Omdat Isax een vervelende trol is maar we houden hier wel van haar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm, waarom word ik gequote?
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat Isax een vervelende trol is maar we houden hier wel van haar.
omdat retard, deed ze ook bij mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm, waarom word ik gequote?
alleen om 4 uur.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
excuses. wat heb je vanavond gegeten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
omdat retard, deed ze ook bij mij.
Ok dan is het goed, zou het jammer vinden als we je ineens een paar dagen niet meer zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:42 schreef isax het volgende:
[..]
alleen om 4 uur.
tijdens koffietijd doe ik weer normaal
Voedsel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:43 schreef isax het volgende:
[..]
excuses. wat heb je vanavond gegeten?
ik ben dus serieus benieuwd.
Met al die pogingen om 10 keer achter elkaar te posten zal je wel bovenaan staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:43 schreef isax het volgende:
[..]
excuses. wat heb je vanavond gegeten?
ik ben dus serieus benieuwd.
denk het ook. kan je kijken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met al die pogingen om 10 keer achter elkaar te posten zal je wel bovenaan staan.
check mij gaaaaaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Sc top10 laatste 2 dagen.
1 520 isax
2 430 ChocoFan
3 214 Braindead2000
4 204 Baconbus
5 181 Joezi
6 146 liesje1979
7 117 Gert
8 112 Parlay
9 108 DeZwabber
10 97 Jian
ik zit er niet bijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Sc top10 laatste 2 dagen.
1 520 isax
2 430 ChocoFan
3 214 Braindead2000
4 204 Baconbus
5 181 Joezi
6 146 liesje1979
7 117 Gert
8 112 Parlay
9 108 DeZwabber
10 97 Jian
1 520 isaxquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, nou echt fantastisch, maar ik ga slapen dus tabee!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, nou echt fantastisch, maar ik ga slapen dus tabee!
Nou, alsof jouw kop lekker is om tegen aan te kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goedmorgen Voxs, je ziet er niet uit s'ochtends
lol ik ben helemaal verrot, gewekt door straatwerkers met drilboren.. 4 uurtjes gepaktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou, alsof jouw kop lekker is om tegen aan te kijken![]()
En ga eens gauw douchen!
Eerst nog een bakkie?
Moet je raden hoe de cos het kalfje heeft genoemdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:38 schreef Peunage het volgende:
Oh, ik lees dat het kalfje eindelijk is geboren
En Ruud er nog is
Dat is niet fijn wakker worden. Ik hoop dat je normaal kan zitten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik ben helemaal verrot, gewekt door straatwerkers met drilboren.. 4 uurtjes gepakt
Is de cos er al uit dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je raden hoe de cos het kalfje heeft genoemd
Ik keek gister ff kort. Lot wil hem Lou'tje noemen want haar zoon gaat later ook zo heten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
bella tochHoe is ie in het echt genoemd dan? Volg het niet echt meer.
Dat is toch niet de werkelijke rotatiesnelheid hè?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Nieuwe pics van Rosetta.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol had ik ook al gepostBacon wordt steeds populairder wordlwide
roffertje lol, skoften.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]O sorry, ja het "bijlezen" van al die nachtbagger resulteert in de praktijk nogal eens in snel scrollen.
Maar ik zal de rest van de gifdump met rust laten want jij hebt dan vast al meer krenten uit de pap gepost.
Oe lala, snel nog maar ff trainen nog voor deze zomerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Zomer! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je zo dik danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oe lala, snel nog maar ff trainen nog voor deze zomer
nee gewoon normaal eruit zienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:45 schreef Joezi het volgende:
Maar het gaat om spiermassa he, lekker 10 bakken kwark en 5 blikken tonijn eten als ontbijtje
rare lui daar in de cosquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet je raden hoe de cos het kalfje heeft genoemd
Kom maar halenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is dan 2 halve liters en een vers gerookte paling
Vannas is not pleasedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet dat hier?![]()
Nog even als tegenwicht dan.![]()
[ afbeelding ]
twitter:KremlinRussia_E twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 10:51:04Condolences to Dutch Prime Minister Mark Rutte on the passenger plane crash over Ukraine http://t.co/deg6kr9k40 reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:07 schreef Miek37 het volgende:
Zullen we dan hier ook maar even een zwembad plaatsen?
Zorg ik wel voor de "sappen"bar..
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:02 schreef Miek37 het volgende:
Jongens, niet dat gepiel in de marge he, als we het doen doen we het goed!
[ afbeelding ]
buitenbarretje derbij, hoppa!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:06 schreef Miek37 het volgende:
Nou vooruit, speciaal voor Joezi!
[ afbeelding ]
Top! Ik achter de laptop und muss wieder an die Arbeit. Bis zum späterder!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Miek37 het volgende:
Zeg, als jullie me zoeken.. ik sta achter de bar!
Werken op een laptopquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Top! Ik achter de laptop und muss wieder an die Arbeit. Bis zum späterder!
Mag ik een glaasje watermeloen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:22 schreef Miek37 het volgende:
Zeg, als jullie me zoeken.. ik sta achter de bar!
lol jep, maar dat zie echt niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
Is dit weer zo'n fuck the colour-blind ding?
Lastig om uit te leggen, op sommige van die kaarten zie ik wel vaag lijntjes of patroontjes. Dus ik kan zien dat er iets staat, maar het is zo vlak, en er ontbreekt zoveel dat ik er geen zinnen van kan maken.quote:
Ja kan me er niks van voorstellen, weet je dan ook welke kleuren je minder kan onderscheiden? En heb je dan ook last met tv en computer beelden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lastig om uit te leggen, op sommige van die kaarten zie ik wel vaag lijntjes of patroontjes. Dus ik kan zien dat er iets staat, maar het is zo vlak, en er ontbreekt zoveel dat ik er geen zinnen van kan maken.
Op die onderste kan ik zien dat er vier regels tekst staan, maar ik kan het niet lezen. Soms zie ik inderdaad helemaal niets, alleen maar willekeurige stipjes. Zoals die eerste die je postte.
Yes, pre-HD was oranje op het voetbalveld een beetje lastig, het oranje valt grotendeels weg op het groen. Nu zie je het verschil in textuur beter, en de kleuren zijn beter.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja kan me er niks van voorstellen, weet je dan ook welke kleuren je minder kan onderscheiden? En heb je dan ook last met tv en computer beelden?
Raar dat je wel delen ziet dan, het waren letters in paars/rose bolletjes in groen/donkergroen veld met bolletjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, pre-HD was oranje op het voetbalveld een beetje lastig, het oranje valt grotendeels weg op het groen. Nu zie je het verschil in textuur beter, en de kleuren zijn beter.
Ik kleurde als kind gerust bomen oranje in.
Dit zijn de lijntjes die ik zie in je plaatje:
[ afbeelding ]
Niet in die kleur, overigens, heb maar gewoon een felle kleur gepakt.
Yes, maar dat betekent niet dat iedere kleurenblinde hetzelfde ziet. Los van dat er verschillende soorten zijn (Ik heb rood-groen, sommige mensen hebben problemen met blauw, of zien in zwart-wit maar die zijn beiden zeer zeldzaam, rood-groen is iets van 99% van alle kleurenblinden of zo)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Raar dat je wel delen ziet dan, het waren letters in paars/rose bolletjes in groen/donkergroen veld.
In totaal zijn 1 op de 12 mannen kleurenblind, tegenover 1 op de 250 vrouwen
Groen is wel apart, omdat dat juist de kleur is waar we van nature de meeste tinten in kunnen onderscheiden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, maar dat betekent niet dat iedere kleurenblinde hetzelfde ziet. Los van dat er verschillende soorten zijn (Ik heb rood-groen, sommige mensen hebben problemen met blauw, of zien in zwart-wit maar die zijn beiden zeer zeldzaam, rood-groen is iets van 99% van alle kleurenblinden of zo)
Maar het de hoeveelheid varieert ook. Je kan een klein beetje kleurenblind zijn, en je kan grote moeite hebben met kleuren onderscheiden. Ik zit ergens tussen middel en sterk in.
Als ik eerlijk moet zijn heb ik geen idee in hoeverre mijn groen aangetast is, en of dat uberhaupt aangetast is. Ik kan het moeilijk vergelijken met m'n rood. Whehehe. Ik heb het lang, lang geleden een keer laten testen, maar het interesseert me niet zoveel. Merk er vrij weinig van tenzij ik actief met kleuren bezig ben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Groen is wel apart, omdat dat juist de kleur is waar we van nature de meeste tinten in kunnen onderscheiden.
Grappig dat je dat zegt, die en de rood-blauwe werken beiden niet. Voornamelijk omdat het rode glas een heel stuk donkerder is dan het andere. Het verduistert bijna.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef Joezi het volgende:
Dit 3d brilletje werkt dan ook niet[ afbeelding ]
Onthou dit goed: bij een stoplocht mag je bij het bovenste licht doorrijden en het onderste licht moet je stoppenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, die en de rood-blauwe werken beiden niet. Voornamelijk omdat het rode glas een heel stuk donkerder is dan het andere. Het verduistert bijna.
Jaren geleden hebben ze in een hoop lichten de kleuren aangepast zodat ze minder op elkaar lijken. Ik zie het verschil meestal wel, maar vaak is rood voor mij lastiger te zien omdat het een donkere kleur is. Het is nooit onzichtbaar gelukkig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Onthou dit goed: bij een stoplocht mag je bij het bovenste licht doorrijden en het onderste licht moet je stoppen
Waar lijkt jouw bloed op? wat voor kleurquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jaren geleden hebben ze in een hoop lichten de kleuren aangepast zodat ze minder op elkaar lijken. Ik zie het verschil meestal wel, maar vaak is rood voor mij lastiger te zien omdat het een donkere kleur is. Het is nooit onzichtbaar gelukkig.
Rood. Vrij donkerrood. Ik zie wel rood, het is alleen minder intens. Dus ik zie het een stuk donkerder dan een normaal iemand.quote:
Maar bloed op donkergroen mos is lastig?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie niet zwart of grijs bloed of zo, al je dat denkt.
Nog nooit geprobeerd, het gebeurt niet vaak dat ik mensen in een donker bos neersteek. Maar zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar bloed op donkergroen mos is lastig?
lol busted, ik had je gevolgd en had het nog open staanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat postte jij nou weer in het animetopic?
Gewoon met de schaarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig. Tenzij je scheert, maar dat is niet knippen.
Bier geldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
Kan wel ja, dus dat bespaar jij dan door zelf te knippen.
Pas je wel op dat je niet verzuip dan en zwemmen is een goede manier om het weer op te bouwen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vandaag wel naar de rode boei gezwommen
vies ook denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
Vroeger zwom ik in de maas, toen wist ik niet hoe gevaarlijk dat was.
Ik heb bier meegenomenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
No way, ik serveer alleen maar alcohol!
Miekquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
No way, ik serveer alleen maar alcohol!
Geilquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:54 schreef Miek37 het volgende:
Heerlijke middag, met Chocofan en BDS in een chocoladebad met een gin tonic!
Isaxquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:07 schreef isax het volgende:
Waaaarm
Ik had een jurk aan
Maar toen ik thuis kwam toch maar verwisseld voor een hempje
zweet in je naad?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:07 schreef isax het volgende:
Waaaarm
Ik had een jurk aan
Maar toen ik thuis kwam toch maar verwisseld voor een hempje
Wat voor slip had je aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:10 schreef isax het volgende:
[..]
Nah jurk luchte daar goed door.
Kwam een briesje en toen was ik bijna Marilyn monroe
Ja soms moet de poes ook naar buiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst in zee dobberen en daarna douchen als je thuis bent. Dan ben je toch weer bezweet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel tussen naar het strand fietsen om even in de zee te gaan liggen of een koude douche.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:20 schreef isax het volgende:
[..]
Ja soms moet de poes ook naar buiten.FF lekker uitwaaien wil de poes ook wel eens ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan een jongedame vragen of ze "zweet in haar naad" heeft is ook best een kleint tikje ordi.quote:
Hoezo zweet in je naad is heel normaal hoor, dat hadden de Romeinen alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan een jongedame vragen of ze "zweet in haar naad" heeft is ook best een kleint tikje ordi.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
FF lekker uitwaaien wil de poes ook wel eens ja.
Maar ik ben moe van het werken dus ik kies voor de douche denk ik. En dan morgen naar het strand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:20 schreef isax het volgende:
[..]
Eerst in zee dobberen en daarna douchen als je thuis bent. Dan ben je toch weer bezweet.
Orgies ook en toch kijken mensen je raar aan als je het midden op straat gaat doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezo zweet in je naad is heel normaal hoor, dat hadden de Romeinen al
Poesiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heeft Joezi die óók al geplaatst gisteren?
Jooooeeeezzziiiiii! Ik wil deez als UI!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heeft Joezi die óók al geplaatst gisteren?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Orgies ook en toch kijken mensen je raar aan als je het midden op straat gaat doen.
Toga's toga's toga's.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En droegen ze in die tijd al onderbroeken? Anders waren ze allemaal ordinair.
Belachelijk toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Orgies ook en toch kijken mensen je raar aan als je het midden op straat gaat doen.
Nee, rum is onderweg though.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef isax het volgende:
[..]
Belachelijk toch?
Zit er al fruit in je pot?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Jooooeeeezzziiiiii! Ik wil deez als UI!please?
Gaat het nu weer een beetje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat album heeft mij in een donkere periode veel geholpen
Ik vind 'm maar....... ordinair.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier je nieuwe UI, geen dank![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er ook drumsticks?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:13 schreef Miek37 het volgende:
Liefies, we gaan lekker BBQ-en!![]()
[ afbeelding ]
mmm zo zijn ze het lekkerstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]Maar wel op zn Vannessiaas uiteraard, zwart van buiten rauw van binnen!
Die is al wel iéts minder ordinair maar veel scheelt het niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:23 schreef Joezi het volgende:
[..]Nou zeg zo mijn best gedaan
[ afbeelding ]
Cafetariaaaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef Gert het volgende:
Ik moet irl koken. Niet zo'n zin in vanavond...
Alleen maar!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt er ook in het water geserveerd? [ afbeelding ]
Chap Tjoy en kip in tausie saus aan laten rukken!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:30 schreef Gert het volgende:
Ik moet irl koken. Niet zo'n zin in vanavond...
Werkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:42 schreef Ygritte het volgende:
Zo, werkdag zit er op... waar is de douche....
Ygritte, het zwembad staat klaar!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:42 schreef Ygritte het volgende:
mmm ben je lekker plakkerigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:42 schreef Ygritte het volgende:
Ach twee week geleden had ik ook bijna 52 weken 'vakantie'. Heleboel collega's kregen die 'luxe' wel...quote:
Ja heerlijk, lekker gemixed met zonnebrandcrème en zand.... heeeeerlijk.....quote:
Werk je op het strand?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja heerlijk, lekker gemixed met zonnebrandcrème en zand.... heeeeerlijk.....
(brrrrrrrrrrrr, als ik iets haat)
Some people staaaaaand in the darkness, afraid to step intoooooo the light....quote:
Mitch Buchannon zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Some people staaaaaand in the darkness, afraid to step intoooooo the light....
Uuuh nee.... droom er wel eens over....
Neehee, virtueel zie post 104 of als je het intiem wilt houden post 107!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet bij mij in de achtertuinMisschien mag ik in die van de buurkinderen
Ohhhh... topic niet gelezen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:54 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Neehee, virtueel zie post 104 of als je het intiem wilt houden post 107!
Ik heb daarstraks anderhalf uur in een bus zonder airco gezeten. Nu ik eruit ben heb ik echt nergens last meer vanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga in de koelkast zitten ik trek dit niet meer
Haha Jian reist met de bus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks anderhalf uur in een bus zonder airco gezeten. Nu ik eruit ben heb ik echt nergens last meer van
Ik had een fles water bij me en dat was op een gegeven moment gewoon warm water, niet lauw, maar echt warmquote:
Ik geloof je. Smerig is dat altijd. Als ik een fles water mee neem naar het strand pak ik hem in, in kranten en daarna aluminiumfolie. Dat helpt. Iets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had een fles water bij me en dat was op een gegeven moment gewoon warm water, niet lauw, maar echt warm
kraanwaterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je. Smerig is dat altijd. Als ik een fles water mee neem naar het strand pak ik hem in, in kranten en daarna aluminiumfolie. Dat helpt. Iets.
Wat voor water vind je lekker? Ik marie henriette.
Leidingwaterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof je. Smerig is dat altijd. Als ik een fles water mee neem naar het strand pak ik hem in, in kranten en daarna aluminiumfolie. Dat helpt. Iets.
Wat voor water vind je lekker? Ik marie henriette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |