Gaan we cossers droppenquote:
Nee.quote:
vleugel in fik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei, hoezo niet? zweefvlucht en toen pas brand?
CNN heeft (korte) beelden vertoond waarbij je ziet hoe het vliegtuig naar beneden snoekduiktt met een brandende rechter vleugel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er aan een hartaanval zijn overleden. Ik denk niet dat je heel chill zit als je dat uit je raampje ziet.quote:
Je zal maar toevallig je wingsuit aan hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje zonde om dan een hartaanval te krijgen. Ik zou 'm opsparen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er aan een hartaanval zijn overleden. Ik denk niet dat je heel chill zit als je dat uit je raampje ziet.
Sneu.quote:
lijkt mij ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er aan een hartaanval zijn overleden. Ik denk niet dat je heel chill zit als je dat uit je raampje ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |