Stoere vent.quote:
Je trapt er weer in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet hoef te treuren omdat de muur is gevallen.
die word met dit tempo morgen weer opgebouwt.
wel een stukkie verder naar het oosten danquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
Denk het wel, hij zal niet voor niks op een beer rijden. Zie ik Rutte eigenlijk niet doen.quote:
Ja joh dat was geweldigquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
moderniseren moet wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
wel een stukkie verder naar het oosten dan
Red 5 this is Delta 1, be advised... ensure you select the correct point of entry or you may encounter enemy fire...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Here Red Five!
[ afbeelding ]
I'm going in!
Alsof dat een keuze is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje zonde om dan een hartaanval te krijgen. Ik zou 'm opsparen.
mooi gemaaktquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Here Red Five!
[ afbeelding ]
I'm going in!
Met gelakte nagels en breedbeeldquote:
Ik zou serieus niet geloven wat ik zag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef isax het volgende:
[..]
lijkt mij ook niet.
als je zo'n ding op je af ziet komen.
Ja vaag je ziet toch gewoon wie er allemaal ingecheckt hebben.. Maar inchecken betekend niet dat je instapt blijkt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef isax het volgende:
hoe kan dat eigenlijk?
dat ze niet weten waar 47 mensen vandaan kwamen?
Meestal werkt het zo ja. Je hebt dan een halve minuut om te beslissen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof dat een keuze is.
Wat? Nee? Ga ik nu een hartaanval krijgen? Rot op hoor. En dan gaat het weg?
ik zou serieus gaan lachen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet geloven wat ik zag.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou serieus gaan lachen.
doe ik altijd als het mega ongepast is.
Dus als een situatie raar is dan ga jij 'm nog raarder maken. Nice.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou serieus gaan lachen.
doe ik altijd als het mega ongepast is.
ja maar als ik vlieg moet ik mijn ticket laten zien en die word dan gescanned voordat ik die tunnel in loop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja vaag je ziet toch gewoon wie er allemaal ingecheckt hebben.. Maar inchecken betekend niet dat je instapt blijkt.
Yo lichaam, ik ga even heel intens genieten van deze laatste minuten van mijn leven, comprendre?!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof dat een keuze is.
Wat? Nee? Ga ik nu een hartaanval krijgen? Rot op hoor. En dan gaat het weg?
mijn opa had zijn uitvaartdienst in een van de grootste kerken van eindhoven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus als een situatie raar is dan ga jij 'm nog raarder maken. Nice.
Je zal de film van je leven maar missen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo lichaam, ik ga even heel intens genieten van deze laatste minuten van mijn leven, comprendre?!
Ja best wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
mijn opa had zijn uitvaartdienst in een van de grootste kerken van eindhoven.
iedereen stil en janken. maar wie ging lachen? ik.
is best lastig soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |