http://www.amazon.co.uk/g(...)_oio?nodeId=11072981quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef Paksoi het volgende:
Graag wil ik iets bestellen op Amazon.co.uk, afrekenen met een Cadeaukaart, echter vroeg ik me af hoe het zit met de verzendkosten? Ik heb op de site rondgekeken maar word niet veel wijzer; ik krijg enkel het bedrag van het item te zien, maar dergelijke verzendkosten worden niet getoond. Het product kost 28 pond, wie kan mij meer duidelijkheid verschaffen?
Inderdaad super irritant. Soms komt er dan ineens 30 euro bij ofzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:29 schreef Tokus het volgende:
Als je gaat bestellen zie je op de laatste pagina de verzendkosten. En dan druk je op OK of op Nee-toch-maar-niet.
Inderdaad op het laatste moment klik je de pagina weg en niets besteld dus , zo jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:22 schreef Paksoi het volgende:
Graag wil ik iets bestellen op Amazon.co.uk, afrekenen met een Cadeaukaart, echter vroeg ik me af hoe het zit met de verzendkosten? Ik heb op de site rondgekeken maar word niet veel wijzer; ik krijg enkel het bedrag van het item te zien, maar dergelijke verzendkosten worden niet getoond. Het product kost 28 pond, wie kan mij meer duidelijkheid verschaffen?
Duitsland heeft nog gratis verzending vanaf 25,00 euro .quote:Op zondag 20 juli 2014 03:15 schreef Paksoi het volgende:
Ik kijk nu op de Duitse Amazon en daar is het product nog goedkoper. De prijs is 28 euro en voor de pagina waar ik mijn creditcard/cadeaucard in moet voeren staat nog een overzicht met het bestelde item en de totaalprijs. De verzendprijs ontbreekt dus, of komt dat later nog na het invoeren van de betaalmethode te voorschijn? Echter is het zo dat er duidelijk staat dat dit product wel gratis verzending krijgt en een compleet ander product bijvoorbeeld weer niet.
Oh dat meen je? Dan ga ik dalijk direct bestellen.quote:Op zondag 20 juli 2014 06:41 schreef Pugg het volgende:
[..]
Duitsland heeft nog gratis verzending vanaf 25,00 euro .
Ik meen het ja, net nog gedaanquote:Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Oh dat meen je? Dan ga ik dalijk direct bestellen.
Is het gelukt?quote:[ 0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik meen het ja, net nog gedaan
Oke ideaal, thanks.
Nee, kan via re-sellers geen kaarten van 5 euro vinden. Heb er een van 5,- en een van 25,- nodig.quote:
Kun je heel simpel uitleggen wat je precies bedoelt?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Nee, kan via re-sellers geen kaarten van 5 euro vinden. Heb er een van 5,- en een van 25,- nodig.
Jawel, ik wil graag afrekenen met cadeaukaarten aangezien ik geen creditcard heb. Het artikel kost 28 euro, dus heb ik een cadeaukaart van 25 euro en van 5 euro nodig. Echter worden die 5 euro kaarten niet aangeboden op het internet, wel op Amazon.de maar niet bij andere Re-sellers, als ebay en amzcode.nl. Die kaart kan ik dus niet bij amazone.de zelf kopen aangezien je dan ook weer afrekenen moet met een creditcard. Erg omslachtig allemaal maar via cadeaukaarten is wel de enige manier voor mij om af te rekenen. Natuurlijk kan ik ook een kaart van 50 euro aanschaffen en vervolgens het bedrag van 28 euro afrekenen, maar dan blijf ik met een bedrag van 22eu zitten waar ik vervolgens niets mee doe, en dus liever 1x 25 euro en een kaart van 5 euro koop.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 06:42 schreef Pugg het volgende:
[..]
Kun je heel simpel uitleggen wat je precies bedoelt?
Oké nu snap ik het , geen kennis die wel een creditcard heeft?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Jawel, ik wil graag afrekenen met cadeaukaarten aangezien ik geen creditcard heb. Het artikel kost 28 euro, dus heb ik een cadeaukaart van 25 euro en van 5 euro nodig. Echter worden die 5 euro kaarten niet aangeboden op het internet, wel op Amazon.de maar niet bij andere Re-sellers, als ebay en amzcode.nl. Die kaart kan ik dus niet bij amazone.de zelf kopen aangezien je dan ook weer afrekenen moet met een creditcard. Erg omslachtig allemaal maar via cadeaukaarten is wel de enige manier voor mij om af te rekenen. Natuurlijk kan ik ook een kaart van 50 euro aanschaffen en vervolgens het bedrag van 28 euro afrekenen, maar dan blijf ik met een bedrag van 22eu zitten waar ik vervolgens niets mee doe, en dus liever 1x 25 euro en een kaart van 5 euro koop.
Nee, al vanaf 20 euro. En boeken worden altijd zonder verzendkosten geleverd. Voorwaarde is wel dat de artikelen door amazon.de zelf verzonden worden, dus niet door Drittanbieter die actief zijn op amazon.de.quote:Op zondag 20 juli 2014 06:41 schreef Pugg het volgende:
[..]
Duitsland heeft nog gratis verzending vanaf 25,00 euro .
Je hebt gelijk maar dan nog zit hij met een aankoop van 28.00 en geen kans te betalen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, al vanaf 20 euro. En boeken worden altijd zonder verzendkosten geleverd. Voorwaarde is wel dat de artikelen door amazon.de zelf verzonden worden, dus niet door Drittanbieter die actief zijn op amazon.de.
Dat is een probleem dat hij zelf veroorzaakt. Ik koop regelmatig wat via amazon.de en dat gaat altijd prima. Met een creditcard uiteraard. De accountgegevens worden overigens gedeeld met amazon.com, amazon.co.uk en amazon.fr, dus je hoeft maar één maal een account aan te maken en persoonlijke gegevens in te voeren en je kunt dan met hetzelfde account op alle Amazon sites inloggen en direct aankopen doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef Pugg het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar dan nog zit hij met een aankoop van 28.00 en geen kans te betalen.
Ik weet precies hoe het werkt, hij vraagt iets en ik probeer te helpen , niets meer of minder,quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is een probleem dat hij zelf veroorzaakt. Ik koop regelmatig wat via amazon.de en dat gaat altijd prima. Met een creditcard uiteraard. De accountgegevens worden overigens gedeeld met amazon.com, amazon.co.uk en amazon.fr, dus je hoeft maar één maal een account aan te maken en persoonlijke gegevens in te voeren en je kunt dan met hetzelfde account op alle Amazon sites inloggen en direct aankopen doen.
Klopt, dan komt het bedrag uit op 3 euro, maar helaas heeft niemand in mijn directe omgeving een creditcard. Misschien dan toch maar eens zelf zo'n kaart afsluiten, niet dat ik regelmatig iets online koop waarbij ik een creditcard nodig heb, (betaal vrijwel altijd met PayPal) maar in sommige gevallen toch handig. Hoewel ik het wel echt belachelijk vind dat dergelijke sites als Amazon geen PayPal als betaaloptie heeft. Dat trekt in een keer een stuk meer kopers aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:14 schreef Pugg het volgende:
[..]
Oké nu snap ik het , geen kennis die wel een creditcard heeft?
Dan kun je in ieder geval die van 25,00 gebruiken .
Paypal is extra duur voor de verkopers, bij de creditcards is het b.v 2% bij paypal altijd 4 of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:28 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Klopt, dan komt het bedrag uit op 3 euro, maar helaas heeft niemand in mijn directe omgeving een creditcard. Misschien dan toch maar eens zelf zo'n kaart afsluiten, niet dat ik regelmatig iets online koop waarbij ik een creditcard nodig heb, (betaal vrijwel altijd met PayPal) maar in sommige gevallen toch handig. Hoewel ik het wel echt belachelijk vind dat dergelijke sites als Amazon geen PayPal als betaaloptie heeft. Dat trekt in een keer een stuk meer kopers aan.Het object, een waterkoker, dat ik wil kopen wordt geleverd door Amazon.de zelf en niet door een tussenpartij. Het artikel zelf is niet in Nederland te verkrijgen, dus een Mediamarkt of Wehkamp is in dit geval geen optie.
Jammer, Amazon.de was veruit de goedkoopste, andere sites vroegen al gauw 40 euro voor het zelfde artikel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |