Blijft fucking oneerlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef BlueMage het volgende:
Gelukkig heb ik tieten, ik hoef dus niet in dienst.Ik ga me wel bezighouden met de chemische wapens, bouw ik ff m'n xtclab om en boor ik 'n nieuwe markt aan.
Dan sla je volgens mij de plank flink mis.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef BlueMage het volgende:
...en volgens mij heeft dit weinig met Rusland te maken, meer met de warboel die er in de Oekranie al maanden heerst.
Niks beters dan een beetje Russen tjappen die je beschieten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef BlueMage het volgende:
Gelukkig heb ik tieten, ik hoef dus niet in dienst.Ik ga me wel bezighouden met de chemische wapens, bouw ik ff m'n xtclab om en boor ik 'n nieuwe markt aan.
Dat is toch wel aardig van ze, nu weten we dadelijk eindelijk hoe het precies in elkaar zit.quote:Update 18.50 uur
De Oekraïense tak van het Russische persbureau Interfax geeft aan dat de top der pro-Russische separatisten de zwarte dozen van de Amsterdamse Boeing ter beschikking zal stellen aan de Russische autoriteiten in Moskou. Dat meldt Nu.nl. Of de dozen al gevonden zijn is niet bekend.
Oh mooi, dan ben ik nog even veilig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De Wajong'ers gaan natuurlijk eerst
Wielrennersquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:41 schreef Pharkus het volgende:
Belangrijker is hoe de tour er voor staat.
Help mijn reactie was nog niet klaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh mooi, dan ben ik nog even veilig.
Gelukkig ik hoorde dat Moskou top-of-the-bill onderzoekers heeft op het gebied van zwarte dozen, lijkt me dus dat er een objectief oordeel binnen een week zal zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat is toch wel aardig van ze, nu weten we dadelijk eindelijk hoe het precies in elkaar zit.
Meer dan de helft van de mannen heeft ook boobsquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef BlueMage het volgende:
Ja ik heb Oekraine verkeerd gespeld idd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan sla je volgens mij de plank flink mis.
Zeg dat het die verdomde Tsjetsjenen zijn, ik denk dat de Russen blij zijn met je verhaal en het zullen overnemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef kareltjoo het volgende:
kut voor Geert dat er geen allah akbar geroepen wordt
Gaat naar mijn idee om de controle over de gasleidingen richting het westen :-)quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ik heb Oekraine verkeerd gespeld idd.![]()
Volgens mij zal blijken dat ik de plank helemaal niet zo mis sla. Niemand kan het daar meer volgenRusland zal heus wel wapens leveren maar andere landen ook hoor. Nederland met die echte VOC mentaliteit zal ongetwijfeld ook wel 'n dikke vinger in de pap hebben als het om wapenhandel gaat.
Gaat veel te snel daar.quote:
Ja zag het ook al.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
Michael McFaul (@McFaul)
17/07/14 18:38
Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet.
Jup, niet heel onbetrouwbaar dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is van een voormalig Amerikaanse ambassadeur in Rusland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |