Ik wil slapen want moe van verhuisdozen inpakkenquote:
Verhuisdozen inpakken? Vertel eens? Is daar een topic over? Nu ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil slapen want moe van verhuisdozen inpakken
3de wereldoorlog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:49 schreef Californium het volgende:
Ik woon boven een winkelcentrum en er gaat nu al 45 minuten een alarm af. Geen idee wat voor een alarm, maar ik zie een boel beveiligers en politie rondrijden en ze krijgen de boel maar niet stil. Ik wil slapen! Zelfs met oordopjes hoor ik het nog goed
Klacht: irritant alarm!
Is geen topic over. Ik wilde mijn huis uit dus nu heb ik een schattig klein appartement in centrum van Groningenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Verhuisdozen inpakken? Vertel eens? Is daar een topic over? Nu ben ik wel benieuwd.
Oké. Was je niet tevreden met je huis dan? Wel leuk dat je nu een appartementje in het centrum van Groningen hebtquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Is geen topic over. Ik wilde mijn huis uit dus nu heb ik een schattig klein appartement in centrum van Groningen
Wil je thee komen drinken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Was je niet tevreden met je huis dan? Wel leuk dat je nu een appartementje in het centrum van Groningen hebt. Ik kom daar bijna iedere week. Maar ik ga maar niet vragen of ik thee mag komen drinken want dat komt vast creepy over
.
Tie aan iets nieuws maar ingetrokken bij je ex?quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Wil je thee komen drinken?
Ben hier ingetrokken met mijn ex. Inmiddels is hij weg en erg duur voor mij alleen. Ook veel teveel ruimte! en na hectische periode in mijn leven nu toe aan iets nieuws!
Volgens mij is ze ingetrokken in dat oude huisje toen ze nog wat hadden. Is 'ie inmiddels haar ex, bij haar weg, en daarom nu een kleiner huisje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tie aan iets nieuws maar ingetrokken bij je ex?
Ja, lijkt me wel gezelligquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Wil je thee komen drinken?
Ben hier ingetrokken met mijn ex. Inmiddels is hij weg en erg duur voor mij alleen. Ook veel teveel ruimte! en na hectische periode in mijn leven nu toe aan iets nieuws!
Met mijn ex staat er.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Tie aan iets nieuws maar ingetrokken bij je ex?
Ja onder andere aan hem herinnerd worden.En het past in budget en in centrum. Vlakbij mijn werkquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel gezellig.
Aha, ik snap het. Dan ben je inderdaad wel even toe aan iets nieuws. Dat je ook niet de hele tijd herinnerd wordt aan hem. En dat je iets hebt wat wel in jouw budget past.
Dat is geweldigquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja onder andere aan hem herinnerd worden.En het past in budget en in centrum. Vlakbij mijn werkhelemaal perfect
Oude huisje. Paddepoel. Inmiddels is het rustigquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is geweldig. Maar waar ben je nu waar het alarm afgaat? Is dat in het centrum of je oude huisje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |