quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:24 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:25 schreef Joezi het volgende:
nee het leukste is als ie echt een keer kan
een kapusionquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat voor een haarkleur en kapsel heb je?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:26 schreef isax het volgende:
ja nu echt truste.
joezi als je wil bellen.....
wacht ik ga zo met je meequote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:26 schreef isax het volgende:
ja nu echt truste.
joezi als je wil bellen.....
dan doen we voeten naast hoofd, kunnen we allebei rechts liggen, kijk wel uit voor mijn kalknagelquote:
Blond en helder blauw fock jouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat voor een haarkleur en kapsel heb je?
Geef je nummer nou maar, kunnen jullie nog even bellen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
dan doen we voeten naast hoofd, kunnen we allebei rechts liggen, kijk wel uit voor mijn kalknagel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:31 schreef isax het volgende:
En dan ga je weg en laat je ons achter met de rotzooi dadelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
dan doen we voeten naast hoofd, kunnen we allebei rechts liggen, kijk wel uit voor mijn kalknagel
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan ga je weg en laat je ons achter met de rotzooi dadelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |