Dus indirectquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja hoe komen ze aan de wapens om dat te doen dan ? Of wou je me vertellen dat er daar onder elk bed een AK of ander automatisch machine geweer ligt ?
Moet 't wel niet al te koud worden anders kunnen de JSFs niet vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kunnen wij als NL en de NAVO dit gaan aanmerken als een ''Act of War'' en dat land binnen banjeren?
He he, die JSF jongens kunnen pas over een jaar of 2 naar binnen. We doen het nu gewoon met de good old F16.;dquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Moet 't wel niet al te koud worden anders kunnen de JSFs niet vliegen.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kunnen wij als NL en de NAVO dit gaan aanmerken als een ''Act of War'' en dat land binnen banjeren?
Meneer komt ook ergens achter hoor.quote:
Er is een paspoort van een Nederlandse vrouw gevonden.quote:
Joh verrassend als het vliegtuig in Amsterdam is opgestegenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is een paspoort van een Nederlandse vrouw gevonden.
Ja precies.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:51 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Joh verrassend als het vliegtuig in Amsterdam is opgestegen
Ja, mag dat? Ik ben geen journalist die continu achter het nieuws aan zitquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meneer komt ook ergens achter hoor.
Dan is het ineens interessant omdat het dicht bij huis is. Als het uit een of andere Afrikaans land is denken we dat het komt omdat ze daar zo arm zijn en achterlopen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef deadprez het volgende:
Wat boeit het nou weer of het Nederlanders zijn trouwens? Zijn die meer waard?
Oh ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan is het ineens interessant omdat het dicht bij huis is. Als het uit een of andere Afrikaans land is denken we dat het komt omdat ze daar zo arm zijn en achterlopen.
Ja zoiets.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef BlueMage het volgende:
90 % ofzo van de passagiers was Nederlander toch?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:53 schreef Wotte het volgende:
Als ze me maar niet bellen voor dienstplicht, ik wil niet kanonnenvoer worden in de Russische winter voor wat geopolitieke belangen omtrent gas![]()
![]()
Rusland steunt de separatisten natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef BlueMage het volgende:
...en volgens mij heeft dit weinig met Rusland te maken, meer met de warboel die er in de Oekranie al maanden heerst.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef BlueMage het volgende:
...en volgens mij heeft dit weinig met Rusland te maken, meer met de warboel die er in de Oekranie al maanden heerst.
Rusland heeft alleen die wapens, heeft dus alles met Rusland te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Rusland steunt de separatisten natuurlijk wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |