Ik adviseer dat niet meer te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
mijn opa had zijn uitvaartdienst in een van de grootste kerken van eindhoven.
iedereen stil en janken. maar wie ging lachen? ik.
is best lastig soms.
kan het niet laten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik adviseer dat niet meer te doen.
Na het inchecken word het ticket nogmaals gescand, vlak voor het aan boord gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja vaag je ziet toch gewoon wie er allemaal ingecheckt hebben.. Maar inchecken betekend niet dat je instapt blijkt.
Daar was ooit een animated gif van, waarbij hij komt aanvliegen en dan allemaal bommen laat vallen op smilley mennekes op de grond, maar die kan ik nergens meer vinden, die was echt leuk.quote:
Je zelf voor lul zetten?quote:
Dus je hebt een soort Gilles de la Tourette-achtigs waardoor je jezelf niet kan beheersen?quote:
Dat ook inderdaad, en dan roepen ze nog altijd om wie er niet is tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar als ik vlieg moet ik mijn ticket laten zien en die word dan gescanned voordat ik die tunnel in loop.
ik nam altijd aan dat dat was voor zulke situaties.
Haha ja.quote:
juist.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, en dan roepen ze nog altijd om wie er niet is toch
Wat mankeer jij eigenlijk nietquote:
Volgens mij heeft ze geen chronische PMS.quote:
Is er een bingo kaartquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen lege hokjes meer over.
BAM!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen chronische PMS.
Ja en de tweede wereldoorlog, dát was pas ergquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Joezi het volgende:
Deze minuut zijn er 20 mensen door honger omgekomen, volgende minuut weer, tot dan.
150.000 per dag. Hoor je daar wat over. Nope.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Joezi het volgende:
Deze minuut zijn er 20 mensen door honger omgekomen, volgende minuut weer, tot dan.
Viel wel mee, heb laatst nog de dvd gekeken. Aanstellers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en de tweede wereldoorlog, dát was pas erg
wrijf het er in dat mijn baarmoeder niet functioneerd jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen chronische PMS.
Hoeveel Nederlanders? Dit zegt me niets zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
150.000 per dag. Hoor je daar wat over. Nope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |