rot op met dat kutliedquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef blek het volgende:
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen Bloedt,
Den Vaderland ghetrouwe
Blijf ick tot inden doet;
Een Prince van Orangien
Ben ick vry onverveert.
Den Coninck van Hispangien
Heb ick altijt gheeert.
Lekker meezingen
In Godes vrees te levenquote:
En dan ga je ook stoer bij elk lied meezingen om te laten zien dat je de teksten kent?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef JimmyDean het volgende:
Onterechte klacht, ik ken complete films en boeken uit m'n kop.
gewoon heel the Big Lebowski meepraten jatochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dan ga je ook stoer bij elk lied meezingen om te laten zien dat je de teksten kent?
En ga je dan ook heel nep van die cartman quotes met irritant nepstemmetje opzetten om te laten zien dat je southpark kent? Of Ace Ventura? Of whatever?
Zo nee, dan gaat deze klacht niet over jou.
Ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef viseenoptie het volgende:
Luister sommige nummers al meer dan 30 jaar en ken de tekst nogsteeds niet.. ben een melodie-man.. gaat een nummer ook minder snel vervelen
Het was een terechte klacht geweest als TS 'm zó geformuleerd had:quote:
Nee, ik quote weleens films maar ik zing sowieso nooit als ik nuchter ben aangezien ik dat totaal niet kan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dan ga je ook stoer bij elk lied meezingen om te laten zien dat je de teksten kent?
En ga je dan ook heel nep van die cartman quotes met irritant nepstemmetje opzetten om te laten zien dat je southpark kent? Of Ace Ventura? Of whatever?
Zo nee, dan gaat deze klacht niet over jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |