aaaaaaaaaawhquote:
Hoelang moet je nog? Dit is de laatste week zeker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
aaaaaaaaaawh
wel vreselijk trouwens zo warm en dan niet kunnen drinken
Jes. nog 8 of 9 daagjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog? Dit is de laatste week zeker?
Samen met BlauweTijger de dag door stampen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef remi1986 het volgende:
DOMINATORRRRRRRRR http://www.hardcoreradio.nl/player/
Helaas kan ik daar nu niet zijn.. Partyraiser nu ... gaat erbij zeg maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Samen met BlauweTijger de dag door stampen.
Thx, ff opzettenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef remi1986 het volgende:
DOMINATORRRRRRRRR http://www.hardcoreradio.nl/player/
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
http://www19.zippyshare.com/v/22196116/file.html
De set van Partyraiser ...
Wat is het kleine tijgertje vanavond allemaal van plan?quote:
klassiekerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Omggggg dat nummer nu op die radio. Angerfist - Legend
Ik doe vanavond een kleine FOK! sessie, kijk een afleveringetje van Suits en kruip daarna de mand in.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is het kleine tijgertje vanavond allemaal van plan?
Een reis zonder bestemming door Europa. Leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik doe vanavond een kleine FOK! sessie, kijk een afleveringetje van Suits en kruip daarna de mand in.Morgen mijn backpack inpakken en langs wat vrienden. Maandag met de trein door Europa dus even de rust pakken dit weekend!
Praag, Wenen en Rome staan vast. De rest is nog inderdaad blankoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een reis zonder bestemming door Europa. Leuk.
Geniet ervan jongen!
ja deze vind ik ook niet zoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik was even eten pakken.Nu raging in the darksideeeee
Moet je straks die set van Partyraiser maar eens luisterenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klopt. Kut halve dubstep ritme. Ik wil gewoon ramme.
Die weet wel van aanpakken jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Moet je straks die set van Partyraiser maar eens luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
omg omg omg die bt is gewoon een copycatGodverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eigenlijk verbaast het mij ook helemaal niets.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Hey chroestjquote:Op zondag 20 juli 2014 00:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Godverdomme.![]()
Maar eigenlijk verbaast het mij ook helemaal niets.
eyquote:
nope wasnt mequote:Op zondag 20 juli 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of was jij niet diegene die eens in alle topics een frietje kapsalon reactie maakte?
Maar zorg eens voor een dikke rel danquote:Op zondag 20 juli 2014 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh wacht dat was remivandezande ofzonvm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |