SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Telegraafquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_geplunderd___.html
Gadverdamme vies tyfusvolk dat het is
Waarschijnlijk zijn er een paar paspoorten gepakt (door een of twee jochies) en zij brengen het als geplunderd. Sowieso mensen als tyfusvolk wegzetten is vrij sneu.![]()
wie is dat dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mongool is die quincy
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij is de voorzitter van de anti zwarte Pieten campagne.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoezo? Dat is pas respectloos (Ja DS2 dit wel) dus vind ik dat tyfusvolk (heb ik het over dat groepje wat aan het "plunderen" is geslagen)quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Telegraaf
Waarschijnlijk zijn er een paar paspoorten gepakt (door een of twee jochies) en zij brengen het als geplunderd. Sowieso mensen als tyfusvolk wegzetten is vrij sneu.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke mooi.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is pas respectloos (Ja DS2 dit wel) dus vind ik dat tyfusvolk (heb ik het over dat groepje wat aan het "plunderen" is geslagen)![]()
Berlijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is je eerste bestemming morgen?
Gewoon in de trein slapen.
Kei hard op de pillen en techno gaan.![]()
Jij ook alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Berlijn
Kei hard op de pillen en techno gaan.
Berghain? Ben je daar wel hipster/techno genoeg voor?![]()
Prima vermaakquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:06 schreef Alovenac het volgende:
Iemand hier ervaring met de serie Strike Back?![]()
Ah. Zegt genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij is de voorzitter van de anti zwarte Pieten campagne.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
picsquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Hyde Parkzelden zoveel 10/10's gezien op een dag
![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Boh, die paspoorten vind ik wel vreemd om te zien
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Heb alleen FIFA met een matig team in FUT.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
http://rt.com/on-air/israel-military-operation-gaza/
livestream van de Gaza strook. Je ziet niet zo veel, hoor zo af en toe ambulances en hoor heel de tijd een helikopter voorbij vliegen of wat het ook mag zijn![]()
Rio Ferdinand naar QPR![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |