Gaat over het vliegtuig waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Klacht is mij onduidelijk, kunt u deze gedachte wat elaboreren?
Fascistoïde tendensen. (Politie staat, inperking vrijheid van meningsuiting, media bijna volledig in handen van de staat en Poetins vertrouwelingen, onderdrukking van minderheden, economisch corporatisme, persoonlijkheidscultus rond Poetin, verheerlijking van geweld en militarisme, etc.)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je hebt aardig wat bommen nodig om Rusland plat te bombarderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:49 schreef getfitbysmith het volgende:
Achterlijk kut land met homohaters en vieze racisten, ik zou zeggen plat bombarderen het westerlijke gedeelte.
Dit is een laffe daad maar Amerikanen kunnen er ook wat van, denk aan wereld oorlog 2 met Japan vele burger slachtoffers, de totaal nutteloze wraakactie ok Dresden, daarna Vietnam millitairen zwaar misdragen tegenovee de burgers, Irak de zware laffe daad ook wel highway of death, en zich nu overal de baas willen voelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:06 schreef Apekoek het volgende:
Achterlijk kanker land! Iedereen op fok altijd maar kankeren over usa dit en dat, fuck jullie allemaal! Rusland is hier het echte kanker gezwel op aarde, Putin achterlijke kutlijer dat dit allemaal doet voor een eenvoudig landje pik. Ja usa heeft bloed aan zijn handen, maar lang niet meer op zo'n achterlijke middeleeuwse manier zoals rusland en consorten. Tijden zijn veranderd.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Onterechte klacht.![]()
Rusland.![]()
USSR.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch heeft de VS nooit een staatshoofd gehad die de eigen bevolking even met +40 miljoen uitdunde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:22 schreef Syd het volgende:
[..]
Dit is een laffe daad maar Amerikanen kunnen er ook wat van, denk aan wereld oorlog 2 met Japan vele burger slachtoffers, de totaal nutteloze wraakactie ok Dresden, daarna Vietnam millitairen zwaar misdragen tegenovee de burgers, Irak de zware laffe daad ook wel highway of death, en zich nu overal de baas willen voelen.
Nee beide landen zijn laffe honden waar we snel onafhankelijk van moeten worden.
En waarschijnlijk mis ik nog vele laffe acties op onder andere onschuldige burgers....
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Onterechte klacht.![]()
Rusland.![]()
USSR.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap je punt maar ik ben de achterlijke verheerlijking van meneer Putin op fok meer dan zat! Ook hiervoor al, jammer dat we hiervoor een nieuwe ramp nodig hebben omdat voor jullie inzichtelijk te maken. Misselijkmakendquote:Op vrijdag 18 juli 2014 04:22 schreef Syd het volgende:
[..]
Dit is een laffe daad maar Amerikanen kunnen er ook wat van, denk aan wereld oorlog 2 met Japan vele burger slachtoffers, de totaal nutteloze wraakactie ok Dresden, daarna Vietnam millitairen zwaar misdragen tegenovee de burgers, Irak de zware laffe daad ook wel highway of death, en zich nu overal de baas willen voelen.
Nee beide landen zijn laffe honden waar we snel onafhankelijk van moeten worden.
En waarschijnlijk mis ik nog vele laffe acties op onder andere onschuldige burgers....
Dit, niemand heeft daar een antwoord op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |