Ik heb buigrietjes gekocht, drinkt best fijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
[..]
moest vandaag aan jou denken omdat ik een drinkkan met plastic bekers kocht bij de appie
Maar vertel. Als je toch zoveel wil delen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
het is dat ik er nog niet rauwerig om ben
Ga je dan weer lopen sneren?quote:
Nah dat is best kut op zo'n jonge leeftijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
het is dat ik er nog niet rauwerig om ben
ik dacht meer aan een jaartje ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Awsom het volgende:
nou dat was me het avondje wel weer
deze topic titel is een paar maand too soon trouwens
Pics!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
[..]
moest vandaag aan jou denken omdat ik een drinkkan met plastic bekers kocht bij de appie
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een jaartje ofzo.
zag vandaag twee soldaten. heb even het station onder gekwijlt.
Ik trek het welquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je dan weer lopen sneren?![]()
Dan geef ik jou daarna een speldenprikje en giert Liesje het uiteraard weer uit.![]()
Ordnung Muss Sein.
If you can't stand the heat ........quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jouw vriend Speculaerium, had mijn poll uit de NWS verwijderd, ik kreeg allemaal bagger over me heen, ik ga daar niet meer in,.@!
Meer ruimte voor kleine N'Gogo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat is best kut op zo'n jonge leeftijd
Dat zal dan wel een nat station zijn geweestquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een jaartje ofzo.
zag vandaag twee soldaten. heb even het station onder gekwijlt.
the heat, vieze censuur heet dat... de false flag USA in de pol was ongepast ofzo en werd zelfs walgelijk genoemdquote:
schon scheen. viel mee dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een nat station zijn geweest
Ik geloof niet dat we hier heel moeilijk doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mijn vorige smakeloze grap ging ook over een vliegtuigongeluk, dus ik kan tegen een ban aanlopen.
Ze kunnen het niet bevatten. Helaas maar waar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
the heat, vieze censuur heet dat... de false flag USA in de pol was ongepast ofzo en werd zelfs walgelijk genoemd
Stormloop topic in NWS, dan wordt er ietwat "stevig" gemod anders giert het uit de klauwen met dat gepeupel daarquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
the heat, vieze censuur heet dat... de false flag USA in de pol was ongepast ofzo en werd zelfs walgelijk genoemd
This is Red 5, i'm going in!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Stormloop topic in NWS, dan wordt er ietwat "stevig" gemod anders giert het uit de klauwen met dat gepeupel daar
Ieuwquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mmm lekker dat plasje zweet in je navel
ik weet stiekem niet waarneer jij plaagt en waarneer niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat is best kut op zo'n jonge leeftijd
Ik werk niet morgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mmm lekker dat plasje zweet in je navel
Ja gaat me ook veel te snel.. TDF ook met 100 keer de Waar-is-Gesink-grapquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Stormloop topic in NWS, dan wordt er ietwat "stevig" gemod anders giert het uit de klauwen met dat gepeupel daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |