Dank, ik vind het ook erg prettig om jou weer te zien. Ik heb je uiteraard vanaf de zijlijn gevolgd ik ben onder de indruk van jouw werk als reaguurder! Je krijgt van mijn de Beverton Award, een prestigieuze prijs voor kwaliteits usersquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef Copthorne het volgende:
Terechte klacht, want MeneerWijsneus.
Fijn dat je terug bent.
Dank. Zeer vereerd met deze prestigieuze prijs. Opdat wij met z'n tweeën nog vele kwaliteitstopics gaan openen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Dank, ik vind het ook erg prettig om jou weer te zien. Ik heb je uiteraard vanaf de zijlijn gevolgd ik ben onder de indruk van jouw werk als reaguurder! Je krijgt van mijn de Beverton Award, een prestigieuze prijs voor kwaliteits users![]()
Wil je haar voor mij beoordelen dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef JimmyDean het volgende:
Zou sowieso geen relatie beginnen met een meid die lager dan een 9 scoort op mijn beoordelingslijstje.
Oke, pics?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Wil je haar voor mij beoordelen dan?
Klopt, het blijft een moeilijke zoektocht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Duidelijk een geval van 'wie niet weg is is gezien'. Mijn oplossing is derhalve voor jou dus dat je illegaal met een bootje de trap naar de zolder moet beklimmen. Eenmaal daar, mits niet tegengehouden door de Italiaanse kustwacht in de vorm van het hondje van uwen vriendin, zal er een wereld vol likes, duimpjes en internetvriendschappen voor je open gaan.
Sterkte bro, dat is niet zo cool voor je.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:16 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ik had ook een vriendin maar die is neergestort.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |