SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke thadquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het was een grap omdat Mathijs altijd moet overgeven gvd
Jij hebt echt een Tjelsie obsessieNog erder dan Trapz/Ozz - DS2
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe lang ga je en met hoeveel vrienden? Vet iig, have funquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen vertrekken met de trein en een rugzak, kijken wel waar we uitkomen![]()
![]()
Groep van in totaal 8, 2 weken misschien meer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe lang ga je en met hoeveel vrienden? Vet iig, have fun![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Lol, wtf
Blijkbaar heeft Noord Korea de world cup gewonnen
Gooi eens paar eieren bij die vent tegen zijn raam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laat mij nou net in die gemeente woonachtig zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ontdek die sites vaak pas als mensen hem allang gebruiken volgens mij, maar gebruiken er hier meer mensen futbin.com? Best handig
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik ontdek die sites vaak pas als mensen hem allang gebruiken volgens mij, maar gebruiken er hier meer mensen futbin.com? Best handig
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Is super recent en snel (op gister na). Zag op Futbin gister een Klose voor 1.4 mil, was te laat op de console![]()
![]()
Ook maar even vriendjes mee worden ivm team calculatorquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-in-oekraine.html
Toch altijd wel extra freaky als het een vliegtuig is dat vanaf Schiphol is vertrokken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al die asians aan boordquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-in-oekraine.html
Toch altijd wel extra freaky als het een vliegtuig is dat vanaf Schiphol is vertrokken![]()
![]()
![]()
Door?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben ze toch echt aan zichzelf te dankenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is er gebeurd dan de laatste tijd?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf niet kunnen gedragen dat lijkt me nogal logisch.Helemaal niks...
Kan me nog wel wat opstootjes herinneren van Feyenoord supporters in thuis vakken afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan de laatste tijd?Helemaal niks...
![]()
Iemand is Castan TOTS aan het pricefixen op PS ...Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |