quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
Fok is laks met die bans. Ze moeten harder worden. Jij niet meedoen ramadan? Bam ban kom na suikerfeest terug
Jij vast tot nu toe elke dag of schiet het er weleens bij in?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
Fok is laks met die bans. Ze moeten harder worden. Jij niet meedoen ramadan? Bam ban kom na suikerfeest terug
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Che_ het volgende:
Welkom terug stimo. Waarom had je ban?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vast tot nu toe elke dag of schiet het er weleens bij in?
Ze konden mijn shine niet meer aan..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welkom terug stimo. Waarom had je ban?
Ik doe 2x per dag mee. Maar het is niks hoor, ik blijf bescheiden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vast tot nu toe elke dag of schiet het er weleens bij in?
Op last van haar werkgeverquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welkom terug stimo. Waarom had je ban?
Nee dus, niet zo stoer tegen mij doen bby.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe 2x per dag mee. Maar het is niks hoor, ik blijf bescheiden.
ik zal een met extra kriebel makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Voor in de winter en de forever alone dagen
Dan mag je je eten stelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger en ben vergeten om mijn pasje en geld mee te nemen.
Ik heb id aanbieding kidneybonen salade en 1 ei... Als boetedoening voor broodje falafel en patat van gisteren. Oh en die BJ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb honger en ben vergeten om mijn pasje en geld mee te nemen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb id aanbieding kidneybonen salade en 1 ei... Als boetedoening voor broodje falafel en patat van gisteren. Oh en die BJ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |