmen het volgende:
Voor iemand die geen gevoel (zie empatisch vermogen) heeft of depri is, is het idd een ver van je bed show maar dat zullen vast zoveel dingen zijn in TS haar leven.
Derhalve Supergirl topics, onteregte klacht bij voorbaat.
Uwe Wickedmen heeft gesproken.
En toch zit er wel een kern van waarheid inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'Zie empathisch vermogen'
Moet zijn
'Lees: empatisch vermogen'
Wickedmen die altijd wijs probeert over te komenMarokkaan
Wow een spelfout verbetert, hier is een sticker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'Zie empathisch vermogen'
Moet zijn
'Lees: empatisch vermogen'
Wickedmen die altijd wijs probeert over te komenMarokkaan
Zie nu dat hij zich pas een paar dagen geleden geregistreerd heeft. Gewoon een trollkloon denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
Grappig ben je, en een flinke jongen.
Ik ruk me gewoon af op die foto's.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik kijk zelfs naar de foto's van mensen die daar zijn omgekomen, en voel daar ook niks bij.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:03 schreef pindaplukker het volgende:
Nog erger vind ik dat jij hier mee zo goedkoop mee probeert te scoren in KLB
Op nu.nlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:57 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik ruk me gewoon af op die foto's.Zag je ook dat lekkere wijf liggen zonder hoofd met die dikke tieten?
'Onze'quote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef rosability het volgende:
Ach, TS is in ieder geval wel begaan met onze grammatica- en spelfouten. Dat is ook al heel wat.
Ja want alle shit in de Gazastrook (waar al decennia mensen dood gaan door oorlog/terroristen)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:52 schreef -supergirl- het volgende:
Filmpje gekeken.....
Weet je wat het is, het is niet dat ik het niet sneu en treurig vindt ofzo. Alleen het feit dat er elke dag wel mensen op inhumane wijze om het leven komen, maar daar weet niemand van en ziet niemand beelden van terwijl het net zo ernstig is. Dat vind ik hypocriet.
Hebben Tbs'ers nu ook al internettoegang? Moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:57 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik ruk me gewoon af op die foto's.Zag je ook dat lekkere wijf liggen zonder hoofd met die dikke tieten?
Mijn tbs begeleider zegt dat ik me hier beter op kan afrukken dan op het naai afval dat ik uit de containers haal bij de abortus kliniek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:26 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Hebben Tbs'ers nu ook al internettoegang? Moet niet gekker worden.
Goeie post.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Ja want alle shit in de Gazastrook (waar al decennia mensen dood gaan door oorlog/terroristen)
Is precies hetzelfde dan bijna 300 mensen die op vakantie, een congres of familiebezoek gaan de dood vinden.
Het resultaat is alleen hetzelfde, dode mensen. Alle omstandigheden er omheen maken het verschil.
Je hoeft er niet van wakker te liggen als je persoonlijk niet geraakt bent. Maar je zou je op z'n minst in moeten kunnen beelden dat dit jou of je familie net zo goed had kunnen overkomen. Je zou je voor moeten kunnen stellen dat je kleine broertje nu verfrommeld op liveleak te zien was.
Maar jij en vele anderen kunnen niet verder denken dan je neus lang is "euh, mensen elders gaan dood, mensen van het vliegtuig zijn dood. wat is het verschil?"
Het is niet hypocriet, het is gewoon een feit dat de omstandigheden totaal anders zijn voor ons Nederlanders.
Supergirl... wat is je superkracht? Kortzichtigheid?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:44 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Ja want alle shit in de Gazastrook (waar al decennia mensen dood gaan door oorlog/terroristen)
Is precies hetzelfde dan bijna 300 mensen die op vakantie, een congres of familiebezoek gaan de dood vinden.
Het resultaat is alleen hetzelfde, dode mensen. Alle omstandigheden er omheen maken het verschil.
Je hoeft er niet van wakker te liggen als je persoonlijk niet geraakt bent. Maar je zou je op z'n minst in moeten kunnen beelden dat dit jou of je familie net zo goed had kunnen overkomen. Je zou je voor moeten kunnen stellen dat je kleine broertje nu verfrommeld op liveleak te zien was.
Maar jij en vele anderen kunnen niet verder denken dan je neus lang is "euh, mensen elders gaan dood, mensen van het vliegtuig zijn dood. wat is het verschil?"
Het is niet hypocriet, het is gewoon een feit dat de omstandigheden totaal anders zijn voor ons Nederlanders.
Supergirl... wat is je superkracht? Kortzichtigheid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |