Lol. Daar ga je:Pquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef Purrrp het volgende:
Ik heb dus een aantal gemeenschappelijke vrienden met je op facebook. Navraag gedaan, en het lijkt erop dat je bekend staat als het type dat zichzelf aan meisjes opdringt. Iemand anders noemde je aardig, maar een beetje raar.
Het ligt waarschijnlijk echt aan je social skills. Werk daaraan.
Echtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef Purrrp het volgende:
Ik heb dus een aantal gemeenschappelijke vrienden met je op facebook. Navraag gedaan, en het lijkt erop dat je bekend staat als het type dat zichzelf aan meisjes opdringt. Iemand anders noemde je aardig, maar een beetje raar.
#bordvoorjekopquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:55 schreef bechirti het volgende:
Ik dring me op? Haha wat een grap. Zie je nu dat ik een totaal verkeerd imago heb opgebouwd. Ik ben wel beniewd wie je hebt gesproken eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:19 schreef Purrrp het volgende:
Je imago is toch echt op je gedrag gebaseerd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:55 schreef bechirti het volgende:
Ik dring me op? Haha wat een grap. Zie je nu dat ik een totaal verkeerd imago heb opgebouwd. Ik ben wel beniewd wie je hebt gesproken eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb even wat wetenschappelijk onderzoek verricht, en het lijkt erop dat we hier te maken hebben met een Nederlandse Elliot Rodger in spe.
Zie hier het voornaamste bewijsstuk van het onderzoek:
[ afbeelding ]
(links onze vriend TS en rechts Elliot Rodger)
Hij gaat vol Tom Hardy op die vrouwen straks.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb even wat wetenschappelijk onderzoek verricht, en het lijkt erop dat we hier te maken hebben met een Nederlandse Elliot Rodger in spe.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
heuj dat was voor z'n kuurtje toen had ie nog geen last van roid ragequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij gaat vol Tom Hardy op die vrouwen straks.
[ afbeelding ]
Je kan wel lachen vriend, maar op dit moment doe ik uitvoerig onderzoek op jouw lippen.quote:
Ik gun het hem van harte.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij gaat vol Tom Hardy op die vrouwen straks.
[ afbeelding ]
DOE DAN.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan wel lachen vriend, maar op dit moment doe ik uitvoerig onderzoek op jouw lippen.
[..]
Ik gun het hem van harte.
Vind hem zowel voor/na wel leuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef fathank het volgende:
[..]
heuj dat was voor z'n kuurtje toen had ie nog geen last van roid rage
lol wat een hatersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, sorry man. Ik moest hem gewoon even maken.quote:
zeker en ik waardeer de tips ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, sorry man. Ik moest hem gewoon even maken.![]()
Ik heb het topic niet echt doorgelezen op de eerste twee pagina's na, maar het lijkt erop dat je genoeg tips hebt gekregen. Schrijf ze op of zo en onderneem actie. Meer is er niet.
Maar doe nou niet alsof je de perfecte mix van Sean Connery, George Clooney en Brad Pitt bent want dat ben je verre van. Je zult weinig stijve nekken of hordes gillende meiden produceren met je looks.quote:
graag. Ik zeg je toe dat k t dan zou geloven als je me weet te overtuigen. Jullie begrijpen me verkeerd. Ik ben niet narcistish en het intereseert me allemaal geen kut maar me leven lijst eronder.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:02 schreef ichangedmymind het volgende:
Ik heb haast de neiging om in te gaan op je aanbod om een avondje te stappen, zodat ik je kan melden dat het echt aan je houding en social skills ligt en dat je niet 'te knap' bent. De vraag is of je dat überhaupt wil/gaat geloven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |