Zolang ze dat deze week maar niet doen ...quote:Op zondag 20 juli 2014 11:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
NS gaat volgens zondagsdienstregeling rijden!
0/quote:
zacht prijsje? Heb je met cavia's betaald?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is ook mogelijkincl een ijskoud voetenbad.
Mijn tel doet het alweer !
Laten maken in agga voor een zacht prijsje.
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zacht prijsje? Heb je met cavia's betaald?
vind het nog best wel prijzig. Maar goed mooi dat verholpen is.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]lol
Nou eigenlijk met een iPhone 3
Toen was het nog maar 35 euro
35 euro voor een nieuw scherm is best oke.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vind het nog best wel prijzig. Maar goed mooi dat verholpen is.
Geen handige man in je leven hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
35 euro voor een nieuw scherm is best oke.
Goedkoper is het om het zelf te doen, maar dan kan ik hem net zo goed in de prullenbak gooien.
ow nieuw scherm.. nee das niet duur. Ik dacht dat alleen oververhit was.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
35 euro voor een nieuw scherm is best oke.
Goedkoper is het om het zelf te doen, maar dan kan ik hem net zo goed in de prullenbak gooien.
Ten strijde trekken onder aanvoering van Hans van Baalen en De Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/b(...)jd_voor_actie__.htmlquote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
de mensen die haten sporen gewoon niet.
Zelfde hersenloze tuig dat oorlog wil.en als schapen elkaar na praten over hoe slecht rusland wel niet is.
quote:Het is nu tijd voor actie
Nederland wordt in het diepst van de ziel geraakt door het schandalige gesol met lichamen en bezittingen op de plek van het neergeschoten passagierstoestel in Oekraïne.De hulpeloze noodkreet van premier Rutte aan het adres van president Poetin zal niets uithalen.
Deze bruut had direct na de aanslag de kans om voor het oog van de wereld een harde veroordeling uit te spreken. In plaats daarvan legde hij de schuld bij de regering in Kiev en ging hij onverdroten verder met zijn propaganda-oorlog liegen en bedriegen zoals hij dat leerde bij de KGB is alles wat Poetin kan.Met het verdonkeremanen van cruciale bewijsstukken tekenen de separatisten hun eigen schuldbekentenis.
Door zijn invloed niet aan te wenden levert Poetin het bewijs van Russische medeplichtigheid. Een onafhankelijk onderzoek wordt bij voorbaat om zeep geholpen.Daarom moet hier worden ingegrepen. Het gebied van de brokstukken dient te worden veiliggesteld door het sturen van NAVO-troepen. Tegelijkertijd moeten Special Forces worden ingezet om de daders van deze massamoord op te sporen en over te brengen naar Nederland voor hun berechting. Het is nu tijd voor actie.
Aye, heb plakken gerookte zalm van AH (onafgebroken) in de koelkast van 15/07, kan ik dat morgen nog knagen?quote:
regel een kat en kijk of die het overleefdquote:Op zondag 20 juli 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aye, heb plakken gerookte zalm van AH (onafgebroken) in de koelkast van 15/07, kan ik dat morgen nog knagen?Wordt wel gestoofd
.
Maar dat duurt nog langer voor resultaat, en een kat heb ik zo 1, 2, 3 niet. Pussy wel, maar zou dat ook werken?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
regel een kat en kijk of die het overleefd
1-2 dagen kan voor mijn gevoel nog wel maar 5 vind ik persoonlijk wat veel eigenlijk. Ik zou de gok niet nemen in ieder gevalquote:Op zondag 20 juli 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog langer voor resultaat, en een kat heb ik zo 1, 2, 3 niet. Pussy wel, maar zou dat ook werken?
Die doet alleen achterkantenquote:
Dat oververhit was gewoon een kwestie van: uit de zon en met rust latenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow nieuw scherm.. nee das niet duur. Ik dacht dat alleen oververhit was.
my bad
die iphones kunnen gewoon niks hebbenquote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat oververhit was gewoon een kwestie van: uit de zon en met rust laten
Ja, voor mijn gevoel ook, maar het is wel vacuum en gerookt, en het wordt gestoofdquote:Op zondag 20 juli 2014 17:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
1-2 dagen kan voor mijn gevoel nog wel maar 5 vind ik persoonlijk wat veel eigenlijk. Ik zou de gok niet nemen in ieder geval
Janmaar androidquote:Op zondag 20 juli 2014 17:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die iphones kunnen gewoon niks hebben
quote:
Volgende week zaterdag tot de zaterdag erna elke dag regen zie ikquote:Op zondag 20 juli 2014 17:40 schreef remi1986 het volgende:
JAAAAA nog ff en dan noodweer hopelijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |