quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
This is Red 5, i'm going in!
[ afbeelding ]
Beterquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet stiekem niet waarneer jij plaagt en waarneer niet.
Geen idee, vraag het ff in de COS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef IMVHI het volgende:
Hebben de bewoners al wat mee gekregen van neergeschoten vliegtuig waarbij 154 om het leven zijn gekomen?
Roger Bravo Charlie, watch your sex sixquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
This is Red 5, i'm going in!
[ afbeelding ]
Vandaag wel jaquote:
I don't know: the thermal exhaust port could be two meters wide...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Roger Bravo Charlie, watch your sex six
Ja, maar dat heb je met dat soort topics als er net iets is gebeurd. Daar moet je niet willen posten, totaal zinloos, want iedereen staat door en naar elkaar te blèren, één onleesbare breiquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja gaat me ook veel te snel.. TDF ook met 100 keer de Waar-is-Gesink-grap
Buig rietjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb buigrietjes gekocht, drinkt best fijn
Klopt, als het te hard gaat heeft niemand er wat aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb je met dat soort topics als er net iets is gebeurd. Daar moet je niet willen posten, totaal zinloos, want iedereen staat door en naar elkaar te blèren, één onleesbare brei
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zweet is ranzig, behalve bij goede sex of in de sauna.
Wooblablurg?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben alleen, heb ik er weer zo'n balg werk mee...
Wat is een balgquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dacht de COS als razendsnelle bagger topic werd gezien, dat valt achteraf reuze mee. tenzij Gerard Joling optreedquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb je met dat soort topics als er net iets is gebeurd. Daar moet je niet willen posten, totaal zinloos, want iedereen staat door en naar elkaar te blèren, één onleesbare brei
Wat moeten die lampekappen er mee..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het ff in de COS.
Ahja, ik begrijp wat je zegt. Altijd he? In de zomer uren insmeren, in de winter al die jasjes, mutsen en kut handschoenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn haar is zelfs nat van het werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |