Voor wie is het bedoelt dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik probeer het al maanden te negeren. Nu móest ik het echt zeggen.
Ok bedankt ik hoor het welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei pittigzal eens wat proberen als ik een overdosis creatine heb geslikt
Voor diegene die brobeert, denk ik.quote:
Ben je een beetje Duits?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedoeld![]()
Maar hij was inderdaad voor BDS, die tikt altijd brobeer, klinkt als.
Je kan niet Usain Bolten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Morgen toch maar naar de dokteur met mijn knie. Hoerending doet nog steeds pijn.
Ben je nog niet geweest dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Morgen toch maar naar de dokteur met mijn knie. Hoerending doet nog steeds pijn.
Dan moet ik jou wel irriteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kwart maar, en lerarenfamilie. Het gaat helemaal vanzelf.
Knie pijn altijd klote alle gewrichten trouwensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Wat heb je gedaan met je knie, waardoor het zo'n pijn doet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Overbodige opmerkingen zouden verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus, dan mag ik het nog wel zeggen. En als je de manier waarop ik dat doe niet snap. Boeiend.
Wat wou je er tegen doen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Overbodige opmerkingen zouden verboden moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |