Ok.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moeten die lampekappen er mee..
Ruud: "Jezus.... kut zeg. Zal je maar gebeuren."
Billy: "Laten we een inzameling houden, voor de nabestaanden! Dan roepen we heel Nederland op om geld te geven!"
Ruud: "Oke... gaan we nog douchen zo?"
Billy: "Tuurlijk schatje, lanceer je raket maar lekker in m'n kontje."
Je hebt maar één rietje nodig om 'm zo leeg te hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Flesjes bier leeg slurpen met meerdere rietjes aan elkaar![]()
![]()
![]()
En wat is datquote:
Hoe langer het rietje, hoe eerder je ronken wordtquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je hebt maar één rietje nodig om 'm zo leeg te hebben
ligt aan de afstandquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je hebt maar één rietje nodig om 'm zo leeg te hebben
Je drukt dat rietje niet in je mondquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe langer het rietje, hoe eerder je ronken wordt
Woe-blaa-blurgh fonetisch gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij dat uit kan spreken.
ben jij een van de script schrijvers?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moeten die lampekappen er mee..
Ruud: "Jezus.... kut zeg. Zal je maar gebeuren."
Billy: "Laten we een inzameling houden, voor de nabestaanden! Dan roepen we heel Nederland op om geld te geven!"
Ruud: "Oke... gaan we nog douchen zo?"
Billy: "Tuurlijk schatje, lanceer je raket maar lekker in m'n kontje."
De Giottos Rocket Airbomb blaasbalg is een krachtige blaasbalg en is een vereiste bij elke ( digitale ) fotouitrusting en hoort thuis in elke fototas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Stroke the shaft much?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
ben jij een van de script schrijvers?
dit is gewoon oprecht geloofwaardig
Dat dus... en 't gros is van het kaliber 'prins/prinses', dus waarom überhaupt luisteren dan wel meehelpen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, ik begrijp wat je zegt. Altijd he? In de zomer uren insmeren, in de winter al die jasjes, mutsen en kut handschoenen.
Die van mij kunnen dit allemaal al zelf.
Die laatste twee uitroeptekens zijn een beetje teveel van het goede.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
De Giottos Rocket Airbomb blaasbalg is een krachtige blaasbalg en is een vereiste bij elke ( digitale ) fotouitrusting en hoort thuis in elke fototas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meen je ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij zet een rietje naast je mond? Hoe werkt dat precies?
Nou, bijna wel ja, het zal niet veel schelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
ben jij een van de script schrijvers?
dit is gewoon oprecht geloofwaardig
geld vragen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, bijna wel ja, het zal niet veel schelen.
Ja jammer hè. Zonder die laatste twee had het al genoeg zeggingskracht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die laatste twee uitroeptekens zijn een beetje teveel van het goede.
Volgens mij herkent iedereen dit. Iedereen behalve de perfecte mensen onder ons.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij zet een rietje naast je mond? Hoe werkt dat precies?
nou, je drukt een rietje in zo'n flesje, flesje aan de mond, rietje er naast, rietje zorgt dat er lucht bijkomt, flesje leeg binnen 5 secquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben altijd oprecht, zelfs als ik dat niet ben.
Ok, dit zag ik ook niet aankomen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Awsom het volgende:
[..]
nou, je drukt een rietje in zo'n flesje, flesje aan de mond, rietje er naast, rietje zorgt dat er lucht bijkomt, flesje leeg binnen 5 sec
Ik ben perfectquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij herkent iedereen dit. Iedereen behalve de perfecte mensen onder ons.
Rietjes hebben de neiging te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |