Jup.quote:
Nederlanders zijn een ras?quote:
O.a. met jou dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef zaktak het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet en daar ben ik het mee eens. Het is alleen wel zo dat het vliegtuig beter vol had kunnen zitten met puberale buitenlanders.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef meneerman het volgende:
[..]
Gast, er zijn 300 mensen dood en jij bent blij met je succesvolle topic?
Ga alsjeblieft weg
Gewoon negeren, misschien verdwijnt dit gedrocht dan wel van FOK!.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:24 schreef meneerman het volgende:
[..]
Gast, er zijn 300 mensen dood en jij bent blij met je succesvolle topic?
Ga alsjeblieft weg
Schijnbaar kunnen ze dat ook niet, hun luchtafweerspul komt maar tot 'n km of 4 ofzo. Daarom wijzen zij naar de Oekraine.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef kareltjoo het volgende:
Wel knap van die oesjanka's dat ze een vliegtuig die op 10 km hoogte ongeveer 1000 km/u gaat zo tot de lucht uit tyven.
Wanneer een vliegtuig uit de lucht wordt geschoten hoeft niet letter alles wat zich in het vliegtuig bevindt in de fik te vliegen hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ga zometeen proberen of mijn paspoort net zo onbrandbaar is als die in het vliegtuig.
Ik stap lekker mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
Waar is voederbietel? Lijkt me weer eens tijd om onze reis naar Zwitserland te bespreken.
ja nu vooral iedereen neerknallen. Dat zorgt voor rust in de regioquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker die Russische separatisten... Verkeerde vliegtuig kiezen
http://nos.nl/liveblog/67(...)rt.html#update-40101
Beter knallen ze hun allemaal neer.. Tuig
Sterkte man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:51 schreef meneerman het volgende:
Iemand die ik ken zit hoogstwaarschijnlijk op dat vliegtuig. Nu continu mijn broertje troosten tot we meer weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |