Dat is nog niet zeker, maar waarschijnlijk neergeschoten. En is zo hoor, zijn dochter woont in Nederland. Weet even niet meer waar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
was het maar zo (dohcter poetin) maar is dat vliegtuig neergeschoten of een crash ofzo?
Echt? Hoezo in Nederland cool man ik wil haar hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, maar waarschijnlijk neergeschoten. En is zo hoor, zijn dochter woont in Nederland. Weet even niet meer waar.
Ja nu er dooien zijn gevallen kunnen ze 't ook niet meer maken: "Ja is goedkoper".quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja zoiets lijkt me ook idd. Lees nu dat ze nu wel om gaan vliegen.
Wat ben jij nou weer voor klapjosti?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Echt? Hoezo in Nederland cool man ik wil haar hebben
Wikipedia heeft er zelfs een pagina over.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet inzien dat WW3 is al heeeeeel lang aan de gang is.
grapje toch rustig jongquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor klapjosti?
Nou de ww3 is nog echt niet aan de gang hoor -.-quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet inzien dat WW3 is al heeeeeel lang aan de gang is.
Ze woont in Hoofddorpquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Echt? Hoezo in Nederland cool man ik wil haar hebben
waar in?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je moeder zat erin, grapppuuug.
Het is nou ook niet echt rustig te noemen in de wereld sinds WW II.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou de ww3 is nog echt niet aan de gang hoor -.-
Nee, joh maar je zegt net er is een ww 3 gaandequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt rustig te noemen in de wereld sinds WW II.
ze is dik en hier heb je geen bergen dus dat kost minder energiequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah, oke hoezo eigenlijk vind ze Nederland mooi?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ze is dik en hier heb je geen bergen dus dat kost minder energie
Daarvoor ook al niet, is 'normaal'.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt rustig te noemen in de wereld sinds WW II.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ze is dik en hier heb je geen bergen dus dat kost minder energie
Want die rebellen hebben ook echt geen Oekraïense militaire basisjes buit gemaaktquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef Wotte het volgende:
Vind het wel knap dat een stelletje zogenaamde 'rebellen' een vliegtuig op 10 km hoogte uit de lucht kunnen schieten met zo'n Buk. Zo'n ding krijg met je bij een pakje boter natuurlijk, AK's zijn gratis en komen uit de lucht vallen, want rusland heeft er totaal en ik herhaal totaal niks mee te maken, echt waar niet
Ja hoe komen ze aan de wapens om dat te doen dan ? Of wou je me vertellen dat er daar onder elk bed een AK of ander automatisch machine geweer ligt ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Want die rebellen hebben ook echt geen Oekraïense militaire basisjes buit gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |