Alsof jij moeite hebt met hitte godse kirikou.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shoutout naar m'n ventilator for keepin' a nigga alive.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Shoutout naar m'n ventilator for keepin' a nigga alive.
Zolderkamers warmen ook wel flink op anders.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:26 schreef BlueMage het volgende:
Oh is het warm buiten dan?!Ik kom daar nooit weet je...
Sukkels die geen kelder bezitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolderkamers warmen ook wel flink op anders.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolderkamers warmen ook wel flink op anders.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:30 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zit op de bank zonder mobiel ;squote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Altijd. Nu chloro nog en A-team is compleet
Ja nu wel..quote:
Niet onaangenaam weerzien.quote:
Nee, zeker niet. Leuk zelfs.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet onaangenaam weerzien.
Nachtwerk prachtwerk zonder gifkoffie voor jou?
Hihiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Leuk zelfs.
Helemaal geen werk voor mij, bevalt me eigenlijk erg goed.
Nou ja werkeloos he, dan is het niet belangrijk om te weten hoe laat het is, of welke dag het is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi![]()
Oh ja dat kan ook![]()
Wat doe jij nog op?
True, doei dag en nachtritmequote:Op zaterdag 19 juli 2014 04:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja werkeloos he, dan is het niet belangrijk om te weten hoe laat het is, of welke dag het is.
Wat doe jij verder?
Heb ik sowieso niet, daarom vond ik dat nachtwerken zo mooi.quote:
Ga eens fatsoenlijk surfen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:30 schreef Murdera het volgende:
Godverbeurse plekken van skimboarden. Op het strand/water op je bek gaan is even hard als gewone grond
![]()
Zal jou eens skimmen, je dreads gebruiken als teugels :$quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:30 schreef Murdera het volgende:
Godverbeurse plekken van skimboarden. Op het strand/water op je bek gaan is even hard als gewone grond
![]()
quote:
Eigen huis?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
eigenhuis
Na 1,5 hebben we iedereen wel een keer bezocht denk ik
daarna weekje aan kust en stedentrip
hnnnng :$quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal jou eens skimmen, je dreads gebruiken als teugels :$
Ja ook een huis in turkeiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eigen huis?
Je ging toch naar Turkije? Of hebben jullie meerdere huizen?
Met een hele grote moestuin en in die moestuin leeft een schildpadquote:
Ga jij nog op vakantie. Misschien naar Zweden ofzo?quote:
Ik ben hoe benieuwd hoe het met Charles is, misschien moet je maar een foto van 'em maken als je daaro bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:33 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Met een hele grote moestuin en in die moestuin leeft een schildpad
hij heet charles. ik heb hem al 2 jaar niet gezien. kijken hoe groot hij nu is
Volgend weekend Zwarte Cross dacht ik, voor de rest weet ik het nog niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ga jij nog op vakantie. Misschien naar Zweden ofzo?
One night in stockholm?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgend weekend Zwarte Cross dacht ik, voor de rest weet ik het nog niet.
Hij was vrij groot de laatste keer dat ik hem zag.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben hoe benieuwd hoe het met Charles is, misschien moet je maar een foto van 'em maken als je daaro bent.
hmm dat verklaart het wel een beetje?quote:
Gevangen door de liefde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hmm dat verklaart het wel een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |