Ja nog zoiets. Waarom is het erger wanneer een kind doodgaat dan wanneer er een volwassene doodgaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:01 schreef Dven het volgende:
Ik kan niet zeggen dat het mij onbewogen heeft gelaten toen ik die kinddrpaspoortjes zag.
Gelukkig was ik zat en sliep ik prima.
Jij bent echt dom hé?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja nog zoiets. Waarom is het erger wanneer een kind doodgaat dan wanneer er een volwassene doodgaat.
TS is goedkoop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:03 schreef pindaplukker het volgende:
Nog erger vind ik dat jij hier mee zo goedkoop mee probeert te scoren in KLB
Instinct. Zelfde reden waarom bepaalde toonhoogten (babygekrijs/gehuil) ons angst doen ervaren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja nog zoiets. Waarom is het erger wanneer een kind doodgaat dan wanneer er een volwassene doodgaat.
Brrr... Nu krijg ik beelden te zien hoe die baby'tjes misschien hebben geschreeuwd van de pijn in het vliegtuig, bah.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Instinct. Zelfde reden waarom bepaalde toonhoogten (babygekrijs/gehuil) ons angst doen ervaren.
Niet per definitie erger maar een kind spreekt meer tot de verbeelding. Is jong, heeft een lang leven voor zich, bij voorbaat onschuldig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je vergeet kutuser en emo.gifquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:01 schreef LelijKnap het volgende:
Recalcitrant
Misantropisch
Cynisch
Eenzaam
Hier wat woorden voor je die bij mij opkwamen na het lezen van deze OP.
Pijn? In 1 klap dood wssquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Brrr... Nu krijg ik beelden te zien hoe die baby'tjes misschien hebben geschreeuwd van de pijn in het vliegtuig, bah.
:/. Dat was niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Brrr... Nu krijg ik beelden te zien hoe die baby'tjes misschien hebben geschreeuwd van de pijn in het vliegtuig, bah.
Nee ik heb weinig gevoel en emotie helaas.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:09 schreef Gewas het volgende:
Heb je dan geen enkel gevoel in je reet? Even los nog van wat de gevolgen gaan zijn als er meer duidelijk wordt wie het vliegtuig uit de lucht heeft geschoten.
Was dat toevallig Brain Games? Daar weet ik het van haha.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
:/. Dat was niet de bedoeling.
Toevallig laatst een docu gezien waar ze dus vertelde dat films gebruik maken van die bepaalde hoogtes bij de spannende momenten.
Krijg je 'r van als niemand je intimiteit geeft.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik heb weinig gevoel en emotie helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |