Gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik brobeer mezelf ko te zuipen maar het lukt niet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
vroeg slapen is al voorbij....
vroeg op deze ochtend slapen... daar heb je nog alle tijd voor
Dat zijn we sowieso al toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Joezi maak eens zon ui voor mij dan ben je voor altijd mijn vriend![]()
recept:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik brobeer mezelf ko te zuipen maar het lukt niet
Glas water en een slaappil ... is dat niet vlotter?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:44 schreef isax het volgende:
[..]
recept:
een glas wodka
lauwwarme bier, half glas.
wijntje, half glas.
voor de rest moet je gewoon alles met alcohol er in gooien.
als je parfum hebt mag je die ook gebruiken.
glas wodka en een pammetje. dat gaat pas hard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Glas water en een slaappil ... is dat niet vlotter?
Een rode, glimmende ballonquote:
Voor wie is het bedoelt dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik probeer het al maanden te negeren. Nu móest ik het echt zeggen.
Ok bedankt ik hoor het welquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
oei pittigzal eens wat proberen als ik een overdosis creatine heb geslikt
Voor diegene die brobeert, denk ik.quote:
Ben je een beetje Duits?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedoeld![]()
Maar hij was inderdaad voor BDS, die tikt altijd brobeer, klinkt als.
Je kan niet Usain Bolten?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Morgen toch maar naar de dokteur met mijn knie. Hoerending doet nog steeds pijn.
Ben je nog niet geweest dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Morgen toch maar naar de dokteur met mijn knie. Hoerending doet nog steeds pijn.
Dan moet ik jou wel irriteren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Een kwart maar, en lerarenfamilie. Het gaat helemaal vanzelf.
Knie pijn altijd klote alle gewrichten trouwensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Wat heb je gedaan met je knie, waardoor het zo'n pijn doet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:49 schreef mootie het volgende:
Overbodige opmerkingen zouden verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus, dan mag ik het nog wel zeggen. En als je de manier waarop ik dat doe niet snap. Boeiend.
Wat wou je er tegen doen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Overbodige opmerkingen zouden verboden moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |