Voor de derde keer; wacht het nou gewoon eens even af voor je allerlei conclusies gaat trekken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
I just cant.
Rusland schiet 300 mensen dood maar dat boeit jou niet.
Waarschijnlijk.quote:
Type raket is volgens de NOS bekend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de derde keer; wacht het nou gewoon eens even af voor je allerlei conclusies gaat trekken.
Waar halen ze die informatie vandaan? Zie het op de site zo gauw ook niet staan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Type raket is volgens de NOS bekend.
SA6 afweersysteem ofzo?
Geen idee, ik luister alleen naar die knakker die het verslaat en Dick Berlijn, oud commandant der strijdkrachten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar halen ze die informatie vandaan? Zie het op de site zo gauw ook niet staan.
Oh oké.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister alleen naar die knakker die het verslaat en Dick Berlijn, oud commandant der strijdkrachten.
Ik ben nog maar 3 maanden veiligquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme kan ik weer dagenlang bang zijn dat ik opgeroepen word voor de dienstplicht.
Ja zoiets zei ik net ook al, snap niet dat ze niet omvliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:28 schreef BlueMage het volgende:
Als je over regio's vliegt waar het onrustig is dan loop je dit risico of zeg ik nu iets heel doms?
Wat moet je afwachten beste Deadprez?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor de derde keer; wacht het nou gewoon eens even af voor je allerlei conclusies gaat trekken.
quote:Verklaring Boeing
Vliegtuigbouwer Boeing laat weten mee te leven met passagiers en nabestaanden
Het wijzen naar elkaar. Het motief van Rusland zie ik zo gauw niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat moet je afwachten beste Deadprez?
Het wijzen naar elkaar, het ontkennen of schuld geven door Rusland, de roddels?
Rusland is de enige met het motief en de wapens om het toestel neer te schieten, tenzij Oekraïne hierachter zit en dit is om Rusland zwart te maken.
Jawel, er zaten Nederlanders in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef Fokker101 het volgende:
poetin heeft een hekel aan nederlanders wel erg wat er gebeurd is overigens of zijn het geen nlllers
Ja, daar heb ik eigenlijk niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef wickedmen het volgende:
Of een paar maanden geleden dat een Nederlandse ambassadeur door zogenaamd Russische separatisten werd mishandeld in zijn huis.
Wat is trouwens met dat onderzoek gebeurt? Is er al onzin uit gekomen?
Denk dat ze in het kader van brandstofbesparing (en dus lagere kosten) en zo veel mogelijk over land vliegen (in zee neerstorten overleef je 100 % zeker niet) dus maar besluiten dit risico te nemen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ik net ook al, snap niet dat ze niet omvliegen.
was het maar zo (dohcter poetin) maar is dat vliegtuig neergeschoten of een crash ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, er zaten Nederlanders in.
Zijn dochter woont trouwens in Nederland.
Rusland houdt ervan om te provoceren zover ze kunnen, ze komen niks voor niks elke 2 a 1 maand effe Nederland testen met hun vliegtuigjes puur om informatie te vergaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het wijzen naar elkaar. Het motief van Rusland zie ik zo gauw niet.
NL en Maleisische documenten, lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, er zaten Nederlanders in.
Zijn dochter woont trouwens in Nederland.
Mja zoiets lijkt me ook idd. Lees nu dat ze nu wel om gaan vliegen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Denk dat ze in het kader van brandstofbesparing (en dus lagere kosten) en zo veel mogelijk over land vliegen (in zee neerstorten overleef je 100 % zeker niet) dus maar besluiten dit risico te nemen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |