Dat is niet fijn wakker worden. Ik hoop dat je normaal kan zitten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ben helemaal verrot, gewekt door straatwerkers met drilboren.. 4 uurtjes gepakt
Is de cos er al uit dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je raden hoe de cos het kalfje heeft genoemd
Ik keek gister ff kort. Lot wil hem Lou'tje noemen want haar zoon gaat later ook zo heten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
bella tochHoe is ie in het echt genoemd dan? Volg het niet echt meer.
Dat is toch niet de werkelijke rotatiesnelheid hè?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Nieuwe pics van Rosetta.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol had ik ook al gepostBacon wordt steeds populairder wordlwide
roffertje lol, skoften.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]O sorry, ja het "bijlezen" van al die nachtbagger resulteert in de praktijk nogal eens in snel scrollen.
Maar ik zal de rest van de gifdump met rust laten want jij hebt dan vast al meer krenten uit de pap gepost.
Oe lala, snel nog maar ff trainen nog voor deze zomerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Zomer! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je zo dik danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oe lala, snel nog maar ff trainen nog voor deze zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |