Kktroll of kkdom of gewoon echt niet levenswaardig jijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja nog zoiets. Waarom is het erger wanneer een kind doodgaat dan wanneer er een volwassene doodgaat.
Want je zal maar eens een andere mening hebben he 2nutzquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kktroll of kkdom of gewoon echt niet levenswaardig jij
I love supergirlquote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:58 schreef -supergirl- het volgende:
Dat hij dat vliegtuig ongeluk erg vindt en slecht heeft geslapen erdoor.
Vond dit best raar. Is het vreemd dat ik er totaal niet mee kan zitten? voor mij is het hetzelfde als dat er 250 mensen in een uithoek in Afrika doodgaan.
vervelend, maarja dit gebeurt wel vaker toch. Niks schokkends ofzo.
Uiteraard vervelend als het bekenden/gerelateerden van je zijn, maar als dit niet zo is dan lijkt het me niet veel erger dan de gemiddelde burgeroorlog in Mexico waarbij tientallen mensen omkomen.
Klacht: mensen die zich enorm aanstellen over wat onbekenden die doodgaan
Ja, DAT is de reden, supergirl.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Want je zal maar eens een andere mening hebben he 2nutzik snap dat dat voor een autist moeilijk is om mee om te gaan
Ja wat heb jij daarmee te maken. en waarom voelt iedereen de behoefte dit te meldenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:01 schreef Gewas het volgende:
Klasgenootje van mijn zusje zat ook in dat vliegtuig.
Ben je nou echt compleet achterlijk of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja wat heb jij daarmee te maken. en waarom voelt iedereen de behoefte dit te melden
Leuk hè, dingen verzinnen vanaf je zolderkamer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:01 schreef Gewas het volgende:
Klasgenootje van mijn zusje zat ook in dat vliegtuig.
https://www.segbroek.nl/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:15 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Leuk hè, dingen verzinnen vanaf je zolderkamer.
Je ouders geven je geen aandacht, en nu kom je hier om aandacht vragen door dingen te verzinnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:20 schreef Gewas het volgende:
[..]
https://www.segbroek.nl/
En nu je grote bek dicht houden.
En niemand geeft jou aandacht dus kom je hier maar brullen als een adhd kleuter?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:32 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Je ouders geven je geen aandacht, en nu kom je hier om aandacht vragen.
Wel sneu voor je.
Ga je je FOK! vriendje nu verdedigen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En niemand geeft jou aandacht dus kom je hier maar brullen als een adhd kleuter?
Ga lekker liggen rampetampen met Supergirl zodat we jullie ongelofelijke bagger hier niet hoeven te zienquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:35 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Ga je je FOK! vriendje nu verdedigen?
Wel aardig van je.
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:35 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Ga je je FOK! vriendje nu verdedigen?
Wel aardig van je.
Bedankt, jij bent een echte internetheld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
Grappig ben je, en een flinke jongen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja wat heb jij daarmee te maken. en waarom voelt iedereen de behoefte dit te melden
Wie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker liggen rampetampen met Supergirl zodat we jullie ongelofelijke bagger hier niet hoeven te zien
Ok :wquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:41 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Bedankt, jij bent een echte internetheld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |