Gaan we cossers droppenquote:
Nee.quote:
vleugel in fik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei, hoezo niet? zweefvlucht en toen pas brand?
CNN heeft (korte) beelden vertoond waarbij je ziet hoe het vliegtuig naar beneden snoekduiktt met een brandende rechter vleugel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er aan een hartaanval zijn overleden. Ik denk niet dat je heel chill zit als je dat uit je raampje ziet.quote:
Je zal maar toevallig je wingsuit aan hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje zonde om dan een hartaanval te krijgen. Ik zou 'm opsparen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er aan een hartaanval zijn overleden. Ik denk niet dat je heel chill zit als je dat uit je raampje ziet.
Sneu.quote:
lijkt mij ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er aan een hartaanval zijn overleden. Ik denk niet dat je heel chill zit als je dat uit je raampje ziet.
ik denk dat ik niet hoef te treuren omdat de muur is gevallen.quote:
Stoere vent.quote:
Je trapt er weer in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet hoef te treuren omdat de muur is gevallen.
die word met dit tempo morgen weer opgebouwt.
wel een stukkie verder naar het oosten danquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
Denk het wel, hij zal niet voor niks op een beer rijden. Zie ik Rutte eigenlijk niet doen.quote:
Ja joh dat was geweldigquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
moderniseren moet wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
wel een stukkie verder naar het oosten dan
Red 5 this is Delta 1, be advised... ensure you select the correct point of entry or you may encounter enemy fire...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Here Red Five!
[ afbeelding ]
I'm going in!
Alsof dat een keuze is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje zonde om dan een hartaanval te krijgen. Ik zou 'm opsparen.
mooi gemaaktquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Here Red Five!
[ afbeelding ]
I'm going in!
Met gelakte nagels en breedbeeldquote:
Ik zou serieus niet geloven wat ik zag.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:14 schreef isax het volgende:
[..]
lijkt mij ook niet.
als je zo'n ding op je af ziet komen.
Ja vaag je ziet toch gewoon wie er allemaal ingecheckt hebben.. Maar inchecken betekend niet dat je instapt blijkt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef isax het volgende:
hoe kan dat eigenlijk?
dat ze niet weten waar 47 mensen vandaan kwamen?
Meestal werkt het zo ja. Je hebt dan een halve minuut om te beslissen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof dat een keuze is.
Wat? Nee? Ga ik nu een hartaanval krijgen? Rot op hoor. En dan gaat het weg?
ik zou serieus gaan lachen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet geloven wat ik zag.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou serieus gaan lachen.
doe ik altijd als het mega ongepast is.
Dus als een situatie raar is dan ga jij 'm nog raarder maken. Nice.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou serieus gaan lachen.
doe ik altijd als het mega ongepast is.
ja maar als ik vlieg moet ik mijn ticket laten zien en die word dan gescanned voordat ik die tunnel in loop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja vaag je ziet toch gewoon wie er allemaal ingecheckt hebben.. Maar inchecken betekend niet dat je instapt blijkt.
Yo lichaam, ik ga even heel intens genieten van deze laatste minuten van mijn leven, comprendre?!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof dat een keuze is.
Wat? Nee? Ga ik nu een hartaanval krijgen? Rot op hoor. En dan gaat het weg?
mijn opa had zijn uitvaartdienst in een van de grootste kerken van eindhoven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus als een situatie raar is dan ga jij 'm nog raarder maken. Nice.
Je zal de film van je leven maar missen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo lichaam, ik ga even heel intens genieten van deze laatste minuten van mijn leven, comprendre?!
Ja best wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
mijn opa had zijn uitvaartdienst in een van de grootste kerken van eindhoven.
iedereen stil en janken. maar wie ging lachen? ik.
is best lastig soms.
Ik adviseer dat niet meer te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
mijn opa had zijn uitvaartdienst in een van de grootste kerken van eindhoven.
iedereen stil en janken. maar wie ging lachen? ik.
is best lastig soms.
kan het niet laten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik adviseer dat niet meer te doen.
Na het inchecken word het ticket nogmaals gescand, vlak voor het aan boord gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja vaag je ziet toch gewoon wie er allemaal ingecheckt hebben.. Maar inchecken betekend niet dat je instapt blijkt.
Daar was ooit een animated gif van, waarbij hij komt aanvliegen en dan allemaal bommen laat vallen op smilley mennekes op de grond, maar die kan ik nergens meer vinden, die was echt leuk.quote:
Je zelf voor lul zetten?quote:
Dus je hebt een soort Gilles de la Tourette-achtigs waardoor je jezelf niet kan beheersen?quote:
Dat ook inderdaad, en dan roepen ze nog altijd om wie er niet is tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:20 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar als ik vlieg moet ik mijn ticket laten zien en die word dan gescanned voordat ik die tunnel in loop.
ik nam altijd aan dat dat was voor zulke situaties.
Haha ja.quote:
juist.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, en dan roepen ze nog altijd om wie er niet is toch
Wat mankeer jij eigenlijk nietquote:
Volgens mij heeft ze geen chronische PMS.quote:
Is er een bingo kaartquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen lege hokjes meer over.
BAM!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen chronische PMS.
Ja en de tweede wereldoorlog, dát was pas ergquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Joezi het volgende:
Deze minuut zijn er 20 mensen door honger omgekomen, volgende minuut weer, tot dan.
150.000 per dag. Hoor je daar wat over. Nope.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Joezi het volgende:
Deze minuut zijn er 20 mensen door honger omgekomen, volgende minuut weer, tot dan.
Viel wel mee, heb laatst nog de dvd gekeken. Aanstellers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en de tweede wereldoorlog, dát was pas erg
wrijf het er in dat mijn baarmoeder niet functioneerd jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen chronische PMS.
Hoeveel Nederlanders? Dit zegt me niets zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
150.000 per dag. Hoor je daar wat over. Nope.
Er is toch wel popcorn?quote:
Nou, ze hebben het wel steeds over de joden, maar....quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Viel wel mee, heb laatst nog de dvd gekeken. Aanstellers.
Daarvoor moet je bij Brain zijn. Ik zie alleen zielen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders? Dit zegt me niets zo.
Je eigen volk opofferen om zelf de slachtofferrol uit te kunnen spelen, geniaal format.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, ze hebben het wel steeds over de joden, maar....
Ik maakte een grapje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Brain zijn. Ik zie alleen zielen.
Precies. Gert maakte geen grapje over je zuurheid, ik lach gewoon om alles van hem. Omdat Gert.quote:
Ben je al klaar met de genodigden lijst voor deze SC, dat is jouw taak, je weet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze SC is één grote grap, dus fijn dat je je aanpast.
Ahhhquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Gert maakte geen grapje over je zuurheid, ik lach gewoon om alles van hem. Omdat Gert.
Ja we zitten nu in de laatste selectieronde. Wie een belletje krijgt hoort erbij. Geen belletje spreekt voor zich.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je al klaar met de genodigden lijst voor deze SC, dat is jouw taak, je weet.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze SC is één grote grap, dus fijn dat je je aanpast.
Dat kan hier echt niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen zin meer in neerstortende vliegtuigen, wilde bijna een smakeloze grap maken.
Jij lacht van alles wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Gert maakte geen grapje over je zuurheid, ik lach gewoon om alles van hem. Omdat Gert.
Haha ja zo kun je 'm ook opvatten. Wist het alleen nog niet. Vertel eens?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
wrijf het er in dat mijn baarmoeder niet functioneerd ja
Zit je ons een beetje lekker te maken. Teaser.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen zin meer in neerstortende vliegtuigen, wilde bijna een smakeloze grap maken.
Jouw vriend Speculaerium, had mijn poll uit de NWS verwijderd, ik kreeg allemaal bagger over me heen, ik ga daar niet meer in,.@!quote:
mijn vorige smakeloze grap ging ook over een vliegtuigongeluk, dus ik kan tegen een ban aanlopen.quote:
Ja ik zit er ook op te wachtenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja zo kun je 'm ook opvatten. Wist het alleen nog niet. Vertel eens?Ik bedoel:
Gewoon hier blijven dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jouw vriend Speculaerium, had mijn poll uit de NWS verwijderd, ik kreeg allemaal bagger over me heen, ik ga daar niet meer in,.@!
het is dat ik er nog niet rauwerig om benquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja zo kun je 'm ook opvatten. Wist het alleen nog niet. Vertel eens?Ik bedoel:
Ik heb buigrietjes gekocht, drinkt best fijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
[..]
moest vandaag aan jou denken omdat ik een drinkkan met plastic bekers kocht bij de appie
Maar vertel. Als je toch zoveel wil delen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
het is dat ik er nog niet rauwerig om ben
Ga je dan weer lopen sneren?quote:
Nah dat is best kut op zo'n jonge leeftijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
het is dat ik er nog niet rauwerig om ben
ik dacht meer aan een jaartje ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Awsom het volgende:
nou dat was me het avondje wel weer
deze topic titel is een paar maand too soon trouwens
Pics!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef isax het volgende:
[..]
moest vandaag aan jou denken omdat ik een drinkkan met plastic bekers kocht bij de appie
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een jaartje ofzo.
zag vandaag twee soldaten. heb even het station onder gekwijlt.
Ik trek het welquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je dan weer lopen sneren?![]()
Dan geef ik jou daarna een speldenprikje en giert Liesje het uiteraard weer uit.![]()
Ordnung Muss Sein.
If you can't stand the heat ........quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jouw vriend Speculaerium, had mijn poll uit de NWS verwijderd, ik kreeg allemaal bagger over me heen, ik ga daar niet meer in,.@!
Meer ruimte voor kleine N'Gogo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat is best kut op zo'n jonge leeftijd
Dat zal dan wel een nat station zijn geweestquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een jaartje ofzo.
zag vandaag twee soldaten. heb even het station onder gekwijlt.
the heat, vieze censuur heet dat... de false flag USA in de pol was ongepast ofzo en werd zelfs walgelijk genoemdquote:
schon scheen. viel mee dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een nat station zijn geweest
Ik geloof niet dat we hier heel moeilijk doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mijn vorige smakeloze grap ging ook over een vliegtuigongeluk, dus ik kan tegen een ban aanlopen.
Ze kunnen het niet bevatten. Helaas maar waar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
the heat, vieze censuur heet dat... de false flag USA in de pol was ongepast ofzo en werd zelfs walgelijk genoemd
Stormloop topic in NWS, dan wordt er ietwat "stevig" gemod anders giert het uit de klauwen met dat gepeupel daarquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
the heat, vieze censuur heet dat... de false flag USA in de pol was ongepast ofzo en werd zelfs walgelijk genoemd
This is Red 5, i'm going in!quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Stormloop topic in NWS, dan wordt er ietwat "stevig" gemod anders giert het uit de klauwen met dat gepeupel daar
Ieuwquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mmm lekker dat plasje zweet in je navel
ik weet stiekem niet waarneer jij plaagt en waarneer niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat is best kut op zo'n jonge leeftijd
Ik werk niet morgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mmm lekker dat plasje zweet in je navel
Ja gaat me ook veel te snel.. TDF ook met 100 keer de Waar-is-Gesink-grapquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Stormloop topic in NWS, dan wordt er ietwat "stevig" gemod anders giert het uit de klauwen met dat gepeupel daar
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
This is Red 5, i'm going in!
[ afbeelding ]
Beterquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet stiekem niet waarneer jij plaagt en waarneer niet.
Geen idee, vraag het ff in de COS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef IMVHI het volgende:
Hebben de bewoners al wat mee gekregen van neergeschoten vliegtuig waarbij 154 om het leven zijn gekomen?
Roger Bravo Charlie, watch your sex sixquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
This is Red 5, i'm going in!
[ afbeelding ]
Vandaag wel jaquote:
I don't know: the thermal exhaust port could be two meters wide...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Roger Bravo Charlie, watch your sex six
Ja, maar dat heb je met dat soort topics als er net iets is gebeurd. Daar moet je niet willen posten, totaal zinloos, want iedereen staat door en naar elkaar te blèren, één onleesbare breiquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja gaat me ook veel te snel.. TDF ook met 100 keer de Waar-is-Gesink-grap
Buig rietjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb buigrietjes gekocht, drinkt best fijn
Klopt, als het te hard gaat heeft niemand er wat aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb je met dat soort topics als er net iets is gebeurd. Daar moet je niet willen posten, totaal zinloos, want iedereen staat door en naar elkaar te blèren, één onleesbare brei
quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zweet is ranzig, behalve bij goede sex of in de sauna.
Wooblablurg?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben alleen, heb ik er weer zo'n balg werk mee...
Wat is een balgquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dacht de COS als razendsnelle bagger topic werd gezien, dat valt achteraf reuze mee. tenzij Gerard Joling optreedquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb je met dat soort topics als er net iets is gebeurd. Daar moet je niet willen posten, totaal zinloos, want iedereen staat door en naar elkaar te blèren, één onleesbare brei
Wat moeten die lampekappen er mee..quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het ff in de COS.
Ahja, ik begrijp wat je zegt. Altijd he? In de zomer uren insmeren, in de winter al die jasjes, mutsen en kut handschoenen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn haar is zelfs nat van het werkenquote:
Ok.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moeten die lampekappen er mee..
Ruud: "Jezus.... kut zeg. Zal je maar gebeuren."
Billy: "Laten we een inzameling houden, voor de nabestaanden! Dan roepen we heel Nederland op om geld te geven!"
Ruud: "Oke... gaan we nog douchen zo?"
Billy: "Tuurlijk schatje, lanceer je raket maar lekker in m'n kontje."
Je hebt maar één rietje nodig om 'm zo leeg te hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Flesjes bier leeg slurpen met meerdere rietjes aan elkaar![]()
![]()
![]()
En wat is datquote:
Hoe langer het rietje, hoe eerder je ronken wordtquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je hebt maar één rietje nodig om 'm zo leeg te hebben
ligt aan de afstandquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je hebt maar één rietje nodig om 'm zo leeg te hebben
Je drukt dat rietje niet in je mondquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe langer het rietje, hoe eerder je ronken wordt
Woe-blaa-blurgh fonetisch gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij dat uit kan spreken.
ben jij een van de script schrijvers?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat moeten die lampekappen er mee..
Ruud: "Jezus.... kut zeg. Zal je maar gebeuren."
Billy: "Laten we een inzameling houden, voor de nabestaanden! Dan roepen we heel Nederland op om geld te geven!"
Ruud: "Oke... gaan we nog douchen zo?"
Billy: "Tuurlijk schatje, lanceer je raket maar lekker in m'n kontje."
De Giottos Rocket Airbomb blaasbalg is een krachtige blaasbalg en is een vereiste bij elke ( digitale ) fotouitrusting en hoort thuis in elke fototas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Stroke the shaft much?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
ben jij een van de script schrijvers?
dit is gewoon oprecht geloofwaardig
Dat dus... en 't gros is van het kaliber 'prins/prinses', dus waarom überhaupt luisteren dan wel meehelpen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, ik begrijp wat je zegt. Altijd he? In de zomer uren insmeren, in de winter al die jasjes, mutsen en kut handschoenen.
Die van mij kunnen dit allemaal al zelf.
Die laatste twee uitroeptekens zijn een beetje teveel van het goede.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
De Giottos Rocket Airbomb blaasbalg is een krachtige blaasbalg en is een vereiste bij elke ( digitale ) fotouitrusting en hoort thuis in elke fototas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meen je ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij zet een rietje naast je mond? Hoe werkt dat precies?
Nou, bijna wel ja, het zal niet veel schelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
ben jij een van de script schrijvers?
dit is gewoon oprecht geloofwaardig
geld vragen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, bijna wel ja, het zal niet veel schelen.
Ja jammer hè. Zonder die laatste twee had het al genoeg zeggingskracht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die laatste twee uitroeptekens zijn een beetje teveel van het goede.
Volgens mij herkent iedereen dit. Iedereen behalve de perfecte mensen onder ons.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij zet een rietje naast je mond? Hoe werkt dat precies?
nou, je drukt een rietje in zo'n flesje, flesje aan de mond, rietje er naast, rietje zorgt dat er lucht bijkomt, flesje leeg binnen 5 secquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben altijd oprecht, zelfs als ik dat niet ben.
Ok, dit zag ik ook niet aankomen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Awsom het volgende:
[..]
nou, je drukt een rietje in zo'n flesje, flesje aan de mond, rietje er naast, rietje zorgt dat er lucht bijkomt, flesje leeg binnen 5 sec
Ik ben perfectquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij herkent iedereen dit. Iedereen behalve de perfecte mensen onder ons.
Rietjes hebben de neiging te draaien.
Hoe at je anders een flesje?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, dit zag ik ook niet aankomen...
Zo doe ik het nou nooit, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Awsom het volgende:
[..]
nou, je drukt een rietje in zo'n flesje, flesje aan de mond, rietje er naast, rietje zorgt dat er lucht bijkomt, flesje leeg binnen 5 sec
Lick the balls?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit nog steeds te bedenken wat wooblablurg is...
try before you diequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo doe ik het nou nooit, bedankt voor de tip.
Stroke the shaft?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Ygritte het volgende:
Contemplate existence?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:57 schreef Ygritte het volgende:
waar leren mensen zulke dingen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:55 schreef Awsom het volgende:
[..]
maar ik kom van het plattelaaaaandquote:
Zuigen krengquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
maar ik kom van het plattelaaaaand
enigste wat ik daar heb geleerd is als je doe koe om duwt dat je heel hard moet rennen.
ja ik was een dierenbul.
koeienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
enigste wat ik daar heb geleerd is als je doe koe om duwt dat je heel hard moet rennen.
ja ik was een dierenbul.
hey heyquote:
Studeer jij in 020 dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
ja ik was een dierenbul.
Ik mag die gast niet zoquote:
Ik heb een tig series gezien. Ik moet hem nietquote:
Kapitein buf buf is de enerbeste hoorde ik laatst op de radio.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
Stef Stuntpiloot is het beste drinkspel.
neequote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken.
Er zijn mensen aan overleden
Om onverklaarbare redenen mag je 'm niet, message received.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een tig series gezien. Ik moet hem niet
Marshmallows blijven blijkbaar prima plakken in je luchtpijp.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
hoe?
ik moete er alleen van kokhalsen.
serieus?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Marshmallows blijven blijkbaar prima plakken in je luchtpijp.
Je krijgt een bingo kaartquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
nee![]()
hoe?
ik moete er alleen van kokhalsen.
Jij bent niet zo boeiendquote:
Nee johquote:
Ik beloof niks he?quote:
En?quote:
Dat is fijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal het in ieder geval verre van grappig vinden.
Ik praat niet in plaatjesquote:
Boom?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, kan makkelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, kan makkelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Welke stand up comedians vind je wel goed?
Ik ben er niet zo'n fan van. Ik vind ze sneu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Welke stand up comedians vind je wel goed?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal het in ieder geval verre van grappig vinden.
Okay.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er niet zo'n fan van. Ik vind ze sneu.
Haha grapjasquote:
Fijn dat je toch besloten hebt om toch weer te komen. We dachten dat Soury je weggepest had, gelukkig laat je je niet kennen.quote:
Luister jij nou maar naar dat nummer, you will like itquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Fijn dat je toch besloten hebt om toch weer te komen. We dachten dat Soury je weggepest had, gelukkig laat je je niet kennen.
Jian woont hier. Ergens in een donkere grot, dat wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Fijn dat je toch besloten hebt om toch weer te komen. We dachten dat Soury je weggepest had, gelukkig laat je je niet kennen.
? Hier???? in deze SC? echt niet! Ik werp er zo nu en dan een blik op, maar dan heb je het echt wel gehad hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jian woont hier. Ergens in een donkere grot, dat wel.
Jij bent een van de trouwste volgersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
? Hier???? in deze SC? echt niet! Ik werp er zo nu en dan een blik op, maar dan heb je het echt wel gehad hoor.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Je nummer schatje" ben je vergeten.
Op FOK!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
? Hier???? in deze SC? echt niet! Ik werp er zo nu en dan een blik op, maar dan heb je het echt wel gehad hoor.
Je zou entreegeld moeten vragen ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent een van de trouwste volgersLeuk dat we zoveel mensen een plezier doen met onze activiteiten.
06-43536366quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op FOK!
Geef me je nummer schatje, schijn ik nu te moeten zeggen.
Oeh en pic4pic.
Dat doen ze standaard als ze je posts over het algemeen kut vinden, met 100 posts per pagina heb je meer kans dat er een aanvaardbare tussen zit dan bij 20 per paginaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee vreemd, mijn instellingen zijn veranderd. Heb opeens 100 posts per pagina ipv 20.
Ooit zullen mijn posts gebundeld worden en dan kan jij trots tegen je kleinkinderen zeggen dat je met mij gesproken hebt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat doen ze standaard als ze je posts over het algemeen kut vinden, met 100 posts per pagina heb je meer kans dat er een aanvaardbare tussen zit dan bij 20 per pagina
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ooit zullen mijn posts gebundeld worden en dan kan jij trots tegen je kleinkinderen zeggen dat je met mij gesproken hebt.
Cannibals, krijg ik nu een lidmaatschapskaart?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Johnny, we're sorry, won't you come on home
We worry, won't you come on
What is wrong in my life
That I must get drunk every night
Iedereen die niet naar house, dance en al die andere shit luistert krijgt van mij een lidmaatschapskaart.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Cannibals, krijg ik nu een lidmaatschapskaart?
Wat kunnen sommige mensen toch een aparte stemmen hebben. Je zou zeggen dat zangers met dezelfde stemmen vaak voor moeten komen aangezien je al duizenden zangers heb horen zingen.quote:
irritant!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Was vanavond in slaap gevallen. Nou ben ik weer de hele nacht wakker.
hoi isaxquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op FOK!
Geef me je nummer schatje, schijn ik nu te moeten zeggen.
Oeh en pic4pic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |