Nou, ze hebben het wel steeds over de joden, maar....quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Viel wel mee, heb laatst nog de dvd gekeken. Aanstellers.
Daarvoor moet je bij Brain zijn. Ik zie alleen zielen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders? Dit zegt me niets zo.
Je eigen volk opofferen om zelf de slachtofferrol uit te kunnen spelen, geniaal format.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, ze hebben het wel steeds over de joden, maar....
Ik maakte een grapje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Brain zijn. Ik zie alleen zielen.
Precies. Gert maakte geen grapje over je zuurheid, ik lach gewoon om alles van hem. Omdat Gert.quote:
Ben je al klaar met de genodigden lijst voor deze SC, dat is jouw taak, je weet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze SC is één grote grap, dus fijn dat je je aanpast.
Ahhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Gert maakte geen grapje over je zuurheid, ik lach gewoon om alles van hem. Omdat Gert.
Ja we zitten nu in de laatste selectieronde. Wie een belletje krijgt hoort erbij. Geen belletje spreekt voor zich.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je al klaar met de genodigden lijst voor deze SC, dat is jouw taak, je weet.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze SC is één grote grap, dus fijn dat je je aanpast.
Dat kan hier echt niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen zin meer in neerstortende vliegtuigen, wilde bijna een smakeloze grap maken.
Jij lacht van alles wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Gert maakte geen grapje over je zuurheid, ik lach gewoon om alles van hem. Omdat Gert.
Haha ja zo kun je 'm ook opvatten. Wist het alleen nog niet. Vertel eens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
wrijf het er in dat mijn baarmoeder niet functioneerd ja
Zit je ons een beetje lekker te maken. Teaser.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen zin meer in neerstortende vliegtuigen, wilde bijna een smakeloze grap maken.
Jouw vriend Speculaerium, had mijn poll uit de NWS verwijderd, ik kreeg allemaal bagger over me heen, ik ga daar niet meer in,.@!quote:
mijn vorige smakeloze grap ging ook over een vliegtuigongeluk, dus ik kan tegen een ban aanlopen.quote:
Ja ik zit er ook op te wachtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja zo kun je 'm ook opvatten. Wist het alleen nog niet. Vertel eens?Ik bedoel:
Gewoon hier blijven dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jouw vriend Speculaerium, had mijn poll uit de NWS verwijderd, ik kreeg allemaal bagger over me heen, ik ga daar niet meer in,.@!
het is dat ik er nog niet rauwerig om benquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja zo kun je 'm ook opvatten. Wist het alleen nog niet. Vertel eens?Ik bedoel:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |