Verstapt ofzo. Tijdens het hardlopen. Deed niks geks, hoorde gewoon een krakje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met je knie, waardoor het zo'n pijn doet?
Gatsie!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Verstapt ofzo. Tijdens het hardlopen. Deed niks geks, hoorde gewoon een krakje.![]()
Maar nu gaat mijn andere knie ook meedoen, omdat ik al een week als een halve zool loop.
Bovenop je drank? Ik zeg, kotzen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Omellet met 4 eieren 4 plakken spek 2 plakjes kaas ik zeg ja![]()
Mijn opoe had zo'n stoel aan de trapleuning.quote:
Als je dat nog kan bakken.... dan heb je toch niet genoeg gedronken?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Omellet met 4 eieren 4 plakken spek 2 plakjes kaas ik zeg ja![]()
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mijn opoe had zo'n stoel aan de trapleuning.
Dan ging ze als Professor Xavier naar boven en weer terug.
Wellicht interessant.
Ja, met pijn. Overdag doet het wel pijn, maar als ik teveel gelopen (zoals vandaag) is het echt kut.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Gatsie!
Kan je nog wel je knie buigen en strekken?
Die hangen nog steeds in de schuur voor een schilderbeurt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mijn opoe had zo'n stoel aan de trapleuning.
Dan ging ze als Professor Xavier naar boven en weer terug.
Wellicht interessant.
Dat is niet moeilijk hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je dat nog kan bakken.... dan heb je toch niet genoeg gedronken?
Toen was Nederland nog een rijk land. Jij krijgt later waarschijnlijk een wandelstok vergoed als je mazzel hebt.quote:
Of zo'n pin door je voorhoofd. Cost-effective like a muhfuhkkah.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen was Nederland nog een rijk land. Jij krijgt later waarschijnlijk een wandelstok vergoed als je mazzel hebt.
Zie je vocht zitten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, met pijn. Overdag doet het wel pijn, maar als ik teveel gelopen (zoals vandaag) is het echt kut.
Maar ik moet steeds om mezelf lachen. Oooh, tsssssk, godverdomme!, kut, aaaaaaaah!
Die liggen bij de Aldi in het schap, zag ik laatstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen was Nederland nog een rijk land. Jij krijgt later waarschijnlijk een wandelstok vergoed als je mazzel hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zie je vocht zitten?
Je kunt ook een zacht kussen onder je knieholte leggen als je languit op de bank ligt.. dat geeft je knie een beetje rust.
Kniepijn is ruk!quote:
Je zei vocht, en holte. En nu zeg je ruk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Kniepijn is ruk!
Daar valt niet om te lachen
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zei vocht, en holte. En nu zeg je ruk.
![]()
Sorry
Pics.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
ok nu ben ik het zat die warmte ik trek me shirt en boxer uit
Ik heb net een beetje binnensmonds overgegeven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb net een beetje binnensmonds overgegeven.
scheelt straks weer wassen als je ei eruit komtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mischien te warmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom is mijn hoerenkutcomputer zo langzaam.
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik hoop dat er een hel is voor computers.
Ik moet dat kastje trouwens weer eens schoonmaken. Het is al meer dan 2 jaar geleden dat ik het gedaan hebt.quote:
En zou ik maar eens doen ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik moet dat kastje trouwens weer eens schoonmaken. Het is al meer dan 2 jaar geleden dat ik het gedaan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |