jup,maar heb te weinig vet om om te zetten en shakes.. idunnoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:59 schreef Dimachaerus het volgende:
TS, een noorse kop kan best hoor, moet je wel shredded zijn, dan kan je er nog een beetje mee wegkomen.
[ afbeelding ]
SS + Gomad raad ik jou sowieso aan, gezien je foto's.
wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:59 schreef Florentius het volgende:
Na je foto te hebben gezien vind ik het clipje nog toepasbaarder.
Het zijn echt niet je looks waar de vrouwtjes ongemakkelijk van worden, het is denk ik eerder een overweldigende drang naar een exit strategie waardoor ze hun gedrag veranderen.
Kbegreep t maar kvroeg me af waarom je t filmpje dan nog toepasselijk vondquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:26 schreef Florentius het volgende:
Onderdeel van narcisme is je eigen makken niet kunnen erkennen of herkennen zelfs.
Vraag andere Fok!'ers maar wat ik bedoel.
Mijn reactie leek me duidelijk genoeg maar hebt oogkleppen voor dus zie je het niet.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef bechirti het volgende:
[..]
jup,maar heb te weinig vet om om te zetten en shakes.. idunno
Wordt homoquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:34 schreef bechirti het volgende:
[..]
I Know. fotos zijn altijf kk lelijk van me. Totaal geen graadmeter. Bovendien zijn het oudjes. Maarja, weetje als jullie er nou maar gewoon van uitgaan. Wat is het advies?
Ik zie wel een date tussen jouw en topicstarterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:01 schreef ichangedmymind het volgende:
Je hebt een prima kop, maar je overdrijft in mijn ogen in je posts nogal.![]()
Lach! Want je kijkt nors, dat nodigt niet uit voor een chick om je aan te spreken/oogcontact te zoeken.
Eh thanks, but no thanks. Had je mijn reactie erna ook gelezen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:43 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik zie wel een date tussen jouw en topicstarter
Nee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef ichangedmymind het volgende:
[..]
Eh thanks, but no thanks. Had je mijn reactie erna ook gelezen?
ja goede tip. Alleen k laat te veel onzekerheid zien denk k.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:42 schreef S2Madness het volgende:
Maak jezelf benaderbaar. Zet je zelf een beetje voor lul of laat enige onzekerheid zien... Level the playing field
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:14 schreef Doedelzak77 het volgende:
Precies luister naar RockNijntje....het gaat niet om het uiterlijk,maar hoe lekker jij in je vel zit,hoe zelfverzekerd je bent,je eigen waardes vinden en daar naar leven en het leven niet té serieus nemen,en geloof in je eigen kracht als man en weet dat alles om energie draait,mensen zijn sponsen kom met goeie positieve intenties.....
Ik denk het niet. Maar even teruglezen dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:06 schreef ichangedmymind het volgende:
[..]
Eh thanks, but no thanks. Had je mijn reactie erna ook gelezen?
My thoughts exactly... Hij had ook precies zo'n zelfde topic op een Amerikaans forum geopend. Ik kan alleen even niet meer op zijn naam komen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:00 schreef nietzman het volgende:
Mjah je hebt wel wat van die gast die laatst in de States een shitload aan mensen kapot schoot ja.
Heeft meer een klb of onz gehalte.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:00 schreef Tally het volgende:
Geen topic voor SEX misschien kan R&P er wat mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |