Hoe at je anders een flesje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, dit zag ik ook niet aankomen...
Zo doe ik het nou nooit, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Awsom het volgende:
[..]
nou, je drukt een rietje in zo'n flesje, flesje aan de mond, rietje er naast, rietje zorgt dat er lucht bijkomt, flesje leeg binnen 5 sec
Lick the balls?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit nog steeds te bedenken wat wooblablurg is...
try before you diequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo doe ik het nou nooit, bedankt voor de tip.
Stroke the shaft?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Ygritte het volgende:
Contemplate existence?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Ygritte het volgende:
waar leren mensen zulke dingen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Awsom het volgende:
[..]
nou, je drukt een rietje in zo'n flesje, flesje aan de mond, rietje er naast, rietje zorgt dat er lucht bijkomt, flesje leeg binnen 5 sec
maar ik kom van het plattelaaaaandquote:
Zuigen krengquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik kom van het plattelaaaaand
enigste wat ik daar heb geleerd is als je doe koe om duwt dat je heel hard moet rennen.
ja ik was een dierenbul.
koeienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik kom van het plattelaaaaand
enigste wat ik daar heb geleerd is als je doe koe om duwt dat je heel hard moet rennen.
ja ik was een dierenbul.
hey heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |