Er staat op "na openen beperkt houdbaar".quote:
Kan niet, ik ben altijd lekker.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Er staat op "na openen beperkt houdbaar".
Voor mij kan beperkt een dag, een week of zelfs een maand zijn. Met beperkt zouden ze wat mij betreft zelfs op jou kunnen doelen.
Satayquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:36 schreef niels0 het volgende:
Gewoon zelf je saus maken. Is nog lekkerder ook.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HOW TO MAKE SATAY PEANUT SAUCE - VIDEO RECIPE
Hij klinkt behoorlijk aussie.quote:
Waarom specifiek Zuid-Afrika?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
Daarom gewoon zelf naar Zuid-Afrika gaan om je eigen pinda's te verzamelen en deze thuis met blote handen te verwerken tot een grove saus.
Omdat ik geen zin heb om helemaal naar Israël te gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom specifiek Zuid-Afrika?
Gewoon naar China tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om helemaal naar Israël te gaan.
Of Egypte.quote:
Ok, veel plezier daar hequote:
Nee want ik ging naar Zuid-Afrika, wel op blijven letten.quote:
wow sorry hoor :$quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee want ik ging naar Zuid-Afrika, wel op blijven letten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop